Zpět na článek

Diskuze: Operace Ghostwriter: falešné články na legitimních webech podrývají NATO

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

386
386
Level Level
2. 8. 2020 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak oficiální místa a organizace píší o fake news(už jen z principu je to blbost),jejich odhalování a většinou v souvislosti s Ruskem a Čínou.Nejlepší způsob jak zakrýt vlastní lež,je tvrdit,že tu lež tvoří někdo jiný a já jí odhaluju.Samozřejmě jsou tu weby jako Sputnik,kde se Rusko prezentuje jako oběť všeho západního a hrdina lidstva a Čína si někde taky jede svoje,ovšem to neznamená,že nás neovládá západní mainstream.Ovšem říkám si,že když lidé přemýšlí kolenem a ještě jsou to schopni tyto dezinformace dezinformací šířit dál....Jako redaktor nebo dokonce majitel těchto médií bych se docela bavil nad reakcema lidí :D

andir
andir
Level Level
31. 7. 2020 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak co se divit zbraní ruska a číny je především propaganda, hlavně ruska, čína to už nemá ani tolik zapotřebí ta už to vezme rovnou ekonomikou.

hurvinek
hurvinek
Level Level
31. 7. 2020 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je opravdu smutné, že pod článkem o fake news se hned s děsivou vyrojí staří známí proruští a pročínští vlastizrádci a vehementně zde začnou prosazovat své vlastní fake news. Jakmile se zde objeví jakýkoli článek pojednávající negativně o Rusku, Číně či obecně nepřátelích demokracie, už jsou zde a dští nenávist na západní společnost. Je-li tomu naopak a článek naopak hovoří o západní společnosti negativně, hned si přisadí a připojí obvyklou dávku lží o prohnilém kapitalismu, agresivním NATO a zkorumpované EU. Doufám, že zdejší čtenáři, kteří to ještě mají v hlavě v pořádku nad tím nebudou mávat rukou a alespoň občas připojí svůj komentář, který se těmto zmanipulovaným ubožákům vysměje.

Ventero
Ventero
Level Level
31. 7. 2020 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvinek Ano - to je smutné, kolik lidí má na věc takový zjednodušený hurvínkovský pohled, aniž by mělo skutečný přehled o událostech a jejich relacích.
Zrovna takovýhle hurvínkové jsou vlastně těmi největšími vlastizrádci, byť to nedělají s úmyslem poškodit, ale coby důsledek své neinformovanosti, omezenosti a hlouposti.
Nejde ani tak o to, být pro někoho, jako být proti hajzlům - bojovat proti zlu. A to jedině za pomoci zdravého rozumu a soucitu. To ovšem takový prostí čeští hurvínci většinou postrádají oboje.
No a občas je třeba pokusit se osvětlit, kterej z těch hajzlů je největší a způsobuje nejvíce utrpení lidem.

hurvinek
hurvinek
Level Level
31. 7. 2020 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Je zřejmé, že jsi prostoduchý jedinec s omezeným rozhledem, který je přesvědčený o své monumentální moudrosti. Karikatura člověka homo sapiens. To nejsou urážky, to je diagnoza jasně vyplývající z tvého nelogického textu. Pokud mé poukázání na naprostou a do očí bijící neobjektivitu místních chrličů propagandy považuješ za omezenost a hloupost, jasně se tím zařazuješ na naprosté morální a intelektuální dno společnosti. Chápu, že tě příroda nevybavila kritickým myšlením a že ses nechal zmanipulovat prostoduchým populismem, ale měl by ses nad sebou zamyslet a vyhledat nějakou odbornou lékařsou pomoc. Nebo se alespoň zeptat někoho vzdělaného, jak to ve světě chodí, aby ses zase neztrapnil, jak se ti to zde povedlo.

Ventero
Ventero
Level Level
31. 7. 2020 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Jůůúú - to su celý já - ty mě znáš?
A nebo tak dobře znáš sebe? To ty tady totiž preferuješ a hájíš, to co tady blábolí všechna ta pseudodemokratická zmanipulovaná mainstreamová média.
Poukázání na neobjektivitu bych bral, pokud by samo nebylo krajně neobjektivní.
A to že o morálce kážou ti, kteří ji vůbec nerozumějí nebo ti, kteří ji sami nejvíce porušují je známá věc. A to přesně dělají např. USA, ŘK církev a všichni ti omezenci a jejich řiťolízalové jim to schvalují a dělají pak v menším totéž.
Takže příště, až se budeš ohánět objektivitou, kritickým myšlením a morálkou, tak se tyto tři komodity pokus dodržet alespoň ve svých reakcích - prospěješ tím hlavně sobě.
Omlouvám se, že jsi logiku mého textu nepochopil - lépe jsem to vysvětlit nedokázal - tobě určitě ne.

hurvinek
hurvinek
Level Level
31. 7. 2020 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Možná by bylo vhodné, kdyby sis nechal od někoho ve svém okolí nejprve vysvětli, na co vlastně reaguješ a co to které slovo znamená. Zdá se, že máš značné problémy s chápáním textu, nebo dokonce ho ani chápat nechce a jen si ventiluješ svou frustraci a nenávist vůči západnímu světu. Já ve své podstatě zcela logicky a věcně poukázal na zřejmý fakt, že když někdo v každém svém příspěvku uráží západ a vždy glorifikuje totalitní režimy, ať už se v tom kterém čláínku píše cokoli, je to fanatik a vlastizrádce. To zde nejmenovaní borci již léta předvádějí, když se jako smradlavé mouchy snesou nad každý politicky zabarvený článek a začnou urážet USA, NATO a EU naopak nekriticky vyzdvihovat diktatury s tím, jak jsou moudří a jak prokoukli zlo světa. Tobě tento objektvní postřeh přijde jako blbost, protože jsi sám zmanipulovaný ubožák, jak jsi zde opakovaně předvedl. Ve tvé pokřivené mysli sice považuje za vrchol objektivity každou zprávu hanící diktatury za lež a jakokkoli propagandu proti demokracii za pravdivou, ale to ti mohou baštit jen tvoji kamarádi v pomocné škole, když spolu przníte ovce v chlívě svého souseda a pak si honíte během záznamu Jekašových proslovů své mikropenisy. Co se týče tvé první věty, jasně že tě znám. Před lety jsem ošukal tvou mámu do análu, proto jsi taky takový kus hovna.

wrah666
wrah666
Level Level
31. 7. 2020 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Když to máš jediný problém. Ty nemáš přezdívku hurvínek. Ty fakt jsi. V hlavičce piliny a jsi loutka, kterou někdo tahá na provázku :)

hurvinek
hurvinek
Level Level
1. 8. 2020 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Je typické, že omezení a zmanipulovaní lidé jako ty, kteří celý svůj život zasvětí prosazování Ruské a Čínské propagandy, považují objektivní lidi poukazující na vaše bláboly za loutky. Ale dalších slov netřeba. každý kdo má alespoň špetku kritického myšlení a IQ vyšší než 60 tě zde považuje za karikaturu člověka a vlastizrádce. Je smutné a nedůstojné, jak hluboko může člověk klesnou a stát se tak zvaným užitečným idiotem různých populistů a demagogů. Normální lidé získávají své přesvědčení tak, že zváží fakta, jejich věrohodnost a dle toho si utvoří názor. Lidé jako ty už předem mají svůj pokřivený názor a poté jakékoli informace popírají či prosazují dle toho, aby se jim to hodilo do karet. To je rozdíl mezi objektivním člověkem jako já, kterému jde o pravdu a fakta, a mezi fanatikem, Putinovcem a Zemanovcem jako ty, který zrazuje svou vlast a glorifikuje diktátorské režimy. I ožralý bezdomovec na ulici je prospěšnější pro naši společnost než ty.

wrah666
wrah666
Level Level
1. 8. 2020 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Jo, dík, že ses k tomu hrdě přihlásil. Ožralý bezdomovec umírající na ulici je totiž produkt tebou oslavované "civilizace". Za nás fakt nebyl.

hurvinek
hurvinek
Level Level
1. 8. 2020 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Ano, za vás byly na světě jen samé krásy, jako lidé zastřelení na hranicích, neviní lidé na popravištích, ve vězení, tisíce zmařených životů, cenzura a submisivní lízání šourku Sovětskému svazu. Nepochybuji, že ti to schází a v marné snaze prosazovat své Stalinistické názory se zde snažíš pomocí propagandy protlačit své vize lepších zítřků. Jen skutečně duševní mrzák se o něco podobného může snažit. Ale obávám se, že to děláš dost špatně a za to co jsi zde předvedl ti moc děngů z Kremlu nepřijde. Takhle si na ten nový huawei hned tak nevyděláš.

wrah666
wrah666
Level Level
1. 8. 2020 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Prosím: S tím popravováním a střelbou na hranicích.. Nepleteš si náhodou datum? To se v osmdesátkách už nedělalo. Tedy krom dost vyjímečné popravy vrahů, ale tam je to zcela v pořádku. Třeba vzpomínám na historku předsedy senátu, co jednoho z nich posílal viset: To byl moc slušný pán. V mrazáku měl dvě děti. Nabízel nám, jestli chceme taky ochutnat.. TOHLE snad nebudeš obhajovat ani ty. Teda doufám..

Ventero
Ventero
Level Level
2. 8. 2020 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Prdlačku hurvínku - jsi jen obyčejnej ubohej hater, kterej vše překrucuje, jak se mu hodí - dokonce i vlastní reakce. Každej s rozlišovací schopností, kdo si je přečte, tam jasně vidí, co v nich skutečně je, jak reaguješ na něco, co v předcházejících příspěvcích od jiných vůbec nebylo a jak pak tvrdíš, že je ve tvých reakcích něco jiného, než jsi v nich psal.
Tímto končím - s takovými se nemá smysl bavit - nemáme se jak obohatit.

KRoman47
KRoman47
Level Level
3. 8. 2020 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Pěkný lži, mám kolegu, kterému je 50 let, je to hrdý komunista, který opakovaně prohlašuje, jak chtěl vidět Havla viset a jak si to zasloužil. Několikrát mi tu vykládal, jak ještě ve službě střežil na hranicích, kde lidi trhali psi. Střílet znamenalo moc papírů, a tak byl prý automatizovaný systém, kde když člověk vstoupil, otevřely se boudy s čoklama, kteří člověka během okamžiku dohnali a roztrhali, nic s tím už nešlo dělat. A takových pamětníků je tu v našem vojenském podniku více. To se tu bavíme o 80. letech. Některé z těchto vražd se doposud řeší i u soudu, u této konkrétní situace byl i onen kolega. Pořád to obhajuje tím, že tehdy byla taková doba. Neustále si stěžuje na současný režim zlodějů, zatímco na svůj opěvovaný bývalý režim plný vrahů si nenechá sáhnout. Komunismus jakožto totalitní nedemokratickou zločineckou vražednou ideologii je potřeba vyhladit jednou pro vždy.

wrah666
wrah666
Level Level
3. 8. 2020 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Koleg amá recht. NIKDO nikdy neublížil českému národu víc než krysa Havel. Ani Hitler. Dokonce ani Heydrich, který měl příkaz čechy přesídlit a z větší části vyhladit nenadělali takovou škodu.

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 8. 2020 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvinek Prosím tebe tyhle žabo-myší války na internetu :)

Ventero
Ventero
Level Level
2. 8. 2020 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkRichelieu Tohle bohužel nejsou žabomyší války - to je špička ledovce nebezpečného ideového konfliktu.
A pokud tento bude oboustranně veden s ideou zvítězit v něm a nikoliv ideou dojít k porozumění a kompromisu, tak to bude opět mít, jako tolikrát v historii, katastrofální dopady.
... všichni pak prohrajeme a krutě za to zaplatíme ...

KRoman47
KRoman47
Level Level
3. 8. 2020 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvinek Souhlasím, sám si toho již delší dobu všímám. Zarážející je ten rozsah, kde se tito zaplacení vlastozrádci objevují i v diskusích na webech, kde by člověk tyto lidi ani nečekal. Ale to je potvrzená věc, že si tyto mocnosti platí za propagandu v médiích, tomuto faktu připisuji právě i zmíněné diskuse.

wrah666
wrah666
Level Level
31. 7. 2020 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, vše co se nehodí je fake news.. A Němci určitě nic nezničili, němci jsou přece úplně hodní. A jejich vlastní oficiální zpráva, že mají speciální jednotky prolezlé nacismem a že jednu dokonce rovnou zrušili je asi taky fejk.. Nebo te´d nedávno zprávva z Francie o tom, že je tamní muslimstvo prolezlé radikály odzhora dolů.. Jen jen to ti dezinformátoři dělají, že ovlivnili dokonce i samotnou vládu :)

Jako sorry, pokud tady šlo opravdu o úmyslnou dezinformaci, ale kolikrát to provedli prokazatelně a ani se za to nestydí. Tak co se pak diví.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
31. 7. 2020 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 To jsou přeci dvě různé věci. To, že má někdo nějaký problém, přeci vůbec nikoho neopravňuje k tomu si vymýšlet problémy nové. Převeďme si to do něčeho bližšího. Nějaký výrobce vydá třeba podvodný benchmark. To ale nikoho neopravňuje k tomu, aby produkoval jiné benchmarky, které pak bude označovat za podvodné ze strany tohoto výrobce, ačkoli je vyrobil on v zájmu o jeho očernění, jak zase podvádí. A ani to vůbec nijak nesnižuje závažnost takového jednání.

Takže jestli něco někdo prokazatelně provedl, je sice jedna věc, ale to, že někdo na ně hází věci jiné, které neprovedli, je věc druhá. Tady přeci nikdo netvrdí, že je očerňovaná strana svatá, hodná a kdo ví co ještě. Problémem je však to, pokud je očerňována neprávem nad rámec toho, co ve skutečnosti provedla. A je úplně jedno, kdo na koho co hází a kolik másla má sám na hlavě.

Ventero
Ventero
Level Level
31. 7. 2020 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Není to jistě správné, ale při dnešní situaci po celé epoše amerických FN a vymytosti mozků běžných konzumem, propagandou, chemikáliemi a zářením oblblých občanů, je to do jisté míry obhajitelné.
Problém je v tom, že co se týče Ruska, tak je o nich stran nepřátelského bloku řečeno 20% pravdy a 80% očerňování, zatímco o svinstvech USA je téměř všechno pravda (a to ještě dost zjemnělá) a co o sobě tvrdí sami, tak téměř vše lži, kterým bohužel často sami věří a proto jim o to snáze i věří takový ti hurvínkové, kteří ani neznají historická fakta.

DavidM1
DavidM1
Level Level
2. 8. 2020 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Prosím pěkně chci vidět jednu jedinou pozitivní zprávu o Rusku a jeho ,,vřelém vztahu k západu,,a nikoliv ze Sputniku...
On většině Západu je nějaké zaostalé Rusko s ekonomikou na úrovni lepší rozvojové země ukradené,jenom by Rusko nesmělo posílat neoznačené Zelené Mužíky k sousedům,trávit nepohodlné jedince,podporovat zrůdičky v Syrii a Latinské Americe (což ovšem není nic překvapujícího,jeden diktátor podporuje druhého),napadat nemocnice ,vyhrožovat suverénní zemi že nesmí odstranit sochu xy,či financovat lživé weby jako Sputnik... Potom a jenom potom nebude problém psát o Rusku pozitivně.I když:) Taková rozvinutá země to je:) Zajisté máte doma plno ruských výrobků? Že ne? Čím to? :)))

Ventero
Ventero
Level Level
2. 8. 2020 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala No to právě v důsledku výše popsaného vidět nemůžeš. To je právě to pouhé očerňování, které je k tomu z 80% lživé, takže pokud jsou takřka veškeré informace poskytované mainstream médii jednou vlekou FN telenovelou, tak nějakou pozitivní zprávu či alespoň přiznání omylu neuslyšíš a nepřečteš.
A i z toho vyplývá ten velký omyl, že je Rusko západu ukradené - to by proti němu USA a věrní vazalové za podpory všech těch neinformovaných až mnohdy téměř dementních hujerů a hurvínků , nevedlo aktivní, skrytě útočnou válku.
Je nutné si uvědomit, kdo je skutečný agresor - kdo se tak již staletí projevuje, kdo je teď jeho nástupcem a co jsou odpovědi těch, kteří se k tomuto hlásit a spolupracovat nechtějí. Co jiného pak zbývá, než používat stejné metody jako agresor, zvláště nejde-li tu o pouhé mocenské rozdělení, ale de facto o osud celého lidstva.
Akorát, že západ už vykořisťuje tolik ostatních, že má na megapropagandu s výborným PR - tedy své zločiny zatajují a těm vynuceným jejich agresí věnují o to větší prostor, přičemž je zveličují, překrucují souvislosti a cokoliv pozitivního též zatajují.Naprosto tam chybí jakákoliv objektivita. A to je právě podstata tohoto ideového konfliktu - cokoliv západ vedený a vskutku okupovaný USA prohlásí o v podstatě smyšleném "nepříteli", tak to určitým způsobem vychází z pravdy, ale je to velice účelově překroucené a můžeš vzít jed na to, že sami to dělají ještě min. 8x víc svinsky a krutěji.
Západ má z Ruska strach, protože by přece jen mohlo přinést hodnoty, které by kazily ten bezskrupulózní, přes mrtvoly jdoucí a jakékoliv utrpení masy člověků způsobující, zločinný byznys. Je to jejich perverzní krvavý sport a já podám pomocnou ruku komukoliv, kdo bude mít ambice tyhle kapitalistickofašistický zrůdy, které ženou lidstvo do záhuby, stopnout a bud transformovat zpět na lidi nebo zlikvidovat. A teď se bavím i o těch z Ruska a Číny - tam to bohužel bují také - jen jsou tam zatím stále ještě o něco málo víc lidštější ...
Většina lidí ani hurvínků nejsou zlí, ale totálně neinformovaní, desinformovaní, ignorující i dobře známá historická fakta, oblblí a zaslepení...
... prostě loutky, jak už tu někdo trefně popsal ...

Ventero
Ventero
Level Level
2. 8. 2020 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Čím to, že zde nejsou ruské výrobky? Že by důsledek ekonomického bojkotu západu na straně jedné a poněkud jiné strategie Ruska, co se týče průmyslového zaměření vs zemědělství apod.?
A rozvinutost USA, Japonska, J.Korey a Číny kde se vzala? Jakou daň za to miliardy v přímém důsledku trpících lidí platí?
Jak se toho utrpení zbavíme, jak můžeme být všichni šťastný a žít plnohodnotný život a ne být duševními ubožáky a citovými mrzáky s pusami, očima i ušima zacpanými hromadou jedovatých hraček a pamlsků?
To jsou otázky, které by jsme sami sobě navzájem měli klást - protože to je důležité - a nikoliv to, jestli jsou větší borci USA nebo Rusko nebo podzemní skřeti se zelenou krví, kteří na slunci zkamení.
Jenže jsou tady tací, kteří se neštítí ničeho, a dělají vše pro to, abychom si takové otázky nekladli nebo na ně alespoň hodně rychle zapomněli.
Jenže jsou tady tací, kteří to ještě obhajují a dští nenávist vůči těm, kteří jim chtějí pootevřít oči ...

Ventero
Ventero
Level Level
2. 8. 2020 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala A není takový problém si zjistit, že třeba Rusko za velké krize značně pomohlo zachránit USA - protože v tu chvíli šlo více o samotné lidi, než stát jako zřízení.
I nedávno Rusko značně pomohlo USA s koronavirovou prevencí i přesto, že USA ve stejné době prakticky bezostyšně okradli své hlavní vazaly Němce. Tohle jen tak namátkou, co si ve vteřině vybavím. Takže ty zprávy i prosáknou, ale zbagatelizují se a rychle se zamelou zase těma klasickýma pseudodemokratickýma blábolama nebo aspoň hasičema s kočičkou na větvi ...

DavidM1
DavidM1
Level Level
3. 8. 2020 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Bože.
Souduhu,tvoje ideologie měla být dávno postavená mimo zákon.
Ono je vidět kam tobě podobní dovedli státy jako Kuba,Venezuela,Severní Korea.V nejlepším to jsou chudí trosky s minimální životní úrovní,nebo obehnané koncentráky jako je Severní Korea.
Ty Ruské hodnoty jsou? Epidemie Žloutenky,AIDS či alkoholismu? :) Či důchodci potácející se v hluboké chudobě? Nebo Ruské napadání sousedních států a vraždění opozice?
Nebýt NATO tak by celá Evropa byla v nebezpečím před ruským pocitem nadřazenosti,velká otázka je proč má Ivan pocit že může do něčeho kecat...Naposled kdy kecal tak vraždil Maďary a později i zde se krásně ,,předvedl,,
Na Rusa a podobné platí jediná věc.A to namířená hlaveň M1A3:)

DavidM1
DavidM1
Level Level
3. 8. 2020 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala To víš že jo:)
Rus má použitelné dva výrobky.A to kaviár a vodku.Ostatní je zaostalý šrot podobný který zde byl za komančů.

Ventero
Ventero
Level Level
3. 8. 2020 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Nevím, proč do toho taháš země jako Kuba nebo S.Korea - ta zrovna je fakticky evidentní ultrafašistická diktatura, bez ohledu na to, jak sami sebe nazývají.
A jak jsem psal - všechno co jsi popsal o Rusku je do jisté míry pravda, ale opravdu vem jed na to, že v USA se to děje taktéž a často mnohem hůře - to není s trochou práce takový problém si zjistit i z těch mainstreamových americkou propagandou ovlivněných médií - nemusíš chodit na žádný proruský Sputnik nebo co to tady kdo zmínil, kde jsem osobně nikdy nebyl. I když dneska už je proamerická fašounská cenzura tak daleko, že by to dalo trochu víc práce, ale pořád se dá najít mnoho článků a dokumentů. Ale jestli někdo se chce přiblížit pravdě a ne fanaticky a freneticky vyzdvihovat jednu či druhou stranu, tak si tu práci dá.
Jako další buď neinformovaná, fakta neznající či ignorující a naočkovaná loutka nebo fabulující kryptofašoun jsi se tady projevil.
Pokud jsi to první, tak se nejdřív pořádně informuj - nastuduj historii s relacemi, zapoj relevantní myšlení a pak je možná přínosná diskuze.
Pokud jsi to druhé, tak zhyň, protože to ta tvoje ideologie by v konečném důsledku právě vedla k něčemu, co by se přiblížilo těm zrůdným diktátorským režimům - jen v jiné formě.

DavidM1
DavidM1
Level Level
4. 8. 2020 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Ono je více jak jasné proč zmiňuji Kubu nebo Severní Koreu...Takto dopadnou země zaslepené ,,bojem,, proti USA a Západu obecně...Izolované,zaostalé s vazbou možná tak na podobně postižené Rusko a Irán.
Nic jako americká propaganda neexistuje,právě naopak.Media v USA klidně neváhají kritizovat třeba vlastního Prezidenta.Pokud někdo naplňuje definici nacizmu,tedy nikoliv FAŠISMU (Který je původem z Italie,což komouši rádi pletou) tak současné Rusko a jeho kult ,,proradného nevděčného západu,, a velkého vůdce Putina který přinese zpět ,,slávu,, Ruska....Co na tom že nic jako Velké slavné Rusko nikdy neexistovalo...

Ventero
Ventero
Level Level
4. 8. 2020 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Ono je třeba si dát věci do chronologicky-historického kontextu - pak se začnou jevit trochu jinak, než černobílou optikou.
Co se týče odstavce 1, tak tam v těch druhotných a pro pozdější politiku zásadních fázích už vůbec nešlo o boj, proti západu a USA, tam už šlo pouze a jen o vybudování mocenské struktury a její řízení bohužel podléhalo i jisté paranoie - proto ty země takto dopadly. Rusko mělo štěstí, že byť tam za SSSR byla vláda jedné strany, tak uvnitř politicky v podstatě fungovala podobně, jen kdysi o dost drsněji, jako dnešní model pseudodemokratického parlamentu, že po konci krutovlády fašistického zločince Stalina (mimochodem je dobře známo, že se na formování jeho narušené osobnosti značně podepsal podraz západu - to ostatně dělaly země jako Británie, Španělsko, Holandsko, Portugalsko a spol. celou historii a na tom jsou také vystaveny USA - na nedodržování smluv a genocidě původního obyvatelstva) se dostala ke slovu lidová klika (byť to Chruščov pojal dosti neumětelsky). Stejně tak po Brežněvovi, který se částečně vracel ke stalinistickým kořenům.
Co se však už neomílá pořád dokola a tutlá se a diskredituje se propagandistickou nálepkou "nepřítel demokracie" či "komunista" je to, že v USA se děly prakticky stejné věci jako v SSSR a dodnes to tam v mnoha ohledech nevypadá o moc lépe, než v současném Rusku (to jsou opět fakta, které není nemožné dohledat, aniž by člověk musel chodit na proruské weby).
Navzdory té komedii s tím, že si v USA můžou kritizovat prezidenta a kdesicosi, jak chtějí (to je v případě USA vždy jen přinejmenším loutka, ne-li rovnou šašek jako Trump, která slouží zájmům těch skutečných mocenských struktur a pokud se nehejbe, tak jak chtějí, skončí podobně jako Lincoln nebo Kennedy, popř. tak skončí kdokoliv, kdo je pro ně byť jen minimální hrozbou - např. Lennon), tak pokud se jedná o něco skutečně podstatného, tak to tutlají, stahují z oběhu a pokud to nejde, tak překrucují. Stejně jako to dělají v Rusku. Třeba jako to, když dostala NASA zakázku na komplexně enviromentální studii a došla k závěru, že zejména západní svět v čele s USA se dopouští největšího zločinu v historii lidstva, tím že opakuje asociálně-plutokratický model řízení a ovlivňování společnosti, které v doložené historii vždy vedly ke kataklysmatu a následné zkáze dané civilizace.
Je jasné, že tentokrát nemohly použít osvědčenou metodu a dát na NASA ani jednu ze dvou oblíbených nálepek, pod jejichž logem spáchali tolik zločinů. Tato studie je tedy tutlána a různě překrucována.
Jednoznačně jsem po letech hledání, jak to vlastně je a proč je tolik zla, došel k názoru, že předsmrtná slova mého dědy na přelomu 50. a 60. let, věnovaná mému otci a strýcům, byla pravdivá:
"Pamatujte si děti - komunisti jsou svině a dávejte si pozor. Ale kapitalisti jsou ještě větší svině!"

Ventero
Ventero
Level Level
31. 7. 2020 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Na Internetu je dnes spousta informací a mnoho z nich je záměrně vymyšlených pro účelovou manipulaci ..."
Ano, takto funguje zpravodajství USA od samého počátku jejich existence, kterou vystavěli na regulérní genocidě. Všechno, čím sebe i okolní svět kdy krmily a krmí, bylo a je FakeNews. No a protože Evropa, Japonsko a J.Korea jsou jejich poslušní vazalové, tak se i v těchto zemích úspěšné krmíme stejnými FN a s oblibou mnoho pravdivějších informací za ně označujeme a strašně se zlobíme, když to jiná země do protiváhy občas udělá taky ...
Nechť se lidé proberou co nejdříve, sic pozdě bude, není-li už ...

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
31. 7. 2020 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"obranná" aliance NATO se svými vojenskými intervencemi v cizích zemích zdiskreditovala dávno sama.

DavidM1
DavidM1
Level Level
2. 8. 2020 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka To víš že jo:)
Odstranění masového vraha v Iráku nebo řešení v Jugoslavii litují jenom obdivovatelé totalit jako je Rusko s Čína....Napadlo vy Rusko Ukrajinu kdyby byla v NATO? Asi ne co?...

snajprik
snajprik
Level Level
31. 7. 2020 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

čo si budeme hovoriť, napriklad slovensko nevlasni ani jedno vlasne medium, všetko vlasni zahraničie a do hlav nam tlačia sračky podla majitela media a jeho pravdu. Ak chcem nejake pravdive informacie bez priklašlovania je celkom problem.
Osobne rad počuvam slovenske iternetove radio ako je napriklad http://radio.infovojna.sk

Demokracia je pekna vec škoda že pravdu ma ten kto ma viac penazi, alebo vlasni media :D

martinX34
martinX34
Level Level
1. 8. 2020 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Taká Penta, ktorá vlastní napríklad Sme, Trend a Plus 7 dní sú čistokrvní slovenskí oligarchovia. Majitelia vyštudovali na "kágebáckej" škole MGIMO v Moskve.

Reklama
Reklama