Zpět na článek

Diskuze: Nižší kvalita obrazu ve Far Cry u karet nVidia

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

danno
danno
Level Level
29. 4. 2004 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ci ti nebude tym, ze GF4Ti nepouziva PS2.0

duky
duky
Level Level
28. 4. 2004 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechapu tuhle diskuzi, kdyz mi nekdo rekne neco ve stylu "graficka karta nVidia" tak ho vzdycky opravuju ze nVidia nedela graficke karty, to co vyrabeji se tak neda nazvat, je to cokoliv jineho ale ne graficka karta

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
27. 4. 2004 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bych teda rad videl.
Nejvic me vzdycky pobavi, kdyz toto rikaji lidi, kteri maji sotva Radeona 9200. Opravdu si myslite, ze by jste si rad nezahral?

no-X_shw
no-X_shw
Level Level
27. 4. 2004 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co má výrobce dělat? Zajistit, aby byl optimalizovaný kód použit jen na těch kartách, pro které byl vytvořen (pro ostatní by pak byl použit standardní kód). To je podle mě ta chyba ze strany výrobce. Navíc díky použití optimalizovaného kodu nejsou výsledky benchmarků úplně objektivní (nechci říkat nevypovídající, protože u nV40 by ty rozdíly mezi např. 16bit a plným 32bit. neměly být výrazné)

wrigler
wrigler
Level Level
27. 4. 2004 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@no-X_shw Ono je "optimalizace" u normálního produktu pro nějaký druh hardware a potom je "optimalizace" pro nV a ta pak znamená vysoké výsledky za hnusný obraz = podvod na zákazníky což se v prvním případě říct nedá...........to ATI aj. takové problémy neřeší....

danno
danno
Level Level
27. 4. 2004 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takto su vyvojari nuteni vyvijat dve verzie hry: DX9 a pre FX-ka de facto DX8.1

no-X_shw
no-X_shw
Level Level
27. 4. 2004 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě může za "čtverečky" jak nVidia, tak výrobce hry. Kód hry pro grafiky nVidie byl totiž optimalizovaný pro sérii "FX" (konkrétně drasticky snížená přesnost pxl shaderů, popř. i použita starší verze), protože by na FXkách ta hra jinak vůbec neběhala (resp. velmi pomalu). Nová 6800 má třeba už shadery lepší, ale je nucena kód pro FX používat, a proto ty výsledky. Výrobce hry měl být připraven i na příchod nové grafické karty a nVidia měla rovnou udělat grafiku, která by nepotřebovala optimalizovaný kód (FX). Proto je to chyba obou stran... To je můj názor.

Dany HW_123
Dany HW_123
Level Level
27. 4. 2004 01:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Týká se to rodiny FX,nebo všech? Já mám G4 Ti 4200 a nic nepoznávám.No už mě tak u nVidie serou. Doufám že nová G6800 bude bez někakých šizení,protože ty testy co vyšli na různých webech,by byli k ničemu a akorát by nasrali počítačový svět( a mě taky).

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
27. 4. 2004 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dany HW_123 No, ty se bat nemusis, jelikož GF4200 stejne PS 2.0 nepodporuje.

Reklama
Reklama