Zpět na článek

Diskuze: Lithium-sírové akumulátory díky houbovité struktuře zvyšují životnost

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

aloisk
aloisk
Level Level
13. 8. 2021 00:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by zajímalo čím to budeme nabíjet, aby to dávalo 855 V a 563 A. a chci vidět ten 563 A kabel s izolací pro vysoký napětí. Že by nějakej supravodič?

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
12. 8. 2021 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Ta, pokud se podaří články doladit do komerční podoby, na sebe může nechat čekat ještě mnoho let (i více než dekádu)."
A toto tu čítame už dekádu. Vylepšovanie po pár percentách ročne nič nerieši. Pchajú sa do toho obrovské financie a efekt je minimálny. Chcelo by to niečo revolučné.

snajprik
snajprik
Level Level
11. 8. 2021 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Laboratorny prototip, možno za 20 rokov... Ale čina vytrená zrak všetkým výrobcom batérii s grafenovimi bateriami čo montuje do aut tento rok.
1000km dojazd a 1000 dobiti jak nič, rychlo nabíjanie za 5 minut s 30 na 80%. Lahke lacne vykonne s vysokou životnosťou. Som zvedavi kedy ich začnu dodavať aj do EU :)

ZipX
ZipX
Level Level
12. 8. 2021 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Sorry ale o ničom takom som nepočul a ak si objednám hoci aj najlepšiu baterku z Ali, stále to nemá na top batériu od Samsungu/LG/Sony ktorá vychádza cenovo rovnako, a tam mám o kapacitu, max. prúd a bezpečnosť vystarané

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
12. 8. 2021 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZipX https://electrek.co/2021/07/28/gac-aion-showcases-charging-technology-claiming-charging-times-of-8-minutes/

Mělo by to přijít v září, tedy zhruba za měsíc. Na druhou stranu to už ohlašovali na konec roku 2020, takže je docela dobře možné, že se to opět trochu posune (a že to možná nebude až taková sláva, jakou hlásají). NIO ohlásilo solid-state akumulátory na konec roku 2022. I tam očekávám nějaké to zpoždění, ale přeci jen tohle je už automobilka, která má své produkty reálně na trhu (nic, co by jen slibovalo, že někdy něco bude). Čína je v elektromobilitě a technologiích baterií opravdu hodně daleko. Jen si musíte uvědomit, že ty automobilky do těch aut nervou běžné baterky z Aliexpressu.

Reklama
Reklama