Zpět na článek

Diskuze: Star Citizen nevyužije DirectX 12, přejde na Vulkan

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

alien105cz
alien105cz
Level Level
22. 3. 2017 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak dobre taky je ze nvidia podporuje vulkan..

marcel19752
marcel19752
Level Level
21. 3. 2017 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vulcanu, už navíc je i v samotném androidu(myslím, že od 6). To znamená, že v telefonu pokračuješ cos nestihl doma na PC

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
21. 3. 2017 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi dobré rozhodnutí. Kéž by tak učinili i jiní vývojáři her.

spoock
spoock
Level Level
21. 3. 2017 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak dává to smysl i vzhledem k tomu, že můžou pak SC portovat i na Linux

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
21. 3. 2017 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Jo, to můžou, ale to asi nebude jejich priorita. Spíš jim jde o Windows 7.

Aros
Aros
Level Level
21. 3. 2017 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka jj, určitě se nechtějí omezit jen na W10. Nicméně to by se neomezili ani kdyby používali kombinaci DX11 a DX12 renderer. Ovšem pravděpodobně mají i vidinu nějakého toho výkonostního nárustu...

danno
danno
Level Level
22. 3. 2017 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Nicmene, vytvorit DX11 verziu spolocne s DX12 verziou, ktora ho aj dokladne vyuzije, by bolo ako vytvarat dve hry za cenu jednej.

Reklama
Reklama