Zpět na článek

Diskuze: Microsoft vyřešil dva zásadní herní problémy UWP

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

coremar
coremar
Level Level
11. 5. 2016 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já v tomhle Microsoft moc nechápu, proč se za každou cenu snaží prosadit někde, kde už teď je docela dost přesycený trh. Nevěřím tomu, že budou v nejbližší době schopni jakkoliv konkurovat Steamu s GoG. Leda by měli mnohem levnější hry, což se ale stejně nikomu krom hráčů nevyplatí. Navíc, se všema problémama co tam teď mají.

Aros
Aros
Level Level
11. 5. 2016 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předpokládám, že opravdový fullscreen to pořád neumí, že? Pořád je to asi jenom okno přes celou obrazovku, ne? Ačkoliv bych teda čekal, že G-Sync bude taky potřebovat FS... Ale to je jen nepoučený odhad v tomto případě.

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
11. 5. 2016 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros Neumí a asi ani umět nebude. MS říká, že pod DX12 to má fungovat stejně dobře a rychle jako v exkluzivním full screenu, a to bez nevýhod exkl. full screenu (alt+tab). Více v prezentaci o DX12 a W10: https://www.youtube.com/watch?v=E3wTajGZOsA

Reklama
Reklama