Po uvedení GeForce2 GTS (NV15) nVIDIA připravila slabší a levnější variantu GeForce2 MX (NV11), jejíž čip je založen stejně jako GeForce2 GTS na 0.18 mikronové technologii, má však nižší frekvenci - 175 MHz (GTS 200 MHz) a pouze 2 renderovací "pajplajny".
Upravená je také šířka paměťové sběrnice ze 128 bitů u GTS na 64 nebo 128 bitů - volitelně (záleží na výrobci). Vzhledem k podpoře jak klasické SDRAM paměti, tak rychlejší DDR SDRAM (podporováno je 8 - 64 MB), můžeme očekávat několik variant grafických karet s čipem GeForce2 MX.
GeForce čipy - porovnání:
| GeForce 256 | GeForce2 MX | GeForce2 GTS | |
| Výrobní technologie | 0.25 mikronů | 0.18 mikronů | 0.18 mikronů | 
| Renderovací Pipeliny | 4 | 2 | 4 | 
| Textur na Pipelinu | 1 | 2 | 2 | 
| Frekvence procesoru | 120 MHz | 175 MHz | 200 MHz | 
| Šířka sběrnice paměti | 128-bitů | 64 nebo 128-bitů | 128-bitů | 
| Frekvence paměti | 166-300 MHz | 166-300 MHz | 333 MHz a výše | 
| Pixel Fill-Rate | 480 Mpixelů/sec | 350 Mpixelů/sec | 800 Mpixelů/sec | 
| Texel Fill-Rate | 480 Mtexelů/sec | 700 Mtexelů/sec | 1.6 Gtexelů/sec | 
| Polygonů/sec | 15 Milionů | 20 Milionů | 25 Milionů | 
| Aktivní chlazení | Ano | Ne | Ano | 
Test byl proveden na následující konfiguraci:
PIII 1GHz / ASUS CUSL2 / 132 MB PC133 paměti (CAS 2) / Windows 98 SE / DX 7.0
Grafické karty: GeForce SDR 120 MHz se 32 MB paměti na 166 MHz, GeForce DDR 120 MHz / 32 MB DDR SDRAM paměti na 300 MHz, GeFrorce2 GTS 200 MHz / 32 MB DDR paměti na 333 MHz a konečně GeForce2 MX na 175 MHz s 32 MB paměti na 166 MHz (se 128 bitovou šířkou paměťové sběrnice). Pro všechny grafické karty byly použity referenční drivery od nVIDIE - verze 5.30. Pro FSAA byla kvalita nastavena na "2x SuperSampling". Testovalo se na hře Quake3 Arena v1.12.
Výsledky v jednotlivých tabulkách jsou v snímcích za sekundu.
Quake3 Arena
Normal -
Demo001
| 640x480 | 1024x768 | 1600x1200 | |
| GeForce SDR | 140 | 72 | 30.2 | 
| GeForce DDR | 148 | 85 | 35.1 | 
| GeForce2 GTS | 152 | 128 | 58.2 | 
| GeForce2 MX | 142 | 76 | 32.4 | 
Quake3 Arena
High Quality -
Demo001
640x480  | 1024x768  | 1600x1200  | |
| GeForce SDR | 106 | 43.0 | 15.9 | 
| GeForce DDR | 134 | 62.8 | 22.4 | 
| GeForce2 GTS | 143 | 77.9 | 29.5 | 
| GeForce2 MX | 103 | 41.1 | 16.3 | 
Quake3 Arena
Normal FSAA -
Demo001
640x480  | 1024x768  | 1600x1200  | |
| GeForce SDR | 46.5 | 30.2 | 18.5 | 
| GeForce DDR | 55.2 | 35.9 | 22.3 | 
| GeForce2 GTS | 97.1 | 63.5 | 39.6 | 
| GeForce2 MX | 50.6 | 33.1 | 19.9 | 
Quake3 Arena
High Quality FSAA -
Demo001
640x480  | 1024x768  | 1600x1200  | |
| GeForce SDR | 29.5 | 18.7 | 10.9 | 
| GeForce DDR | 42.0 | 23.1 | 13.7 | 
| GeForce2 GTS | 52.8 | 28.6 | 17.0 | 
| GeForce2 MX | 28.2 | 17.7 | 10.4 | 
Co říci závěrem? Jedná se o výkonnou grafickou kartu s T&L akcelerací a výbornou cenou (V USA je koncová maloobchodní cena testovaného modelu okolo 130$ USD). Vzhledem k použitému čipu a 0.18 mikronové technologii půjde po přidání aktivního chladiče i dobře přetaktovat. Čip GeForce2 MX má výkonově na víc, a proto by mu slušela alespoň o trochu rychlejší paměť.
Podle