Zpět na článek

Diskuze: Mozilla šetří, propouští 70 zaměstnanců včetně manažerů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

minduton
minduton
Level Level
19. 1. 2020 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panebože, ať už konečně chcípnou... Říkám to sice nerad, ale tahle přežívající non_Chrome alternativa jen zbytečně komplikuje život.
Ať Chrome/Chromium vládne všemu a všem a basta.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 1. 2020 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@minduton řekl by jsi to stejné i třeba v případě vývoje CPU a konkurenčního boje mezi Intelem a AMD,
nebo mezi Nvidií a AMD ??
aby AMD chcíplo se vším co mají ?? pochybuji... a pokud se tak stane, tak zamrzneme na tom čím teď disponuje Chrome a technologický posun bude nula nula nic
btw já jsem s FF spokojen a nemíním z jakéhokoliv důvodu taky chromovatět, nevím co proti tomu prohlížeči máte

minduton
minduton
Level Level
19. 1. 2020 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Je tady Chromium, a z Chromia si každý může vzít co chce a upravit si jak chce. Existence FF je jen opruz k řešení navíc a ti lidé, co FF používají, na tom jedou defacto ze setrvačnosti. To je holá pravda.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 1. 2020 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 já teda ze setrvačnosti na FF nejedu,
stejně tak mám v PC Chrome i Edge, občas jsem je využil ale nic mi to neříká,
prostě se mi ten prohlížeč (FF) líbí a líbí se mi co mi muže nabídnout, nevidím jediný důvod přecházet na jiný, naopak u Chrome by mi několik věcí chybělo
všichni prostě nechceme být v tom stádu ovcí
ale i když máš částečně pravdu, ze setrvačnosti na FF jedou ti co používají ESR verzi, to je opravdu setrvačnost, ale to je to stejné jako když někdo dnes používá Win 7 nebo ještě XP ....taky k tomu mají nějaký důvod

wagicz
wagicz
Level Level
18. 1. 2020 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud Firefox to zabalí půjde naradu opera a jiné prohlížeče
A to chce googl, docílit tím se stane dominantní proglizec který nebude mít soupeře a bude dyktovat stejně jako Microsoft který nemám konkurenci operačnímu systému příklad konec w7 přechod na w10 kde jste hlídání a os přebírá kontrolu nad hw. to chcete ??

Zachránit před dominanci je jen jeden krok a to je přejít k prohlížeči alespoň pro hudbu a videa vím že Firefox toho nemá moc k nabídnuti ale je spíše nanas zdali bude nebo ne
Příjmy má ze sledovanosti a využití prohlížeče z du odu propagace reklam

Příklad..
Mě sere Microsoft kdyby měl konkurenta tak w7 nekončí spíše naopak zdokonalovali by ho aby obstál konkurenci
Takhle vydávají další neuspesnou platformu os protože si můžou dovolit chyby nikdo je nemá jak ohrozit nemají konkurenci

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
17. 1. 2020 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možno keby skôr prepustili zopár manažérov, tak sa toto nestalo. :-)

chaostheory
chaostheory
Level Level
17. 1. 2020 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FF se odlišoval od zbytku stáda tím, že umožňoval pomocí addonů velmi vysokou úroveň customizace.
Když před lety uvedli to jejich slavné "quantum" a přešli na WebExtensions čímž zabili kupu rozšíření které na WebExtensions prostě není možné implementovat, dobrovolně se vzdali jejich jediné výhody na trhu. A teď když už de facto nemají co nabídnout v porovnání s Chrome se strašně diví, že FF nikoho moc neláká.

Byl to dobrý prohlížeč, je ho škoda, ale zabili ho sami a vůbec mi nebude vadit když Mozilla chcípne s ním. Dobře jim tak.

whitecrow
whitecrow
Level Level
17. 1. 2020 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chaostheory Přesně tak, to byl také můj důvod proč jsem po x letech nakonec přešel k Vivaldi, který již v základu nahrazoval některé nejrozšířenější doplňky a zbytek jde doplnit z Chrome store. U Thunderbirdu jsem zcela vypnul aktualizace.

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
19. 1. 2020 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@whitecrow Přesně tak, já to nevydržel a šel jsem dokonce k Palemoonu, což je defaultní firfox z pradávné historie. Sice kupa věcí na něm už taky nejede, když se dyliny soustředili na novej firefox. Jinak souhlas, každá vyšší vyrze firfoxu byla krokem zpět.
Dřív byl firefox i skromný, dneska si otevřu pár oken a RAMka hlásí 6-8GB, jako WTF co? Kdyby lidé v roce 1995, že jednou na webovou stránku bude potřeba celej jejich tehdejší pevnej disk tak by asi dostali infarkt.
..

wait, takže za třeba dvacet v let v roce 2040 bude pár webovek zabírat v RAMce 6-8 TB ??? LOL

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 1. 2020 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@whitecrow ale to není chyba FF, alespoň né primárně prohlížeče,
i když si otevřeš Chrome, Operu, Edge nebo cokoliv jiného tak ti to taky po 20 otevřených oknech zabere 6GB, podívej se jak vypadly stránky tenkrát a dnes, tenkrát to byl čistý HTML kod a dnes to jsou scripty, animace, možná ještě i Flash a hlavně nejvíc toho obsahu tvoří násobně víc reklam

já když otevřu tuto stránka na tabletu (Galaxy Tab A- 10,5") bez blokování reklam tak tam mám jen okénko o velikosti asi 3x6cm, což je asi jen třetina displaye :(( :((

nebo si stránku na počítači refreshni s reklamou a sleduj co se děje se sítí
a potom se zablokovanou reklamou,
já mám stránku krásně čistou, protože blokovaný obsah jinak představuje 70% přenášených dat
a co to potom představuje pro RAM, při brouzdání po internetu si ti ty data akumulují a zábor RAM je čim dál větší
https://ctrlv.cz/shots/2020/01/19/hcyv.png

harry_
harry_
Level Level
19. 1. 2020 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@whitecrow Chcete staré pluginy? Zkuste Waterfox. Rozhodně si nemyslím, že by zánik Firefoxu něčemu pomohl. Chrome je slídil a bonzák a konkurence je třeba ve všech odvětvích, jak tu už někdo dobře zmínil.

ticho.cz
ticho.cz
Level Level
21. 1. 2020 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@whitecrow To máte sice pravdu, že reklama sebere spoustu datového toku a paměti, ale pokud by každý návštěvník webové stránky filtroval reklamu. Tak by takový web musel mít placený přístup, jinak by neměl peníze na provoz.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
21. 1. 2020 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@whitecrow a to těch reklam musí být tolik že pokrývají takovou plochu? to mi neříkejte...

btw já bych klidně na chod tohoto webu přispěl pokud bych ho měl zcela bez reklam,
toto je asi jediný český web na který chodím pravidelně i několikrát denně, protože je zde přesně ta směs článků která mě zajímá, u konkurenčních webů si musím vybírat a filtrovat obsah a proto je navštěvuji jen minimálně

tombominos
tombominos
Level Level
17. 1. 2020 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chaostheory Jojo, FF chromovati uz nekolik let. Ja ho teda porad pouzivam, ale duvodu proc jej mit, je uz hodne malo.
Spatny management = chybna rozhodnutimi -> jde to do kytek

cztajtrlik
cztajtrlik
Level Level
17. 1. 2020 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombominos Souhlas. Dříve jsem tam byl kvůli vymoženostem, co konkurence neměla, teď jsem tam spíše z principu (či trucu), protože Google je všude.

Upřímně se mi vůbec nebude zamlouvat, až bude dominance totální, což už je za dveřma. To nikdy ničemu a nikde nepomohlo (viz CPU / GPU trhy ještě předloni).

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 1. 2020 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombominos Tak to jsme dva, ja bych na Chrome taky nepřešel kvuli trucu, nepujdu za něčím jak stádo ovci abych jim pomohl k totalni dominanci
Ale jinak mi i tad FF vyhovuje takze není to jen o tom ze bych bojoval proti Googlu

Reklama
Reklama