Zpět na článek

Diskuze: Průvodce koupí cenově výhodného PC pro září

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

fanab
fanab
Level Level
20. 10. 2005 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dík ale na tom compu nebylo nic přetaktovaný. Už je to pasé. Vyměnili jsme bord. Nechtěl jsem riskovat stejnou typu a koupili jsme desku od GigaByte. Od té doby jede v poho se stejnou konfigurací jak na tom Asusu. Zduř.

dodo666
dodo666
Level Level
14. 10. 2005 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednoznacne socket 939 s nForce 4 ultra, AMD ATHLON 64 3000+*/alebo lepsie/,
najaka ta 6600GT/MSI,ASUS,a pod./ a daj 2x512 DDR400 /kvoli :dvojkanalovemu pamatovemu radicu/,Nezabudaj na aspon 400W zdroj,,,A porozmyslaj aj nad moznostou SLI,zacina to byt uz cenovo v pohode,a druhu kartu mozes kupit poznejsie,len pri tom rieseni treba fakt dobry zdroj.

mr. kvicka
mr. kvicka
Level Level
12. 10. 2005 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslíte, že je lepší si pořídit Prescott, nebo Athlon 64 (s jádrem Venice, nebo San Diego) ? ? ? V případě, že porovnávám nejlepší s nejlepším atd.

r00t
r00t
Level Level
25. 9. 2005 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

k tomu mohu rict tohle:

1) s MSI nemam horsi skusenosti nez s jinymi v teto kategorii a byla nejlevnejsi z desek s nforce4-4x.
2) me se zda i 2800+ malo, ale je to levna sestava a tu grafiku musi taky neco nakrmit. nehlede na to, ze bylo pocitano s taktovanim a 2500+ ma az moc nizky nasobic.
3) v tomto bodu s tebou souhlasim, ale musela by to byt 256MB verze, ktera ma rychlejsi pameti (rozdil oproti 6600GT by byl cca 400Kc navic). jinak oproti 128MB verzi ma porad 6600GT navrch. kamos je taky, tak trochu nvidiak :)
4)za lepsi chladic by, to bylo take nejmene 400,- navic (radeji bys je investoval do chladice a zvolil pomalejsi procesor, pokud by te limitovaly penize?)
5) priznam se, ze to byla jedna z nejlevnejsich co byla v ceniku :) takze o tom, ze to je z nouze se prit nebudu :)

btw: psal jsem, ze to bylo na hry, to byl hlavni pozadavek, co nejvyssi vykon do 14.000,- s DPH. monitor mel.

DaveC
DaveC
Level Level
24. 9. 2005 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kua su debil,zapomel sem rict ze je to upgrade na socket 939 a tak grafika do AGP.Dik

DaveC
DaveC
Level Level
24. 9. 2005 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, potreboval bych poradit nedavno sem udelal upgrade pocitace z AMD Athlon 1700+,MSI KT3 ultra2, 512Mb 333 Mhz Ram,HDD WD 55.2 GB,Prolink Geforce FX 5500 na AMD 64 3200+(Winchester),K8T Neo2,2x256Mb 400Mhz a grafika a disk mi zustali,celkem sem do toho upgradu dal 6000Kc + prodej stare zakl. desky,procesoru a ramek.Do budoucna bych chtel koupit nejakou grafiku i kdyz do te doby prijdou novejsi chtel bych se zeptat jestli by melo cenu jit do 6600/GT a nebo rovnou do 6800 z hlediska vykonu do budoucna(nove hry co prijdou)?..............Protoze se mi stalo ze sem vymenil svoji GF2 GTS za FX5500 a doufal ze aspon rok budu moci hrat hry v rozliseni 1024x748,ale omyl par tydnu na to vysel Doom3 a uz jenom 800x600 o FarCry radsi nemluvim a Half Life2 sem radsi nehral,tak nehci slapnout znovu vedle. Thanks za odpoved

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
23. 9. 2005 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozrejme, pokud netaktujete, deska DFI pro vas nema vyznam. Urcite usetrete a kupte si vami navrhovanou desku Gigabyte. Je to taktez velmi dobry vyrobce a 500Kc k dobru se take hodi. Navic, pokud o taktovani prece jen zacnete uvazovat, pujde to i na desce Gigabyte, mozna nedosahnete tak skvelych vysledku, ale melo by to bohate stacit.

baldrych
baldrych
Level Level
23. 9. 2005 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vůbec se zde neobjevuje deska MSI K8N Neo4 - FI (nForce4 Ultra)
Nemáte s ní někdo zkušenost ???
Jinak článek se vynikající - je přesně určen pro lidi, kteří se v tomto odvětví vůbec nevyznají - není pro zkušené borce, kterým to přijde "ulítlý".

Devilek
Devilek
Level Level
23. 9. 2005 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ani bych nerek..mel sem dve a obe se podelali..a taky bych rad vedel kde sezenu ty karty tak levne..napis mi link..nebo cislo na toho manika co to asi dela v garazi za nizsi cenu..=)

r00t
r00t
Level Level
23. 9. 2005 03:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

az na ten procak, 2800+ stoji 2080,- s dph, tech 460 bych si priplatil.

no ja stavel minulej tyden tohle. kamos chtel neco levnyho na hry.

MSI K8N Neo3-F, s754, nForce4-4X, FSB800HT,PCIE + AGR 2 053,94

RAM 512MB DDR PC3500 433MHz originál KINGMAX - 1 339,94

AMD Sempron 64 2800+ (1,6 GHz, 256kB, Palermo) soc. 754, BOX - 2 088,45

MSI NX6600GT-TD128E, PCI-Express 128MB DDR, TVout, DVI - 4 610,06

WD WD800JD 80GB/7200rpm, SATA/150, 8MB - 1 650,53

Benq DVD±R/±RW, DVD+R, DL 8x, DW1640, int. bulk - 1 184,05

KME case Miditower CX-7862 ATX 350W P4 - 829,43

13 756,-

ceny s dph

r00t
r00t
Level Level
23. 9. 2005 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prirovnavat MSI k ECS? trochu mimo. to uz je uplne jina kategorie.

fanab
fanab
Level Level
22. 9. 2005 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také jsem měl ASUS za spolehlivé desky ale poraď mi tedy proč mi comp nastartuje vždy až naponěkolikáté pokud je přes noc off. Pokud už teda naběhne tak jede spolehlivě ať restartuji nebo ne. Několikrát jsem přeinstalovával XP, zdroj jsem vyměnil, kondíky vypadají O.K. ... těžko se to zjišťuje když to po nabootování jede stabilně. Deska je A7V600-X, procák Athlon XP 2800+, 1x512 + 1x256 RAM, SATA Seagate, Radeon 9800 Pro. Napadá někoho něco?????? Je chyba v desce. Mě to připadá jako by se někde ztrácelo napětí, asi nějaký kondík. Help please. Dík.

paja666
paja666
Level Level
22. 9. 2005 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam pocit, ze si pletes TFT a TN :-)

kuges
kuges
Level Level
22. 9. 2005 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste si rejpnu

"Nicméně dnešní vydání se více zaměřuje na volbu vskutku ideálního počítače za dané peníze, z toho důvodu jsem úplně vypustil AGP karty, které sice nabízí slušný výkon, nicméně jsou v případě nové sestavy již značně neperspektivní"

asus AX300SE je teda perspektivni jak pr..l,vyhazovat agp je desiva chyba , zvlast u komplu do 20 litru vcetne monitoru
nekde hore v diskusi jsem cetl , ze autor je blazen, musim se pripojit

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
22. 9. 2005 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kuges Ja tvrdil, ze Radeon X300SE je perspektivni? Kde? Prosim vas, co jste to cetl za clanek?
Rikam, ze PCIe sbernice je perspektivni. Tot vse. A u pocitace za 15000Kc se nekde setrit musi a dovolim si rict, ze integrovana grafika chipsetu Radeon Xpress na tom neni az tak spatne. Jiste, na hrani to neni vubec idealni, spis do kanclu, ale od pocitace za 15000Kc snad nebudete cekat zazraky. A ponevadz mate PCIe, muzete upgradovat. Davat tam integrovanou grafiku Intelu GMA950, pak bych vase vytky chapal.
Schvalne zkuste navrhnout sestavu do 15000Kc vcetne monitoru a deskou ktera bude mit volny PCIe slot. Jsem na vas vysledek nesmirne zvedav. A nezapomente na zdroj, bednu, klavesnici, mys a reprobedny. Ono se to zda byt prilis jednoduche, ale tyto polozky vam pridaji cca 1500Kc a hned je po srande.

kuges
kuges
Level Level
22. 9. 2005 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala ale proc delat pc bez AGP ? kdyz je na trhu spousta cenove vyhodnych grafik do AGP slotu.
jsou sice kvuli mustku o par stovek drazsi , ale rozdil u PCIe desek a AGP desek v nejnizsich cenovych relaci a jeste relativne prumerne vybavenych , je vetší
dokud tu budou AGP verze 6800 a X8x0 ,tak je tu pci relativne na houby

rja73
rja73
Level Level
23. 9. 2005 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Taky se pridam. AGP bych v nejlevnejsich sestavach takto nezavrhoval. Vzdycky muzu vymenit R9600Pro (coz je stale slusna GK s velmi nizkou spotrebou) za X800pro, X800xl nebo GF6800, GF6800gt, ktere jsou dokonce nativne koncipovany pro AGP, takze jsou vetsinou i levnejsi nez pro PCIe. Az bude vyrazne vetsi vykonnostni rozdil mezi AGP a PCIe, nemam namitek, ale v soucasnosti me to prijde jen jako reseni pro reseni. Proste, Intel zase nevedel co roupama delat.

kuges
kuges
Level Level
22. 9. 2005 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v pohode clanek , autor si dal praci
nejak si nemuzu pomoct , ale u pc do 15000 jsem se musel zasmat
dat Semprom64 2500+ za 1628 do desky K8N NEO3 za 2124,- ?
2800+ do DFI Nf4 4x za 2717 ?
lowend patri do low-endu, do desky neco pres +-1300, snad kvuli taktovani ,komu ale pomuze par set rating point,kdyz bude parit na low-end grafice
s komponentama typu Logitech RX300 Premium Optimal Mouse za 391,- se fakt pc do 15000 poskladat neda
muhehe , tedka jsem docetl ten supr kompl za 4157(44180)

teda dat kombinaci 64 x2 3800+ za 11 a pul litru v kombinaci s X800GT 256 PCIe, no to snad muze vymyslet jedine blazen,
ale kamenujte me , dualcore a mutli task je potreba prece... ale clovek , co tohle vyzaduje/pouziva jednak do takovejchle prehledu necumi, jednak uy to ma v praci a jednak to nefinancuje ze svejch penez, aspon teda vetsinou...
uvodni povidani o celeronu 466 s Titanem me taky pobavilo , krizenim "relativniho low-end a high-end" autora zjevne bavilo jiz drive....
tim nemyslim ze je X800GT je low-end , ale rozhodne to není high-end, natozpak top-end jako X2 3800+

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
22. 9. 2005 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kuges Dobry den, mohl bych vas o neco pozadat. Priste, az zacnete psat kritiku, mohl byste si nejprve kritizovanou vec precist? Prosim.
Najdete mi desku pro Socket 754 s PCIe slotem (to byla proste podminka!!!, jinak by to samozrejme slo o neco levneji) za 1300Kc. Az najdete takovou, ktera se u nas v CR hojne prodava (je aspon v nekolika obchodech), dejte mi vedet, mile rad ji tam pridam.
Ja nevim jak vy, ale ja u kompu do 15000Kc vidim mys Microsoft za 278Kc.
A kdyby jste si precetl komentar k dual-core sestavam, tak byste take mozna pochopil. Strop byl 40000Kc, do ktereho jsem se musel vejit, a stejne nevesel. A tak jsem nekde ubral. A abych neubiral blbe, dal jsem tam Radeon X800GT, ktery je levny, ale ma predpoklady k velmi dobremu pretaktovani a naslednemu high-end vykonu (nebo alespon skoro). Je tam take napsano, ze je to pouze z nouze (strop 40000Kc), ze clovek, ktery sklada dual-core komp si uz priplati treba ty tri tisice a koupi si X800XL, coz take doporucuju.
Takze si to pro priste prosim prectete, nez zacnete psat nesmysly. Vse je tam zduvodnene, aby k podobnym omylum nedochazelo a vzdy se nekdo najde. Opravnenou kritiku si velmi rad poslechnu a snazim se ji do dalsiho vydani ridit, ale dnes se ji jaksi nedostava.

rja73
rja73
Level Level
22. 9. 2005 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze nejdou taktovat procesory Athlon64 na socket 754??? Mam 3400+ a dostanu ho bez zvyseni napeti na 2,64GHz na Gigabyte K8NSPro nForce3! To pak udela Super pi 2M za 81s a na to jinak potrebujete A64 3800+ na s939. Jo a teplotu mam pri zatizeni 48C v nevetrane skrini, ale s Arctic Cooling Freezerem 64.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
22. 9. 2005 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rja73 Mel jste stesti na dobry kus. Obycejne tyto procesory konci na 2,5GHz. Ovsem i tato frekvence je velmi dobra. Mate pravdu, ze s tim pretaktovanim to neni zas tak spatne, to pouze prvni kusy mely zacarovanou hranici 2,35GHz pres kterou se v naproste vetsine pripadu nedostaly.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
22. 9. 2005 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy jste videl Radeon 9550 na PCIe sbernici? Je teda ne (pamatujte, ze od tohoto mesice jsem NAPROSTO vypustil AGP karty). A pochybuju, ze za litr i ten Radeon bude mit tak drasticky lepsi vykon nez ta integrovana grafika. Mimochodem, ta integrovana grafika byla pouzita pouze u kompa do 15000Kc s monitorem a tam se s externi grafikou asi tezko vejdete. A integrovana grafika chipsetu Radeon Xpress 200 ma o trochu mensi vykon nez Radeonu X300SE = Radeon 9600SE (jde o totozny cip s polovicnim poctem pipelines), takze asi toho Radeonu 9550SE, ktery se snazite doporucit. Pochybuju, ze plnohodnotnou verzi 9550 sezenete za litr.
Zase GF6200 za 1800Kc muze byt jedine TurboCache a to zas neni nic jineho nez princip integrovane grafiky v externim provedeni (chapejte jako sdileni pameti), takze zase nic extra vykon navic. Znatelny rozdil ano, ale rozhodne nema cenu 1800Kc. Skutecne vykonna GF6200 vas vyjde na cca 2600-2800Kc.
Kde jste videl 6600LE za 1800Kc???? Typicky je tak od 2500Kc nahoru.
Prominte, ale z vasich argumentu mi pripada, ze HW prilis nerozumite vy. Aspon si to zkuste trochu promyslet, ano vami udavane karty jsou vykonnejsi, ale zjistete si prosim o kolik a zda se to skutecne pri snaze srazit naklady co nejvic vyplati. Jsem nazoru, ze ne.

Jiří Mrázek
Jiří Mrázek
Level Level
22. 9. 2005 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozna bych tam hodil Optreona a HDD od Seagatu.... a co LCD... bych se jeste rozmyslel proctet clanky (tady vysel nejakej mega test tam dopadl good nejakej SIEMENS) diskuze atp.

Jiří Mrázek
Jiří Mrázek
Level Level
22. 9. 2005 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LOL srovnavat MSI a ESC/PCHCIPS LooooooooooooooooooooooooooooL Takhle dlouho jsem se nezasmal :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Pe Ell
Pe Ell
Level Level
22. 9. 2005 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je videt ze ses na tom celkem nadrel ale...

jedinou chybou kterou podle me delas je "shrnuti". proste se snazis vytvorit co nejlepsi komp vhodny ke vsemu a to jak dobre chapes je nesmysl. pokud budu parit hry dam si vic ram alepsi grafarnu, pokud budu prevazne hledet na filmy a poslouchat hudbu koupim velkej monitor dobrou zvukovku a repracky a na ostatnim uberu, pokud budu prevazne strihat video..........proste bych ve shrnuti vytvoril dejme tomu ctyri ruzne pocitace urcene prevazne na ruzne veci. ---- nebo si snad myslis ze nekdo kdo nehraje hry vyuzije x800???

dalsi vec je ve shrnuti mas napr u sestav 40000 zakladni desky asus sli ale mas v sestave jen jednu grafickou kartu (ktera sli navic ani nepodporuje). to vubec nemluvim o tom ze dfi nebo abit sou o kus lepsi a v teto cenove kategorii vhodnejsi.

nebo napr u sestavy za 30000 davas venice 3000+ proc za stejnou cenu nedas opteron 144 ?? je to to same ma to navic 0,5mb cache( a da se lip taktovat)??

a ten 15" lcd u sestavy za 30k jsi nemyslel vazne ze ne!!

a tak bych mohl pokracovat - nechtel by jsi to shrnuti obcas probrat s Panem Orlem a Kabátem???

p.s. Co takhle soutez o to kdo navrhne nejlepsi pc v urcite cenove hladine???

Devilek
Devilek
Level Level
22. 9. 2005 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo ATI X800GT se da..ja ted koupil..samo ze od gigabyte GF6600GT za 4223 s DPH a nasel sem tam i supr orig hru..=) radeon jaksi nemaji na sklade takze GF je jistota..=)

Devilek
Devilek
Level Level
22. 9. 2005 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no to s tim R9550 a GF6200 ti nikdo nebere ja to sice necet cely ale pripada mi to jako i troska recenze.."co vsechno tu mame na vyber" autor se nikdy nezavdeci vsem! o HW se taky zajimam uz nekolik let, ale nesypu popel lidem na hlavu jen za to, ze udelaji..podle nekoho chybku..=)

Devilek
Devilek
Level Level
22. 9. 2005 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo ted sem koupil neco podobneho..akorat desku od gigabyte za 4500..=)..jinak zkus alzasoft..mozna vyjde levnejc a mozna kdyz hodis toho opterona tak to neni zas tak moc penizku navic..=) ten TFT je nic moc..sorry takovy bych si fakt nekoupil..ale na to uz mas jinou reakci od nekoho jineho..=)

Devilek
Devilek
Level Level
22. 9. 2005 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo taky mam ten modul...ale pc vubec nenabehlo..a na reklamaci rekli ze je neco blbe ale nevi co..asi dost zakladni vec..proste se jim nevyvedl kousek..=)..jinak ve starem pc mam via kt600 od gigabytu a ta je ohromne stabilni..=)

Devilek
Devilek
Level Level
22. 9. 2005 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SLI režim navíc s novými ovladači podporují všechny karty GeForce 7800, 6800, 6600 a 6200 odvozené od 6600 (tedy s čipem NV43 a ne NV44). SLI jde navíc použít i tak, že druhou grafiku strčíte do jakéhokoli PCIe slotu (třeba i do PCIe1x). Druhá grafika tak sice bude o něco pomalejší, nicméně stále přinese výkonový nárůst.

Jak proboha jde strčit grafika pciX16 do slotu pciX1 ???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
22. 9. 2005 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Devilek Stačí upilovat tu "zarážku" na konci PCIe slotu. V době uvedení nForce4 se to dělalo u slotu PCIe x4 na deskách s nForce4 Ultra, protože čipset šel hardwarově modifikovat pro podporu SLI.

Pe Ell
Pe Ell
Level Level
22. 9. 2005 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát a funguje to i u dnešních desek to upilovani???....slysel jsem pred par mesici neco o tom ze se to ma hardwarove i softwarove omezit

Reklama
Reklama