9550 by se ale měla objevit i u nás (jako konkurence GeForce FX 5500 a podobných hybridů). Otázkou je, do jaké míry se RV351 (pokud ho opět nepřejmenovali) liší od RV350...
Co má výrobce dělat? Zajistit, aby byl optimalizovaný kód použit jen na těch kartách, pro které byl vytvořen (pro ostatní by pak byl použit standardní kód). To je podle mě ta chyba ze strany výrobce. Navíc díky použití optimalizovaného kodu nejsou výsledky benchmarků úplně objektivní (nechci říkat nevypovídající, protože u nV40 by ty rozdíly mezi např. 16bit a plným 32bit. neměly být výrazné)
Podle mě může za "čtverečky" jak nVidia, tak výrobce hry. Kód hry pro grafiky nVidie byl totiž optimalizovaný pro sérii "FX" (konkrétně drasticky snížená přesnost pxl shaderů, popř. i použita starší verze), protože by na FXkách ta hra jinak vůbec neběhala (resp. velmi pomalu). Nová 6800 má třeba už shadery lepší, ale je nucena kód pro FX používat, a proto ty výsledky. Výrobce hry měl být připraven i na příchod nové grafické karty a nVidia měla rovnou udělat grafiku, která by nepotřebovala optimalizovaný kód (FX). Proto je to chyba obou stran... To je můj názor.
Tohle už je dost starej obrázek,měla by to být R350 (tedy R9800). Ten prototyp je údajně nefunkční a čip Rage Theater je jen dovršení téhle komedie, protože na všechny novější grafiky se používá Theater 200... Podobné, ale funkční karty dělá Evans & Sutherland...
Souhlasím. Taky se mi to zdá tost přehnané. Když jdou sotva uchladit 5800 a 5900, který mají polovic pipelines, tak jak by se dala hladit NV4, zvlášť když bude vyráběná na 0,13? nVidia ráda dělá vlny. Uvidíme.