Zpět na článek

Diskuze: Shorteři akcií Tesly na úspěchu automobilky prodělali už 22 mld. USD

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

shasler
shasler
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
4. 2. 2020 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to shorterům přeji. Když sází na to, že se někomu nebude dařit, tak ať platí těm co se daří.

radecekh
radecekh
Level Level
4. 2. 2020 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shasler Jen aby se zase neprovalilo, že s tou cenou akcií manipuloval Musk. Bylo by mu to podobné. Nějak se mi tomu ocenění na 131 miliard dolarů nechce věřit, když GM má ocenění 50 miliard a Ford 40 miliard.
Jinak je mi celkem jedno, jak dopadnou shorteři. Je každého věc, jak investuje své peníze. Někdo sází na růst, někdo na pokles a někdo výkyvy akcií neřeší, protože je dlouhodobým investorem.

Deluxa
Deluxa
Level Level
5. 2. 2020 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radecekh Nemusis byt genius aby si pochopil ze ta cena akcii konkretne u Tesly nie je realna a je umelo nafuknuta prave z dovodu aby bolo mozne okradat ludi o peniaze. O tom vlastne cely akciovy trh je o kradnuti....

radecekh
radecekh
Level Level
5. 2. 2020 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radecekh S tím tedy nesouhlasím. Akciový trh slouží k tomu, aby se nechaly jednoduše kupovat podíly společností. To není žádné okrádání, to je naprosto legitimní investice. Že na akciovém trhu může někdo někoho okrást, je stejné, jako bychom říkali, že nože slouží k zabíjení. Může se to stát, ale většina použití je zcela legitimní a užitečná. A na tom akciovém trhu je to stejné.
S tím že akcie Tesly jsou uměle nafouknuté, ale souhlasím. Jen by mě zajímalo, kdo to dělá. A skoro bych řekl, že to pro vlastní firmu je hodně škodlivé, protože následný pokles se hodně negativně odrazí na veřejném mínění o Tesle.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
5. 2. 2020 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radecekh A kdo jako podle Vás tu cenu uměle nafoukl, aby lidi okradl o peníze? Tesla? A jak to dělá? Cena je dána tím, kolik lidí je ochotno tu akcii koupit. Takže pokud někdo neodhadne to, jak se bude společnost vyvíjet v budoucnu a kolik lidí to bude chtít koupit v budoucnu, je to jeho chyba, ale ne chyba akciového trhu. Nikdo ho přeci nenutí investovat a doufat, že to půjde nahoru.

ludek_jelinek
ludek_jelinek
Level Level
5. 2. 2020 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radecekh Také myslím, že vlastní akciový trh špatný není. Byť takové věci, jako shorteři, ten trh v současné době mohou dost ovlivňovat. V době multimédií věřím tomu, že stačí rozpoutat "negativní kampaň", která může vést k poklesu akcií určité firmy jen díky negativnímu mínění společnosti. Co se týče hodnoty akcií Tesly, těžko říct. Faktem je, že v současnosti je to lídr v technologii pro elektrovozy, kde má určitě náskok před konkurencí a asi je nyní více méně bez konkurence. Všechny ostatní automobilky jsou ale sami sobě konkurenty, takže cena akcií u nich opravdu nemusí být tak vysoká jako u Tesly (byť tam ta cena je opravdu hodně vysoká, řekněme až zarážející :-) ).

1.6dynamic
1.6dynamic
Level Level
5. 2. 2020 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radecekh Obdivujem troch diskutérov nado mnou, že dokázali vecne a rozumne argumentovať. Pretože príspevok na ktorý reagujú nie je ani rozumný ani vecný. Je to len zakomplexovaný výlev autora, ktorý ničomu nerozumie, ale má pocit, že je tomu presne naopak. Ja už také príspevky iba ignorujem.

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
4. 2. 2020 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od koho si tie akcie "požičiavajú"?

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
4. 2. 2020 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zolo_sk Od akcionářů, kteří je drží...

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
4. 2. 2020 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 Takže teoreticky aj od Tesly?

peteb
peteb
Level Level
4. 2. 2020 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zolo_sk Já myslel, že jde pouze o opce? Shorter slíbí prodat v čase T akci společnost X za cenu Y. Pokud je cena akcií v době platnosti opce nižší než Y shorter vydělá, pokud ne musí uhradit rozdíl ze své kapsy (musí ji zakoupit dráž než ji prodá).

Reklama
Reklama