profile-image

choakinek

Choakinek
Registrace 3. 12. 2007
ID 176046502
Level
766 bodů
Zbývá 34 bodů do dalšího levelu
750 800

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Choakinek
Choakinek
Level Level
dnes 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, to je základní vlastnost konzolí - dostanete všechno naservírované podle toho, jak to vidí výrobce konzole či vývojář hry a výsledek nakonec může být i takovýto...😄

Zatímco v případě PC jde všechno nakonfigurovat - od hardware po chod samotné hry a výsledek bude přesně takový, jak to potřebujete vy.

Přesto ovšem monitory s 500 Hz frekvencí, myši, nevím, s 10 000 fps a celá řada dalších podobných pitomostí zcela jistě zůstane nevyužita i u PC.😉

Choakinek
Choakinek
Level Level
30. 6. 2026 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner Pak záleží, jakou potřebujete délku (Logitech to uvádí jako "výšku"). M330 nepatří mezi nejmenší myši, ale velká také není, má délku 105 mm. U M190 Logitech uvádí "Full-Size" a ta má délku 115 mm, ale je to jen levňoučký, základní model. M650 se pak dělá ještě ve větší verzi označované jako "L", tedy "M650 L" a ta má délku 119 mm.

Choakinek
Choakinek
Level Level
30. 6. 2026 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Don Q Vždyť jsem to předtím napsal. Jasně, že by ty firmy do toho oboru investovaly, ale nemohly by ani zdaleka tolik, co nyní a to by mělo zásadní dopad na ty nedostatky pamětí, resp. žádné nedostatky by vůbec vzniknout nemusely. Také je nutné se na "tištění" peněz dívat v dlouhé časové řadě, v podstatě od doby, kdy se poprvé začalo mluvit o IT bublině, tj. cca od roku 2000, protože se pro řešení tohoto problému od té doby neudělalo reálně vůbec nic, tak peníze na AI projekty přihrála různým společnostem i od té doby pěstovaná dominance na trhu.

"Tištění" peněz je rozhodně naprosto zásadním prvkem v celém AI byznysu!

Jinak ano, na kartelovou dohodu se pohlíží jako na nelegální činnost. Pokud ji tedy prokážou, s trestem pro ty firmy bych souhlasil.

Choakinek
Choakinek
Level Level
30. 6. 2026 15:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner Právě že to je na ní poměrně vtipné, že název odkazuje zároveň na její současnou cenu - stojí kousek přes tři stovky😆.
Má kolečko z vyšších řad a řekl bych, že i celkovou konstrukci, určitě vypadá líp, než můj předchozí model s kabelem, který patřil do levnější třídy.
Boční tlačítka bohužel nemá, tlačítka mají až modely G305 a M650 jako zástupci nejlevnějších bezdrátových myší s tlačítky od Logitechu.
Já boční tlačítka primárně nepoužívám, tak jsem za to nechtěl zbytečně platit.😉
Myš jiné značky nechci, mnoho let kupuji jen Logitech.

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 6. 2026 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasika, arogance státu nepřipouští žádné chyby, proto se za viníka problému označí výrobci pamětí.

Může za to zejména:
1) Všeobecný státní regulacionismus. Díky tomu typicky na trhu vznikne "pár" obřích hráčů a nikdo další.
2) Státní "tiskárny" na peníze. AI bublina vznikla mimo jiné kvůli "tištění" nových peněz, měnové expanzi. Bez toho by nevznikly tak obří projekty, jednoduše proto, že by na to nebyly peníze. Projekty by byly menší a nepolykaly by pro své servery tolik nových pamětí.

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 6. 2026 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to plné blbostí a velmi drahé = platíte hodně peněz výhradně za blbosti.🤨

Jako levnou myš, bez blbostí mohu vřele doporučit Logitech M330👍. Už je to starší model, na stránkách Logitechu již není, ale stále se běžně prodává. Má např. velmi dobré kolečko a celkově se povedla.

Choakinek
Choakinek
Level Level
22. 6. 2026 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cyberkřáp...😆

"Zde pozor, v USA se uvádí hmotnost bez řidiče, zatímco v EU je hmotnost i se 75kg řidičem..."

Když je to robotaxi, tak to přeci nebude mít řidiče, ne? Takže správně je to tak, jak to uvádí v USA.

Choakinek
Choakinek
Level Level
11. 6. 2026 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner Jednou jsem zvolený politik, tak se podle toho musím chovat. Měl bych pracovat pro obecný prospěch, nikoliv jen pro zájmové skupiny. Je to určitě výhradně jen selhání politiků a státu, lobbing a úplatky zájmových skupin jsou běžné a nelze je odstranit, politik a stát by jim měl čelit.

Navíc zrušení této ochranářské politiky může také znamenat větší společenské otřesy, ze kterých politici a stát (nevolené státní struktury či struktury, které stát dojí) mohou mít obavy, proto radši realizují ochranářskou politiku, aby zachovali současný stav. Lobbing tedy zase tak zásadní roli hrát nemusí.

Jenomže pozitivní rozvoj společnosti pak "přešlapuje na místě".

Choakinek
Choakinek
Level Level
11. 6. 2026 02:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka Brichta Doporučí defenestrovat všechny vlády na světě.

😉

Choakinek
Choakinek
Level Level
11. 6. 2026 02:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ternary Mind Ona ta BSOD je nejspíš obvykle způsobena HW chybou. Samozřejmě taková reakce OS na HW chybu je rozhodně nevyhovující. Hodně BSOD jsem si užil na starém PC s Win 7, od Win 10 a 11 je to již neznámý pojem. To ovšem neznamená, že to je zcela bez chyb (např. náhlý restart), nicméně tyto chyby jsou opravdu velmi vzácné (párkrát do roka).

Choakinek
Choakinek
Level Level
9. 6. 2026 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak vlády chrání zavedené podnikatele, tak mladí lidé mají velmi omezené možnosti, jak se realizovat a díky tomu vznikají někdy naprosto absurdní blbosti.

Má-li společnost do budoucna uspět, bude nutné odstranit výše zmíněný ochranářský systém zavedených podnikatelů.

Choakinek
Choakinek
Level Level
8. 6. 2026 05:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Steam používají výhradně hráči her, podobně jako jsou mezi hráči her procesory od AMD značně preferované. Ta statistika je tedy zkreslená právě tímto směrem.

Choakinek
Choakinek
Level Level
3. 6. 2026 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@8RDAEI Právě, že to nechci regulovat. Poukázal jsem na nesmyslnost (energetických) regulací vybraného zboží právě ve světle existence takového počítačového zdroje.

Choakinek
Choakinek
Level Level
3. 6. 2026 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Jistě, server umožňuje provozovat několik koncových stanic (zcela nebo z části), tam je to pochopitelně v pořádku. Já myslel, že je to šílené pro použití v koncové stanici, pojmem "PC" jsem se vyjádřil nepřesně, omlouvám se.

Choakinek
Choakinek
Level Level
2. 6. 2026 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3300 W zdroj do PC, tak to už je opravdu velmi šílené.😧

Teď už snad každý musí chápat, že ty energetické štítky s ekologií a spořením energie nemají vůbec nic společného, protože na druhé straně je trh s počítači takřka zcela neregulován. Ve světle tohoto faktu se jeví jako úplně směšný např. zákaz klasických žárovek a jiné, podobné zákazy, protože nějaké energetické štítky mají i počítačová zařízení.

Choakinek
Choakinek
Level Level
27. 5. 2026 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V diskuzi na iDnes někdo velmi trefně uvedl, cituji:

"Vypadá to jako rošlápnutý Jellybean..."

🤣

Choakinek
Choakinek
Level Level
25. 5. 2026 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, v grafu u RTX 3060 nevidím "průměr 13 her". Ale nejspíš se nějaké překvapení konat nebude. To vypadá, že je velmi pravděpodobně pomalejší než moje RTX 3050, tak to už je docela "šunt".😄

Choakinek
Choakinek
Level Level
1. 5. 2026 00:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvěle Brusel podsekl ekonomiku EU tuhými regulacemi výroby automobilů se spalovacími motory.
Protože v oboru elektroaut Čína EU doslova převálcuje!
Jsou to ale makovičky bruselské...😄

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 4. 2026 00:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Jeřábek Bylo by to jistě fajn, ale nejspíš to technicky opravdu není možné.

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 4. 2026 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Don Q "Pozastavení (odložení) aktualizací Win 11 až na 5 týdnů (35 dní) je možné už dávno, takže nejde o novinku..."

Ano, ale to není vše a to ostatní už je novinka. Za prvé konkrétní datum v kalendáři vybrat nelze a za druhé nekonečně mnohokrát odložení také nyní zřejmě nelze využít.

Choakinek
Choakinek
Level Level
17. 4. 2026 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roob Ano, nadpis není zrovna šťastně napsán, rozhodně lepší je do nadpisu napsat např.: "...imitace dřeva na základní desce..."

Choakinek
Choakinek
Level Level
17. 4. 2026 18:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jivy Ano, máte pravdu. Podle mě to je chyba, já bych to tak nenapsal.

Choakinek
Choakinek
Level Level
16. 4. 2026 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eMKejx Vždyť se v článku píše, že tam žádné dřevo není, je to jen imitace. S tou kůží to bude nejspíš podobné - zkrátka to bude nějaká syntetická kůže navržená tak, aby působení většího tepla na ní nemělo žádný negativní vliv.

Choakinek
Choakinek
Level Level
3. 4. 2026 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David CZ Myslíte něco jako dodatečné zdanění korporací přes pokuty? Jako to dělá třeba EU.

Jako... ano, je to možné.👍

Choakinek
Choakinek
Level Level
1. 4. 2026 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těchto dětí tam jsou dnes "armády" a přes dobře zacílený marketing jim lze "vnutit" takřka cokoliv.

Provozovatelé sociálních sítí moc dobře vědí, že banem dětí do 16 let přijdou o obrovský byznys, takže pokud ty vlády nenastaví pokuty za nedodržování banu opravdu nějak extrémně, tak to nakonec dopadne tak, že to ty firmy budou platit a děti do 16 let budou sociální sítě dál normálně používat.😉

Reklama
Reklama