Poté, co se Google rozhodl za sumu 3,1 miliardy USD koupit reklamní společnost DoubleClick, nastupuje Yahoo! se zprávou, že rovněž koupí reklamní společnost, tentokrát Right Media. Yahoo! již v říjnu minulého roku koupilo 20% podíl této firmy a nyní se firma rozhodla pořídit zbylých 80 % za 680 miliónů USD. Výkonný předseda Yahoo! Terry Semel se vyjádřil, že za koupí stojí snaha firmy vytvořit nejotevřenější a živý reklamní trh, který pomůže demokratizovat prodej a nákup digitálně přenášené reklamy. Michael Walrath z Right Media se Semelem souhlasí a dodává, že on-line reklamní trh budoucnosti má být více efektivní, transparentní a normou se má stát i zodpovědnost. Společnost Right Media prozatím pracovala jako on-line trh s reklamou ve stylu eBay, kde účastníci mohli provádět přímé obchody mezi sebou. Tento způsob dle všeho bude dále udržován a vyvíjen. Zdroj: DailyTech
Poté, co se Google
za sumu 3,1 miliardy USD koupit reklamní společnost DoubleClick, nastupuje Yahoo! se zprávou, že rovněž koupí reklamní společnost, tentokrát Right Media. Yahoo! již v říjnu minulého roku koupilo 20% podíl této firmy a nyní se firma rozhodla pořídit zbylých 80 % za 680 miliónů USD.
Výkonný předseda Yahoo! Terry Semel se vyjádřil, že za koupí stojí snaha firmy vytvořit nejotevřenější a živý reklamní trh, který pomůže demokratizovat prodej a nákup digitálně přenášené reklamy. Michael Walrath z Right Media se Semelem souhlasí a dodává, že on-line reklamní trh budoucnosti má být více efektivní, transparentní a normou se má stát i zodpovědnost. Společnost Right Media prozatím pracovala jako on-line trh s reklamou ve stylu eBay, kde účastníci mohli provádět přímé obchody mezi sebou. Tento způsob dle všeho bude dále udržován a vyvíjen.
Zdroj: