Novinka pro tvůrce v 3D - Nvidia Quadro DCC
Článek Grafiky a hry NVIDIA

Novinka pro tvůrce v 3D - Nvidia Quadro DCC

Emil Pavelka

Sotva jsme si pomalu začínali zvykat na nový pojem v oblasti výkonných „herních“ grafických karet - GeForce 3 – již zde máme další novinku. Firmou nVidia je prezentována jako srdce profesionálních DCC pracovních stanic s propracovanou podporou DirectX a OpenGL, přičem DDC zde značí Digital Content Creation. Měla by umožňovat tvorbu 3D animací v reálném čase...

Reklama

Firmou nVidia je prezentována jako srdce profesionálních DCC pracovních stanic s propracovanou podporou DirectX a OpenGL, přičem DDC zde značí Digital Content Creation. Měla by umožňovat tvorbu 3D animací v reálném čase. Využívá programovatelnou NVIDIA nfiniteFX engine s hardwarovou podporou Vertex a Pixel Shaders, známou již z GeForce3. Stejně jako Lightspeed Memory Architecture nebo High-Resolution Antialiasing (HRAA). O těchto pojmech jsme psali blíže zde.

V reálném čase je možno aplikovat následující efekty:

- Matrix palette skinning

- Keyframe animation

- Morphing Fog effects

- True reflective bump mapping.

ELSA bude dodávat první řešení založené na této bázi pod označením ELSA Gloria DCC.

Zdroj:

nVidia


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama