Zpět na článek

Diskuze: Více detailů o cenách a výkonu Athlonu 64 !

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

who
who
Level Level
10. 9. 2003 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi se furt opakujem; a rikam podobny veci; ale trochu sou silny slovicka o tom ze linux pada stejne jako wokna;
jinak je jasny ze komercni firma ma tym lidi ktery pracujou stejnou strategii a komunikace je lepsi; nez u linuxu kde kazdy muze psat jinak; kazdy ma jiny styl; je to takova mennsi anarchie; ale de o to ze sou distribuce ktery sou na spicce a sou distribuce ktery stojej za hovno;

who
who
Level Level
9. 9. 2003 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co se tyce asp.net; tak to sem sledoval jen okrajove; par clanku v casopisech a na netu; kde jako hlavni nevyhodu uvadeli zavislost na platforme; ale verim ze to tak byt nemusi;

take verim ze je vykonejsi; a treba i stabilnejsi nez asp; je ale potreba si vybrat to co clovek presne potrebuje;
nikdy nerikej nikdy; a tak se uvidi; pro me potreby php dostacuje vyborne; a samozrejme i to ma OOP

je jasne ze microsoft se pomalu dopracovava k systemum ktere budou za neco stat; a kdybych byl ten skalni odpurce urcite bych nepouzival XP nebo MSIE; office atd...
ja osobne sem vyzkousel linux jednou a proste sem nemel cas ani naladu ho vice probadat;
nerad bych opoustel a zvykal si na jine apliikace; a proto co se tyce osobniho poctace; zustanu u win

ale co se tyce serveru; a pro me aspon dulezite webove; tam weby umistuji vyhradne na linux

co se tyce databazi a webserveru; apache je jednoznacne the best; urcite je pravda ze mysql neni zvlast robustni a nemuzze se rovnat treba prave oracle; ale ten je tak proverenej ze za to stoji dat penize pokud ho firma potrebuje;

uvidime jak se bude microsoft dal rozrustat; protoze on bud konkurenci kopiruje nebo ji koupi;

intel je ovsem neco jineho; ten ma svy produkty podle me dost spolehlivy; nechci mluvit za servery;
ceny; tot at kazdy posoudi sam;

kdyz byl takovy ten zlom; a amd vstalo z mrtvych a na trh vysel prvni k7; zacalo se mi zamlouvat; vysledky byly ohromujici a cena taky; willamatte mu nesahal ani po kotniky a spolu s rambusama byla jeho budoucnost uz jasna...

amd jako prvni prekrocil prvni gigahertz; a intel se svvym copperminem musel skoncit; az pak tualatin se trochu vysvihl;
jenze amd nema tolik penez; a i kdyz vysledky benchmarku vetsinou hraly pro nej; zacal dost ztracet; barton byl jen takova rychlovka; protoze clawhammer ne a ne se vyklubat;

tted podle me bude druhy zlom; a uz sem rikal; ze nejsem skalni priznivce ani intelu ani amd; jen me zajima to co je v tu chvili lepsi;
mel sem intela v podobe prastareho p133mhz; celeron433; PII450(slot1); a ted mam thorougbredB 1800+;
posledne tri jmenovani byly(je) jen takova nouzovka od znameho ktery mi vzdy pucil co mu zbyde v krame;)

a prave cekam kdy si konecne koupim zase vlastni masinku;
urcite budu sledovat jak athlona64 tak prescotta; a jeden z nich bude pro me lepsi;

jednoduchy to neni; protoze sandiego zase muze bejt o necem jinym; a pokud athlon64 nezazari tak jak by mel; sandiego to muze napravit; stejne tak tejas od intelu; nu co; trpelivost prinasi ruzze...

Reklama
who
who
Level Level
8. 9. 2003 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

linux urcite bezpecnejsi a stabilnejsi je; ale neni to az zas tak proto ze by byl tak dokonalej; ale je to free; a lidi ktery delaj viry a utocej
na servery to delaj protoze je sere nadnarodni microsoft; linuxu si moc lidi nevsima a proto je tezsi ho zbourat; ale chyby ma vsechno; i linux

asp je to posledni co bych se ucil nebo pouzival; natoz webservery a databaze od microsoftu; pro me je idelani kombinace
apache+php+mysql+linux;

asp.net muze bejt sebelepsi; ale jeho zavislost na platforme je trapna; o predrazenych webserverech a databazich od MS se nema cenu bavit...

who
who
Level Level
8. 9. 2003 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzdycky je pravda nekde uprostrred; a windows urcite nejsou idelani; ani bejt nemuzou a nikdy nebudou; linux ma svy vyhody; ale
lidi sou na win zvykly a ucit se linux; i kdyz dneska sou graf.prostredi az moc podobny win; se nikomu nehce;
proc se linux vic neprosadil by bylo asi na dlouho; ale obchod je obchod; a i kdyz je linux treba lepsi system neznamena to ze se
bude hned pouzivat..
MSIE neni zase tak vychytanej prohlizec jak by se mohlo zdat; proc se v nem zobrazujou vetsina stranek korektne nez v jinym
prohlizeci neni diky tomu ze by to byl supr prohlizec; ale zase je to politika microsoftu; on si prida do nej novy funkce
do javascriptu (jscriptu) aniz by se ptal w3c estli to standardizuje nebo ne; a lidi; protoze je to nejrozsirenejsi; se toho
chytnou a zacnou to vyuzivat; ostatni prohlizece ale to nepodporujou a tam je ten problem; stejne je to s css; a se samotnym html...
sou totiz atributy ktery fungujou jen v exploreru; a estli se to podari vsechno sjednotit; tot otazka...
msie nechava volnost; a zobrazi i nekoretni stranky ktery nedodrzujou normy od w3c...

who
who
Level Level
8. 9. 2003 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

frekvence prezitek neni; jen je to jedna z veci ktera urcuje vykon procesoru; urcite se ji nema prisuzovat nejdulezitejsi
parametr procesoru; ale dulezita je..
jako ze si nekupuju auto podle toho kolik jede; stejne si nebudu kuppovat procesor podle toho jakou ma vnitrni frekvenci
ale prezitek; opravdu neni...to sice slysime od amd v reklamach; ale verit vsemu co slysime by bylo kratkozraky...

who
who
Level Level
7. 9. 2003 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tezko mluvit pred uvedenim; ale jak to vypada me se to zase az zas tak supr procesor nezda
zaprve se srovnava s northwoodem; ten s nim souperit nema; pockal bych na prescotta
rozdily na to ze je to nova generace se "zastaralym" northwoodem nesjou zase tak veliky; nekde 18% to uz de; ale northwood nema integrovanej radic, 1mb cache...

asi taky de o tu spolehlivost a stabilitu; to se neotestuje za par hodin; a jak je znamo intel stabilnejjsi je;
na hry to bude dobrej procesor; na tu stabilitu spolehlivost bych si pockal

cena teda supr neni vubec; a asi bude o neco levnejsi nez prescott; oba az prestanou byt novinkami; pak se podle me vyplati prescott; do budoucna urcite

athlon asi nepude moc pretaktovavat; zvedat frekvenci pri 0,13um moc asi nepude samotnymu amd; a kdyz tak se s nim bude dat vytapet barak

amd me trochu posledni dobou zklamava; ale este neni 23.9...

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
7. 9. 2003 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@who Nemyslím si, že Intel má spolehlivější procesory. Jestli Vám něco říká SNDS, tak byste měl souhlasit. Jinak máte pravdu, o stabilitě a spolehlivosti Athlonu 64 nám dnes nikdo nic nepoví. A když už, jde o reklamní řeči od AMD :)

O cenách Prescottu budeme psát podrobněji v úterý a myslím, že budete docela překvapen.

A ohledně toho 0,13mikronového procesu - nevím, kde by měl být problém. Je sice fakt, že AMD má trochu problémy se zvyšováním frekvence, ale pokud zlepší výtěžnost, dostane Athlon 64 hodně vysoko. Vezměte si, že bude začínat na 2,2GHz, zatímco Northwood dosáhl 3,2GHz. Architektura A64 sice na takovou asi nemá (P4 je pro vysoký takt navržena), ale 90nm San Diego podle mě přes 3GHz půjde. A podívejte se na benchmarky - A64 na 2,2GHz na tom je podobně jako Northwood na 3,2GHz.

who
who
Level Level
7. 9. 2003 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát snds mi nic nerika; ale nebranim se informacim; takze urcite bych rad o tom neco slysel

nejsem zastance ani amd ani intel; proste me zajima to co je lepsi; ted se bavit o chipech ktere jeste na trhu nejsou asi neni to pravy; ale preci obecne se vzdy rikalo ze intel ma co se tyce stability a spolehlivosti navrh; at uz ze si vyrabi chipsety pro svy milacky sam; coz pusobi pravem ci nepravem uklidnujicim dojmem; (a prave chisety je docela taky dulezita vec); nebo i ze strany vyrobcu softwaru ma vetsi podporu

jak sem rikal; prescott bude asi drazsi; jak moc nevim

jestli se bude amd darit zvysovat frekvenci bude urcite zajjimave sledovat; ale prave proto ze p4 je navrzen na vysokou frekvenci a dostal se na 3,2; pochybuji ze by amd s athlonem sel nejak kupredu; taky je jasne ze frekvence neni vsechno...

sandiego je zase ovsem neco jineho...

benchmarky je jedna vec; realny aplikace druha; proto bych urcite jako novinky tyto procesory nekupoval;

srovnani northwooda s athlonem64 mi ale stejne nerika o athlonu ze je to jednicka;

druha vec je vyuziti a64; a 30% narust v 32bit;

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
6. 9. 2003 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi Vás zklamu, ale těžko může kdokoliv srovnávat Athlon 64 s jádrem Prescott, protože to je od hromadné produkce opravdu dost daleko. A protože nemá AMD shodnou architekturu jako Intel, nemůžeme jejich procesory srovnávat? Nebuďte směšný... Srovnávají se procesory zaměřené na stejný segment trhu, což je zde hi-endový desktop. A tvrzení, že Intel navrhnul zcela nový procesor je také nesmysl, protože Prescott je postaven na architektuře NetBurst, kterou má Pentium 4 již od Willamettu. Rozdíl mezi Northwoodem a Prescottem je menší než mezi AMD K7 a K8, vždyť Athlon 64 má navíc integrovaný paměťový řadič, 64-bitové registry (jak jste říkal), řadiče sběrnice HyperTransport apod. Souhlasím, že jde o rozšíření K7, ale výrazné.

Reklama
Reklama
Reklama