Zpět na článek

Diskuze: NASA hlásí, že asteroid Bennu má trošku vyšší šance na srážku se Zemí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Patrik Bauchel
Patrik Bauchel
Level Level
14. 8. 2021 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechapu k cemu nam tato informace je.... 2135, to uz je jak cist hrom, nikdo kdo tu ted a muze to cist tu toho data uz nebude, takze....

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2021 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Bauchel Pokud tu vůbec bude nějaká lidská civilizace. Svět dost snaživě směřuje do válečného období ve velkém měřítku a až nepříjemně mnoho zemí má atomovky. (a po světě pobíhá příliš mnoho fanatiků, kteří by jí okamžitě odpálili na nevěřící) A za druhé: Benu je prcek. Blbých 300m. Atomovka odpálená blízko povrchu by měla spolehlivě velkou část odpařit a zbytek rozmlátit na padrť. V zásadě by ho měl na kusy rozstřelit byť jediný několikatunový železný kolík. (rozdíl rychlosí je tak 30-40 km/s, čili kinetická energie dost šílená)

Blaazen
Blaazen
Level Level
14. 8. 2021 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brnkačka. Do Blue Origin místo Jeffa Bezose naložíme Bruce Willise s příklepovou vrtačkou a Bennu má útrum.

Choakinek
Choakinek
Level Level
13. 8. 2021 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bůh nám dává čas do roku 2135 demontovat Brusel :-).

coolipi
coolipi
Level Level
13. 8. 2021 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Brusel se demontuje mnohem drive, az dojde ropa. Uz ted jsme za peakem (peak jako Peak Oil). Otazka jestli nasi zlode.... - vladci neprodaji celou zem nejake velmoci, ktera nam tu udela jeste vetsi peklo nez nam tu udelal Brusel.

DavidM1
DavidM1
Level Level
13. 8. 2021 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi O Brusel bych se nebál.Spíše o to jaký bordel vznikne do rozpadu Ruska a občanské válce v Číně.Oboje je neodvratné ovšem otázka jak to bude krvavé.

Choakinek
Choakinek
Level Level
13. 8. 2021 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi S Čínou máte pravdu. Celá "prosperita" Číny jede na masivním tištění peněz, to rozhodně není žádný trvalý projekt, ale pěkný průser.

Ale v případě Ruska si nedokážu představit, na jaké části by se mělo ještě rozpadnout.

jardadoma
jardadoma
Level Level
14. 8. 2021 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi Spíš mám obavy z občanské války v USA.

DavidM1
DavidM1
Level Level
14. 8. 2021 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi Ruská Federace je slepenec národností kde většina nenávidí Rusáka.Tedy národnostní rozkol je otázka času,ale je pravda že dříve asi přijde rozpad ekonomický.Zlatý Rubl v nedohlednu a jako světová benzínka je jediné co Rus může nabídnout...A to je poněkud málo.
Čína je Papiňák ve kterém se vaří etnické a obrovské ekonomické a v neposlední řadě ekologické problémy.Restrikce ze strany medvídka Pú revoluci oddálí ale nezastaví.Proto také soudruzi utahují šrouby,ovšem marně...

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2021 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi Už aby byla, jinak nepřestanou škodit.

coolipi
coolipi
Level Level
14. 8. 2021 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi Souhlas. Ale neplati to jenom na US of A, plati to pro vsechny tato "imperia", kde clovek je az na poslednim miste a na prvnim jsou plany oligarchie na jeste vetsi zbohatnuti. USA, Cina, Rusko. V okamziku, kdy se podari oklestit vliv kazdeho jednotliveho mirumilovneho obcana (ve jmenu - vzycky to je v nejakem jmenu "vyssiho dobra"), tak se otevre Pandorina skrinka a zacnou agrese.

V pripade USA jsi otevrete online seznam s vyctem vsech valek ktere vedli od konce 2. svetove.

Napr. na wikipedii zde
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_involving_the_United_States

Bude to znit trochu cynicky, ale cim drive to krachne, tim lepe. Nejhorsi schema ktere (asi nastane) je to, ze tyhle zrudne systemy vysaji vsechnu ropu, pak se o ni porvou, pak jim krachnou trhy a banky vysaji ucty svych klientu aby prezily (protoze co jineho nez bankovni diktat ted ve svete zalozenem na centralnim bankovnictvi to je).

Holt je potreba se na to pripravit, maly odvar tu uz mame ted - zadrhavani mezinarodniho obchodu, na kterem jsme uz bohuzel zavisli. Soudruzi z Ciny nedodali material, tak nejsou plasty, nevyrabi se elektrotechnicke vyrobky. Nedodali cipy, nevyrabi se auta.

coolipi
coolipi
Level Level
14. 8. 2021 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi Videl jsem na YT video - rozhovor s nejakym cinskym miliardarem, ktery utekl a schovava se v USA, rikal ze ty lidi v strane zna, zadnej neni dobrej. Misto aby kradli 10:90 (10 do kapsy), tak kradou 90:10. Proto nechteji konvertibilitu dolaru, normalni clovek se k cizi mene od nich nedostane - protoze to vlastne ti nahore vsechno rozkradli.

Takze nejenom tisteni penez, ale vykradani prichozich toku penez v zahranicnich menach. No a pak si typci z techto nakradenych penez letaji po svete a kupuji luxusni sidla.

Lide jsou vsude stejni. Svine taky.

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
14. 8. 2021 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi To isté bolo u nás za komunistov.

andir
andir
Level Level
14. 8. 2021 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi to už se jednou říkalo a rozpadlo :D hlavně jestli evropa přestane kupovat ropu tak se rusáci sežerou navzájem :D už ted zase se snaží roztahovat což je vždy známka toho že jsou v háji nemluvě o tom jak musí podlézat číně :D hrdé rusko :D

andir
andir
Level Level
14. 8. 2021 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi to dříve bude občanská válka v ČR škoda nebude :D, kdy jindy bude možnost se zbavit pár rusofilcek

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2021 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi No fajn. Řekněme, že vyhrajete. Úspěšně vybijete poslední lidi, kteří v tomto rozkradstánu makají. Umíš vůbec něco, aby ses uživil prací? na Sorošovy neziskovky zapomeň, ten je v okamžiku rozkladu už nemá důvod platit.

PS: a také se podívej na to, jak dopadly země, kde užiteční blbečci jako ty uvěřili amíkům a dali se do boje. Pár příkladů za poslední roky. Lybie. ze země, která byla na Evropské poměry blahobytná a na Africké zázrak je místo, kde se to řeže a nemají reálně co žrát. Irák, vleklá občanská válka. Čečna? Největší katastrofa ze všech. 1/3 Čečenců leží zahrabaná v polích kolem Grozného a další třetina slouží jako žoldáci všude, kde je zaplatí a domů nemohou. Kosovo? jediný částečný úspěch. Tedy, úspěšně ukradli kus Srbska. Ale žít se tam nedá. Ukrajina? Nemají co do huby.. Nebo nejnovější průšvih v přímém přenosu. Afghánistán. Útěk z prohrané války, "západ" si bere pár (prý tisíc, reálně spíš stovek) nejvěrnějších zrádců. Víš co se stane s ostatními?

PPS: Uvědom si, že mezi patolízaly neřadí ani afghánského loutkového prezidenta. Nechají ho klidně pověsit.. Myslíš si, že jsi lepší?

jardadoma
jardadoma
Level Level
16. 8. 2021 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi Nedobře se na to díváš. Američané neokupují jiné země proto, že by tam chtěli něco zlepšit. Tam se jezdí hlavně kvůli penězům pro zbrojní průmysl a podpůrné agentury. Točí se tam neuvěřitelné sumy.

coolipi
coolipi
Level Level
16. 8. 2021 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coolipi Myslim ze se na to divate oba podobne. Americani okupuji zeme proto, ze jsou slabe (cili se daji pod nejakou zaminkou obsadit, kritizoval to i Noam Chomsky), a proto ze tam jsou nejake ukradnutelne zdroje. Ropa, diamanty, vzacne kovy atd.

V Afghanistanu se pote, co tam vlitli pod uplne vykonstruovanou zaminkou v roce 2001 Americani zvedla produkce opia asi 7x. Tak me napada, cimpak ty tuny opia asi odvazeji? Treba letadly (ktera asi musi nekde pristavat)? No mozna jsem jenom hlupak ktery si mysli ze se to da nosit v kapsach pres hranice...

Kouknete na graf produkce, specielne rok 2001
https://en.wikipedia.org/wiki/Opium_production_in_Afghanistan#The_Afghan_economy_and_opium

a tady dobovy komentar co se stalo:
https://web.archive.org/web/20011125202007/https://www.rawa.org/na-opium.htm
"IENNA: The Northern Alliance has become major opium producer after a Taliban clampdown on poppy-growing slashed world production by around 60 percent, a UN official told AFP Friday.

The Alliance, which has won US support, in its battle against the Taliban produced 150 tonnes of opium this year.

This was stated by Mohammad Amirkhizi, senior policy adviser at the UN Office of Drug Control and Crime Prevention.

"They always produce between 120 to 150 tonnes," he explained. "

No Taliban jim zatipnul pestovani a to se zrovna nehodi do kramu prekupnikum kteri z prodeje drog plati zaskodnicke operace. Mam na mysli CIA. Pro neznale severni aliance byla banda hrdlorezu podobneho razeni jako Taliban, mozna horsi.

Clovek by si skoro rekl, ze operace Afganistan byla operaci na podporu pestovani opia. Aby bylo proste z ceho financovat dalsi utoky tripismennych americkych organizaci na nezavisle staty a dalsi spinave operace.

Na netu bylo video, jak americky vojak kupuje urodu nejakeho takoveho pole, asi tocene skrytou kamerou. "Kupuju to vsecko"... hezke.

Ty drogy pak z velke casti konci v US of A, na cernem trhu.

A muzou nam pak neco kydat o humanitarni okupaci, kdyz tam jedou chranit dodavky drog.

Reklama
Reklama