Zpět na článek

Diskuze: Rivalové Microsoftu lobují u EU proti OS Vista

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

wizaard
wizaard
Level Level
24. 9. 2006 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezlobte se na mě, ale stále nechápu softwarové firmy, proč se pořád hádají s Microsoftem - vytvořili platformu, vyvíjejí ji, odstraňují chyby a snaží se uživateli dodat maximálně jednoduché komplexní řešení. "Nemohou" za to, že jsou nejlepší (resp. největší či nejrosšířenější) v oboru, proto nesouhlasím s žádnými represemi ze strany EU ani odjinud, protože se domnívám, že to není fér. Když budu mít 100km dálnic o 4 pruzích a někdo vyrobí auto, které zabírá 1,8 pruhu, taky mě nikdo nebude nutit přestavovat dálnici, ale ten dotyčný by se měl zařídit podle mě, když na ní chce jezdit, nebo ať si jezdí někde jinde, ne? Tak to vidím. Ať si milí zlatí ostatní udělají vlastní OS a bude to OK. Jinak - Symantec má zrovna co říkat - taky bych rád měl jejich Firewall a AVG, ale jaksi to nejde, protože antivirus nelze v jejich balíku Internet Security vypnout... kdo je tedy ten špatný? ;)

Tunseng
Tunseng
Level Level
23. 9. 2006 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se tveho nazoru "MS je nej" , neberu ti ho, pouzivej si co chces, ale neber ani ty moznost me zvolit si software ktery me vyhovuje nejlepe (a to je napriklad OpenOffice/602Office/StarOffice). Bohuzel aniz by ti to patrne doslo, kazdym okamzikem kdy nekdo otevira tvuj DOC dokument, sve okoli NUTIS pouzivat vyhradne MS Office :-). Podobne jako to delaji nase vlastni statni instituce.

Yeah Yeah Yeah
Yeah Yeah Yeah
Level Level
26. 9. 2006 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tunseng OpenOrifice mě používat nedonutíš. MS Office 07 jsou asi tak deset let napřed. Tak proč běhat nahý a dělat huhu zvuky?

Další argumenty jako že tě nutím neberu. Export/Import používat umíme. :)

By the way až budeš za dva roky otvírat DOCX vzpomeň si na mě. Jestli to OpenOffice nebudou umět otevřít..chyba komunity. :)

Tunseng
Tunseng
Level Level
23. 9. 2006 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"povadz mi ktory iny soft. nie od MS s nim vie pracovat lepsie ak MS Office"

To jste opravdu tak hloupy, nebo to jen hrajete ? Ovsem ze MS se svym vlastnim uzavrenym formatem ovencenym patenty ze vsech stran umi a jediny muze pracovat plnohodnotne. Takto ovsem otazka nestoji. S tou je treba zajit za tuto barieru a zeptat se, ma tedy smysl uvazat se k teto firme volbou baliku ktery prosazuje pouze vlastni uzavreny format, zcela neschopnoy interoperability s konkurencnimi dodavateli ? :-)

Tunseng
Tunseng
Level Level
22. 9. 2006 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice neprimo, ale ano nuti. Staci malo, uvedu priklad: MS dojedna na pristich 12 let se statni spravou dodavky kancelarskeho software MS Office za extra zvyhodnene ceny, blbost vlady ktera to zbasti i s navijakem a po otevrenych formatech pro komunikaci s obcany se nepta ponechme stranou. Dusledek je takovy ze nakonec vse zaplati prave obcane kterym nezbyva nez aby zakoupily za plnou cenu tento produkt firmy microsoft proste z toho duvodu ze se statni spravou lze komunikovat pouze v davoych formatech na ktere ma microsoft "patent" :-) ... a to byl opravdu jen priklad, techto skrytych navaznosti existuje u produktu a obchodnich dohod microsoftu obrovske mnozstvi.

Tunseng
Tunseng
Level Level
22. 9. 2006 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budto jsi prilis mlady (a houby vis) nebo prilis stary (a bavit te hrat si na diskutera ve zvolene roli) :-) . Podivej situace je takova ze na tvoji odpoved existuje pomerne jednoznacna odpoved: Ano.

Tunseng
Tunseng
Level Level
22. 9. 2006 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenze z pohledu profesionalniho designera uzivatelskeho rozhrani aplikaci je to skutecne tak. Jedno jedine tlacitko, jeden jediny prepinac byt zobrazeny na prvni strance tabulky nastaveni dokaze rozhodnout o tom co bude pouzivat 97% lidi a co ten zbytek :-)

Tunseng
Tunseng
Level Level
22. 9. 2006 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tunseng NApriklad predvida se, ze po nastupu MSIE7 ktery bude mit jako vychozi web vyhledavac nastaven ten od microsoftu bude nasledovat ze dne na den presun tupych mas od google smerem k MS. A to i presto ze google bude jako vyhledavac mozne "snadno doplnit", a dokonce by tomu tak bylo i kdyby google byl v nabidce hned jako druhy volitelny vyhledavac ... zkratka vychozi nastaveni aplikaci dnes ovlada masy.

Michal Mitrega
Michal Mitrega
Level Level
22. 9. 2006 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tunseng uff tak asi nejsem v těch 97mi procentech :_D

Tunseng
Tunseng
Level Level
22. 9. 2006 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bylo receno pomerne vystizne. Odchod microsoftu by skutecne znamenal pro evorpu obrovske pozitivum. Microsoft vsak neni banda idiotu a velmi dobre vi, ze zlaty tento dul neni rozumne opustit. I kdyby tu mel nakonec prodavat skutecne pouze operacni system a veskery bundle zvlast.

radyz
radyz
Level Level
22. 9. 2006 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja byt Microsoftem, tak to vyresim jak v Jizni Koreji. Po takoveto penalizaci bych opustil trh a vratte se k dosu nebo bezte na linux :-)

MICT14N
MICT14N
Level Level
22. 9. 2006 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

urcite by bylo lepsi kdyby microsoft mohl v EU poskytovat komplexni ochranu pocitace zvlast pri cene samotnych windows ale zdaleka nejlespi by bylo kdyby mel 2 verze windows (ted mam na mysli konkretne XP a ne Home a Pro) z cehoz jedna by byla levnejsi ale bez ochrany ktereou by si uzivatel mohl dodatecne sam vybrat ale k tomu nikdo nemuze microsoft nutit coz je z urcityho pohledu skoda na druhou stranu me by se taky nelibilo kdyby mi nejakej urednik diktoval ceny

Airwar
Airwar
Level Level
22. 9. 2006 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MICT14N V tomhle s vámi naprosto souhlasím.

Pokud v něčem Windowsi obecně zaostávají tak to je zabezpečení proti útokům z netu, takže v zájmu běžných neznalých uživatelů je rozhodně dobře pokud budou Windowsi už v základní verzi vybaveny Antivire, Firewalem a dalším bezpečnostním softwarem.

Stejně tak by bylo fajn kdyby se dala koupit lite verze a člověk by si tenhle "balast" nainstaloval dle výběru.

PS: tenhle "balast" bude nakonec stejně to první co nejspíše z Vist odstraním.

Reklama
Reklama