Zpět na článek

Diskuze: Tom Clancy's The Division 2 přichází zítra, je tu nový trailer a hardwarové požadavky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

jardadoma
jardadoma
Level Level
15. 3. 2019 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jsem divnej, ale mám radši hry s příběhem. Klidně i s partou řízenou AI. Něco jako Dragon Age nebo Mass Effect. Prostě něco s příběhem a obsahem. Je hezké, že se jednička Division prezentovala zajímavým ingame filmečkem, ale kolik takových zajímavých akcí prožije skutečný hráč?

komplikator
komplikator
Level Level
14. 3. 2019 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Někdo by se mohl podivovat nad tím, že je v těchto požadavcích dáván Radeon VII na úroveň GeForce RTX 2080 Ti, ale počkejme si na výsledky testů. Jinak je ale Radeon VII samozřejmě spíše konkurence pro RTX 2080. "

Problém je že AMD nemá nic lepšího a v 4k se s tou hrou bude hodně prát i RTX2080Ti, RadeonVII je reálně ok na 1440p,

"Pro 60 FPS a vyšší detaily to bude chtít silnější procesor a především grafiku úrovně Radeonu RX 480 a GeForce GTX 970 se 4 GB paměti. Na dnešní dobu tak jde o vcelku standardní požadavky."

GTX1080 ve FHD v jenom HIGH detailech má relativně časté propady, někdy to běží 80-100FPS, někdy to běží 50-60FPS, leckdy to lagne dost zásadně kdy se to de facto na půl sekundy/sekundu zastaví, takže Těch 60FPS je dost optimistických.

Jinak hra se hraje už od 11. 3. - pro vybrané novináře/streamery, plus od 11. 3. odpoledne našeho času, kdy v Austrálii už bylo 12. 3. byla hra hratelná pro širokou veřejnost v early accessu pro lidi s gold a ultimate edicemi.

Hra je technicky zatím dost bídná, ale obsahově je dvojka přesně to co chtěli lidi v jedničce, spousta různých aktivit, co bylo v jedničce jako side mission je random open world událost (rozsahem), side mise dvojky jsou na úrovni story misí v jedničce, každá je unikátní, story mise jsou pak delší, strongholdy, jsou pak na úrovní incursions z jedničky... to tu pak máme invaded mise, systém bounty, 50 open world bossů (jednička měla 15), klanové aktivity... vypadá to sice "stejně" ale je to naprosto jiná hra. Smysl pro detail který byl už v jedničce je tady postavený ještě na vyšší level. Někdy se nestačím divit co vývojáři do té hry všechno dali

stapor
stapor
Level Level
15. 3. 2019 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplikator Můžeš prosím trochu rozvést, co přesně je technicky bídné ? Možná jsem něco přehlédl, ale v betě jsem nezaznamenal sebemenší technický problém ?

Reklama
Reklama