Zpět na článek

Diskuze: NVIDIA: proč je vysoká snímkovací frekvence důležitá v soutěživých hrách?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

trhan
trhan
Level Level
5. 12. 2019 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pár let co se říkalo že plynulý obraz je od 30 snímků, subjektivní pocit o pár víc byl lepší. Vzhledem k udávané reakční době člověka kdy borci se dostanou na 0,2ms mě tohle přijde jako naprostá marketingová masírka. Jasně, na každém šprochu je pravdy trochu, víc je lepší a někdy se to může hodit. Ale používat to jako argument je hodné tupého stáda takže si tím firma kladné body které mají přiklonit kupce na jejich stranu u mě nezíská.

brejncz
brejncz
Level Level
5. 12. 2019 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Video pěkné, jenomže 240 fps. To se bavíme o CSku a v čem ještě tolik fps zvládneme renderovat? Pro profíky to smysl má.
Já nejvíce za poslední roky ocenil 75Hz monitor s FreeSync.
FPS mám v ovladačích zamčené na 73 fps, užívám si plynulý obraz a hlavně bez tearingu, který mě doslova neuvěřitelně vytrhává ze hry a dnes si nedokážu představit hrát bez FS.

Můj osobní pocit plynulosti je od cca 50 fps výše v FPSkách jako Battlefield apod.

KRoman47
KRoman47
Level Level
4. 12. 2019 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby se radši zaměřili na to, proč RDR2 běží na NV série GTX 1xxx tak mizerně, udělali by líp.

wrah666
wrah666
Level Level
5. 12. 2019 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 Nvidia těžko může optilmalizovat mizerně napsaný program, natož bez spolupráce Rockstaru. Maximálně mohou nechat ignorovat několik největších nesmyslů, ale tím to končí. A Rockstaru je nějaká optimalizace naprosto fuk, respektive vůbec nemá lidi, kteří by tušili co to je a jak se to dělá. Mají problém, aby hra vůbec nespadla sama od sebe.

komplikator
komplikator
Level Level
4. 12. 2019 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na LTT je video na toto tema. I obcasny hrac z toho tezi a mozna vice nez profik ktery se naucil kompenzovat ruzne refreshe monitoru a ma vyrazne kratsi reakcni dobu.

tombominos
tombominos
Level Level
5. 12. 2019 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplikator ..to je obrovsky skok pro cloveka..sice nebude uz pomalu ani umet chodit, ale klikat myskou ve virtualnim svete bude rychleji ;)

brrr
brrr
Level Level
4. 12. 2019 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

soutěživé hry, jó? :D :D :D

tombominos
tombominos
Level Level
4. 12. 2019 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.. na siti a ruzne druhy "vylepsovani typu RNG a AI na serveru", ktere se v MMPG pouzivaji

Reklama
Reklama