Zpět na článek

Diskuze: Test 14x GeForce 7600GS: testy a srovnání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

silent64
silent64
Level Level
28. 10. 2006 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ked uz, tak kupim 7600GT, 7600GS by bolo len malym vylepsenim, ja by som trosku priplatil a kupil aspon X1950PRO, ta karta urcite stoji zato a vykon ma minimalne dvojnasobny oproti 7600GT a mozno trojnasobny oproti 7600GS....podla mna je jasnou volbou x1950PRO...7600GT uz nebude stacit na nove hry, 128bit zbernica je jasnym limitom...

Lamak
Lamak
Level Level
21. 10. 2006 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, ale trosku me zarazi styl hodnoceni. Davat tolik bodu za obsah baleni me prijde nesmysl. Nevim jak ostatni, ale koho znam, tak ty programy bud neistaluje a nebo si s nima zaplaca pocitac a pak je stejne nepouziva. Potom tedy i popisek cena\vykon je trochu zavadejici....spis cena\obsah baleni. A kdyz uz davat body za par programu, tak proc nezohlednovat zaruku a dalsi veci.
A tim se dostavam k ASUSU a POV....dve identicke karty a rozdilne hodnoceni.....beru ze u ASUSu spatne dolehal pasiv, ale pokud jsou karty temer identicke(podle obrazku i chladice krome napisu ASUS) tak proc ten bodovy rozdil za chlazeni.

tommyboy
tommyboy
Level Level
19. 8. 2006 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chcel by som sa opytat ako bola pretaktovana karta od Gainwardu? len software, alebo aj flash v biosu? prave som poradil tuto kartu pre kamosa, ktory si to aj kupil.
po precitani recenzie ma chytla myslienka ze by sa to dalo v pohode pretaktovat. staci mi CoolBits, alebo k tomu potrebujem aj RivaTuner. Pouzivam este stale oroginalny chladic a v skinke su dalsie 2 8cm cladice Primecooler PC-C8025L12S BLUE.

Kuře
Kuře
Level Level
19. 8. 2006 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tommyboy a jeste bych se chtel zeptat, jaky se k zminovany grafice da pouzit chladic? ta karta nema "referencni design", coz by mohl byt problem...

Halen
Halen
Level Level
21. 7. 2006 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

350W v pohode. Ta karta skoro vubec nezere. Snad jen okolo 40W v plnem 3D a to je, PARADA. Mimochodem, kupuju ji taky, bodove hodnoceni za bundle neni rozhodujici, rozhodujici je vykon a ten ma tento Gainward skutecne excelentni.

krl
krl
Level Level
15. 8. 2006 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halen Excelentni??? Spis nic moc, aby jsi nebyl zklamany, tyhle karty jsou spis do kancelare:)

defaq
defaq
Level Level
25. 12. 2006 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vaše testy se mi zdají docela napřehledné, hlavně u toho výkonu samotného a také u přetaktování, není legenda, tudíž jestli někdo není jasnovidec neví jaká hodnota je u přetaktované karty.

gonokok
gonokok
Level Level
19. 6. 2006 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím, že si autor dal s testem opravdu práci a zato budiž pochválen :-) ALE, toto je přesně typ testu, nad kterým by měl realista mávnout rukou ! Přepočítat poměr/výkon karty přes "dojmy" autora není akceptovatelné. Co má společného výkon s přidaným softwarem, hrama a dalšíma nepodstatnýmy fičurinkama ? Jen se divím, že autor nedával + body za hezkou krabici. Prostě takový test pro mě nemá žádný relevantní výsledek a pouze evokuje (a v tomto případě asi neprávem) k pochybnostem o "nezaujatosti" autora.

krl
krl
Level Level
15. 6. 2006 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mylsel jsem, ze kdyz se jedna o 7600GS, tak bude vykonejsi nez 6800GS, ale jak koukam, tak ne. Podle mych testu ani v 3Dmarku06, po OC mam take na sve 6800GS(MSI) vic jak tech 2500bodu. Asi by to bylo jiny z 256-bit.

CRYSIS
CRYSIS
Level Level
15. 6. 2006 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krl Presne to sem myslel ani ja dost sucha karta.....

Ja mam s 6800gt- taktlou 2900b.

b.art
b.art
Level Level
15. 6. 2006 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYSIS ja mam taktlou 7600gs - 3007bodu ... lepsi nez dratem do voka za ty prachy ...

.blahorodje.
.blahorodje.
Level Level
15. 6. 2006 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYSIS Mas pravdu!
Ale ja osobne uz kaslem na 3dmark.
Najlepsie sa mi paci pristup mojho kamosa.
Upgrade VGA robi vtedy,ked mu nejde nejaka gamesa na 1024x768 na full detaily+AA v pohode.
Dobre ne???

CRYSIS
CRYSIS
Level Level
16. 6. 2006 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYSIS Zalezi co je pro neho v pohode...

ne-e
ne-e
Level Level
15. 6. 2006 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je ještě zajímabější než gainward DDR3 jelikož má takt jádra už v základě o dost víš. Otázka je chlazení...ale jak tu někdo psal, primecooler to spraví. Zajímalo by mne jestli se nějak vyplatí v některých hrách..třeba Doom3? karty s 512MB?

Jiří Mrázek
Jiří Mrázek
Level Level
14. 6. 2006 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky prosim o test SLI, muzete vzit karty Leadtek ;)

speedsnail
speedsnail
Level Level
14. 6. 2006 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Mrázek Radši otestujte nové disky s kolmým zápisem než nesmysl jako SLI 7600GS...

b.art
b.art
Level Level
14. 6. 2006 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no vzhledem k tomu z misto hlucneho vetraku na gsku si muzete poridit napr. primecoolera (+2stovky) a vykonostne na tom budou pomerne stejne tak nevim nevim ...

peter_cz
peter_cz
Level Level
14. 6. 2006 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ze jsem nikde nevidel zapocitanou do celkoveho hodnoceni DELKU ZARUKY! Kdyz se Vam skvely Leadtek po 25ti mesicich pokazi, tak ho muzete vyhodit, kdezto u karet s 3 letou zarukou toto hrozi az po 36ti mesicich (kdy uz obyvkle kazdy vazne premysli o upgradu grafiky). To je podle me docela zasadni vec, a rozhodne bych ji v bodovani zohlednil. Priste...

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
14. 6. 2006 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peter_cz No vidíte to, na to jsem trochu zapomněl. Samozřejmě by to bylo možné v hodnocení nějak odrazit, ale druhá strana mince je ta, že po dvou letech bude výkon karty trochu někde jinde. Karta podobného stáří je totiž v tuto chvíli třeba GeForce FX 5700, což není už v hrách žádná výhra. Ale jinak máte pravdu, můžete si ke kartám s tříletou kartou přiřadit virtuální bod :)

Jiří Mrázek
Jiří Mrázek
Level Level
14. 6. 2006 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Jo to je parvda. Ja jsem si k tomu uz pricet 100 bodu nez jsem si precet diskuzi. Stalo se mi ze mi grafika od MSI GeForce Ti4400 s triletou zarukou odesla 2 dny pred koncem zaruky a dostal jsem za ni GAINWARD 6600GT Extreme, cili delsi zaruka + 100b :)

peter_cz
peter_cz
Level Level
16. 6. 2006 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát To je presne ono. Stastny to clovek, kteremu se pokazi karta par dni pred zkoncenim 3 lete zaruky. :o)

peter_cz
peter_cz
Level Level
16. 6. 2006 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Je pravda, ze GK "starnou" rychleji, ale neni pravda, ze si na starsi grafice nezahrajete zadnou hru, jak mnohdy vyznivaji masaze ze stran vyrobcu. Pouze musite upravit rozliseni a detaily. A predpokladejte take to, ze hraci jsou vetsinou sponzorovani rodici, takze nemaji na to, aby si kazdy rok kupovali novou GK, ale typicky polocas upgradu GK je 2-3 roky. Tedy pokud nemate bohate rodice, kteri se Vam snazi vynahradit svou "pracovni vytizenost" drahymi darky... :) Btw do svych sestav davam pouze grafiky (a samozrejme i to ostatni, pokud to jde) s triletou zarukou, prave z duvodu, ktery uvedl kolega v prispevku nize. Zakaznik je pak po nemile situaci s reklamaci, alespon trochu mile potesen, ze dostal vykonnejsi kartu. :)

PETUKS007
PETUKS007
Level Level
14. 6. 2006 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná jsou majitelé u přetaktování natěšení, ale u 7600GS je t쎚í. Bi(y)je to do očí ;o)

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
14. 6. 2006 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PETUKS007 Překlep, opravím.

b.art
b.art
Level Level
14. 6. 2006 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

flashovani biosu se teda nedockame?? nebo snad nekdy v budoucnu??

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
14. 6. 2006 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b.art Už jsme měli ty karty půjčené docela dlouho, takže po dotestování musely rychle zpět distributorům :) Ale rád bych se k tomu tématu ještě vrátil.

Tired
Tired
Level Level
14. 6. 2006 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

davat plus za hru Trackmania ktoru si clovek moze stiahnut z netu a navyse mu do systemu nasajrajti Starforce neviem neviem :-) Ale inak pekna recenzia

Reklama
Reklama