Zpět na článek

Diskuze: Unreal Engine a postupný vývoj

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

nameless1
nameless1
Level Level
13. 11. 2015 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U světelných efektů se setkáme i s light bloomem, jedná se o přesvětlení pozadí, díky čemuž je celá scéna tmavší. He? :)

David_12
David_12
Level Level
12. 11. 2015 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aj tak najradšej hrávam prvý Unreal Tournament kvôli prehľadnosti a vynikajúcej hrateľnosti. Neskôr sa grafika zlepšovala ale bolo to na úkor prehľadnosti. (viacej efektov, mohutné postavy hráčov je jednoduchšie trafiť, atď...)

Reklama
Reklama