Zpět na článek

Diskuze: Pevné disky Maxtor DiamondMax 10 mají problémy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

mastermind
mastermind
Level Level
19. 1. 2006 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Maxtor maxlineIII 250GB 16MB cache SATA, na nforce2 mi občas náhodně háže BSOD, cca po 3-5BSOD mi při nabíhání systému napíše UNMOUNTABLE BOOT VOLUME. pomůže chkdsk /r ... nečekal jsem , že se v dnešní době objeví takovýto šmejd... reklamace a změna značky je nasnadě, ještě že jako značka končí! alespoň doufám...

starmen
starmen
Level Level
19. 1. 2006 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mastermind Maxtor Diamond Max 10 200GB 8MB cache SATA na nForce2 BEZ PROBLEMU uz hodne dlouho...
"ještě že jako značka končí! alespoň doufám" - uff jesteze to nezalezi pouze na Vas. Podle Vas by jsme asi museli lozit po stromech a ani to vlastne ne, protoze i vetev se muze ulomit a strom spadnout... :-). Bud jste v PC oboru novy, nebo nemate prehled a nebo jste zapometlivy. Kazda dnes z pouzivanych znacek at u disku, desek, grafik, procesoru, chipsetu atp. mela jiste nepovedene rady a kdyby to mel kazdy vyrobce po jedne zdrbane rade zabalit, tak by PC nevyrabel nikdo. Skoupeni Maxtoru Seagatem muze prinest jiste ovoce, na stranu druhou snizuje konkurenci. Tak jak me mrzel upadek sveho casu nejlepsich disku IBM, tak me mrzi fakticky konec znacky Maxtor.

tief
tief
Level Level
15. 1. 2006 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, ve více či méně závažném měřítku se týká všech čipových sad NVIDIA s integrovaným řadičem Serial ATA.

tief
tief
Level Level
15. 11. 2005 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky, ale už ho asi týden a něco mám. Je na prd, ani s 1E00 to nefunguje. Zkoušíme z Maxtoru dostat 1G10 a navíc tlačíme na oficiální vyjádření k problému (mimo jiné i na to, jak to bude se zárukou).

tief
tief
Level Level
29. 10. 2005 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravdou, že jsem se nezmínil, že to chci oficiálně za časopis ;-). Ono se aspoň člověk přesvědčí, jak jim to jde i bez motivace.

tief
tief
Level Level
29. 10. 2005 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by bylo fajn, protože mně se zatím neozvali a to už jsem jim posílal dotaz minulý týden. Holt servis na úrovni.

tief
tief
Level Level
25. 10. 2005 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je obecně známý fakt - vychází to ze statistik z reklamací u disků, které se v ČR prodaly. Oficiálně vám to samozřejmě nikdo nepotvrdí (je to střežená informace), ale na Internetu se o tom dá hodně najít.

odb
odb
Level Level
24. 10. 2005 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Môj kamarát mal rovnaký problém so Seagatom(120 GB SATA, presné označenie si nepamätám) na doske EPOX s čipsetom NFORCE4 ultra. Náhodná strata dát alebo celej logickej jednotky, náhodné objavenie stratených ale už neúplných dát a systém (WinXP) zatuhol po určitom čase (do hodiny,podľa druhu práce). Po reštarte ho systém vôbec nedetekoval, pomohlo až vypnutie a zapnutie počítača. Po pripojení môjho disku (Seagate Baracuda III ATA100) sa detekovanie jeho disku zhoršilo a keď systém nabehol počítač do max. 30 minút ztuhol, ak som kopíroval z jeho disku na môj, systém ztuhol do 15 minút. Disk pri reklamácii vykazoval veľký počet chybných klastrov. Disk bol reklamovaný ale nový disk robil to isté, zase reklamácia ale teraz aj dosku (kúpená u iného predajcu). Po druhej reklamácii sa dohodli s predajcom na výmene disku Seagate za disk HITACHI, dosku mu tiež vymenili.

tief
tief
Level Level
24. 10. 2005 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm... to jste nám objasnil už dávno známou věc - https://www.svethardware.cz/art_doc-550EF2B6631B2E21C1256F60006766C8.html

Pořád ale nechápu, jak ta vaše námitka souvisí s touto aktualitou. A proč používáte vykřičníky? Disk zobrazený na screenshotu je přece naprosto v pořádku, jen má starší firmware, s kterým si nerozumí desky s nForce 4. Jste si naprosto jistý, že jste to pochopil, než jste tu začal vyřvávat, jak někdo nerozumí SMART atributům?

tv
tv
Level Level
24. 10. 2005 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief Pane redaktore, nerozčilujte se.
Napsal jste v článku, že při připojení Maxtoru řady 10 k desce s nForce4 v jisté konfiguraci dojde k problémům a Váš článek vyznívá, že je to problém disků.
Čipsety Intel a VIA problémy nemají. V diskusi zmiňujete, že vina nVidie je podle Vás více než zanedbatelná a že nVidia podíl na problémech popřela.
Neokřikujte prosím diskutující - vždyť i Vy se vyjadřujete zmateně!
(ten zmatek je v tomto - článek se jmenuje "disky mají problémy" - tedy Maxtor dělá vadné disky. V diskusi - na vině je možná i nVidia. Tak co si vybrat?)

tief
tief
Level Level
23. 10. 2005 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To nevím, ale spíše problémy nebudou. Serial ATA verze používá zcela jiný řídící čip.

komisar_durex
komisar_durex
Level Level
23. 10. 2005 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm....tak by me zajimalo jestli za to taky nemuze Nvidia.......kdyby byl maxtor jediny....ale kdyz i IBM (hitachi).....

tief
tief
Level Level
23. 10. 2005 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komisar_durex NVIDIA už veškerou zodpovědnost v jistém prohlášení popřela. Osobně si ale myslím, že na tom budou mít víc než zanedbatelný podíl. Ostatně tato firma si, co se čipsetů týče, nikdy moc hlavu s kompatibilitou a bezproblémovostí nedělala a podle toho to taky vypadá. Řada lidí nadává na čipsety VIA, faktem ale je, že proti nForce jsou spolehlivostí úplně zlaté. Mimochodem, už uvedli VT8251 s 3Gbit/s přenosy, NCQ, Staggered Spin-Up a hot-plug.

Krevety
Krevety
Level Level
23. 10. 2005 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam ICH5 a maxtor sata bez problemu, firmware revize BANC1G10 .O kupovany pred mesicem

tief
tief
Level Level
23. 10. 2005 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co tím myslíte? Nějak nevidím souvislost.

tief
tief
Level Level
23. 10. 2005 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím. To bude asi docela zajímavé, až všichni najednou půjdou tyhle disky reklamovat.

Hirogen
Hirogen
Level Level
23. 10. 2005 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief No, já to řešil před cca půl rokem, kdy mi 250 Maxtor nechodil (deska jej nedetekovala) na Solteku NF4PRO. Po dohodě s reklamačním oddělením v eXtraPoitu jsem za to vzal 300 Seagate. Ten je sice pomalejší - Maxtor měl 16MB cache, ael jede naprosto bez problémů. Taky jsem si všimnul hodnot o odběru proudu na Maxtoru i na Seagate a na tom Maxtoru byl jak rozběhový, tak provozní proud zhruba 3x větší. Na rozběh například stačí u Seagate cca 0,5A a u toho Maxtoru 1,5A. Zdrojem to nebylo, zkoušel jsem jednak různé zdroje a jednak odpojit vše nepotřebné pro náběh PC. Jsem rád, že jsem tenkrát nebyl blbej já, ale...

Reklama
Reklama