Zpět na článek

Diskuze: NVIDIA RTX IO, aneb rychlejší a efektivnější čtení herních dat

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Chuch-in
Chuch-in
Level Level
3. 9. 2020 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je škoda, že to Nvidia nevyvinula ve spolupráci s MS který to samé vyvíjí na konzole. Mohla by to být součást knihoven systému, funkce by mohla být nativně podporovaná a mohla mít ještě lepší využití. Zároveň by jí mohla využívat jakákoliv značka grafiky, samozřejmě s podporovaným modelem a ovladačem. Takto se z toho stává další proprietární technologie Nvidie a pak přijde každý se svou obdobou a programátoři her budou mít mnohem více práce a bude vše prostě takové neucelené.
Je to škoda, zároveň chápu, že chce nabídnout něco svého a jako první. Určitě to není něco k zahození.

radecekh
radecekh
Level Level
3. 9. 2020 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chuch-in Umíte číst? V článku i v prezentaci nVidie je, že je to vrstva DirectStorage, což je Microsoftí API.

Reklama
Reklama