Zpět na článek

Diskuze: Problém se školním autobusem má i Waymo, NHTSA ho vyšetřuje kvůli ignorování stopky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
22. 10. 2025 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pali P. tak to je o nervy hlavně jak potkáte takové d.e.b.i.l.y co já běžně. Na spotřebu moc nejezdím, jen koukám hodně před sebe a velmi předvídám. Často na mě troubí auta když dojíždím na červenou a pomalu, bo oni tam chtějí už stát. Mám to automat takže s tím jak klesá rychlost on snižuje převodové stupně. Možná by se někteří mohli dívat dále jak dva metry před kapotu a pochopili by proč nezrychluji, když nemám kam.

jirka-77
jirka-77
Level Level
23. 10. 2025 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pali P. Zajímavý. Divím se, že použil automat.

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
23. 10. 2025 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirka-77 já ani, né ale to bude tím že dobře znám dsg. Na ten výkon používá koncern suché dsg a to se spotřebou dokáže dostat níže než manuál, dsg je principiálně normální dvě spojky ovládané mechatronikou.

jirka-77
jirka-77
Level Level
23. 10. 2025 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirka-77 OK, to neznám. V práci máme oktávky automaty asi skoro nový a tam vnímám zpoždění. Sešlápnu plyn, motor se roztočí hned, ale čekám až se rozjede auto. Ne že bych čekal dlouho :-D ale nelíbí se mě to.

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
23. 10. 2025 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirka-77 tento princip spojek, porsche pdk používá stejný, že mají skoro nulovou prodlevu při přeřazení na nachystanou rychlost. On si předem nachystá další rychlost podle algorytmu, a pak jen sepne/rozepne. A suchá pro nižší výkony a mokrá pro vyšší, tam je vše utopeno v cca 5l převodového oleje

Reklama
Reklama