Takze hra asi nema nic spolecnyho s timhle starym teaserem, co? https://www.youtube.com/watch?v=vkCXE1l5MVI Kazdopadne doufam, ze se podari aspon trochu zachovat atmosferu jednicky, kterou povazuju za jednu z nejlepsich her vubec.
No podle toho zablesku na zacatku, tam bouhlo neco extremne rychlyho, co roztrhlo palivovou nadrz. To znamena velmi kvalitni mix horlaviny s kyslikem. Takze bud tam unikalo palivo i kyslik najednou, melo to dost prostoru pro poradny promichani, zadny plynovy ani tlakovy cidlo si toho nevsimlo, a k tomu tam doslo k elektrickymu vyboji z neznamyho zdroje nebo to byla sabotaz, coz vzhledem k tomu jak Space X zatapi Boeingu s Lockheadem...
Tak krome toho ze na novejsich pocitacich s UEFI vubec MBR nemusi bejt, tak MBR je tak jednoduchy opravit, ze na tohle muzou skocit jen nezkuseni uzivatele.
No tak to chce hodne velkou fantazii spojovat Astorii s Xamarinem. Zatimco Astorie mela umoznost spoustet Android aplikace na Windows, tak Xamarin umoznuje vytvaret nativni aplikace pro Android a iOS a Windows v C#. Ten zminovanej obrazek je marketingovaj blabol. Kazda ta platforma je natolik jina, ze stejne bude muset byt velka cast aplikace psana pro konkretni platformu. Myslet si, ze vsichni vyvojari pro iOS a Android najednou zacnou pouzivat Xamarin misto svych uz zabehlich IDE je vic nez naivni...
"Operační systém Windows 95 byl pro Microsoft i nás revoluční systém, který představoval velký pokrok od předchozích Windows založených na systému DOS."
Windows 95 byl taky zalozenej na DOSu. V tomhle revolucni nebyl vubec. Revolucni byl spis Start nabidkou, Internet Exlorerem a pak s prichodem Direct X.
Jelikoz Blizzard neni na Steamu, tak jako by uz ani neexistoval. A pokud chce predelavat klasiky, tak by mel predelat opravdovy klasiky jako Warcraft: Orcs & Humans, Warcraft II: Tides of Darkness.
Ten nadpis i clanek vubec nedavaj smysl. Intel nenahrazuje Cherry Trail (jelikoz nic novejsiho jeste neni), Pouze uved trochu vyladenejsi verze Cherry Trail Atomu...
Fakt nechapu kteryho pitomce napadlo rikat klasicky mikrospinacovy klavesnici mechanicka. Urcite nakej maketingovej frajirek a ovce mu ten nazev zerou. Membranova klavesnice neni o nic min mechanicka nez mikrospinacova. Jedinej rozdil v samotnym spinani je, ze misto kovovy pruziny je tam guma. Guma muze zpuchret a kov zase z korodovat, ale co dela klavesnici prijemnou neni material pruzeni, ale zpusob ulozeni klavesy. U mikrospinacu visi klavesa za prostedek. Pokud se clovek netrefi doprostred klavesy celej mechanismus se ohne a dochazi k nadmernymu opotrebeni vedouci k zadirani klaves. Membranovy klavesnice sou uchyceny po okrajich, takze dochazi k mnohem mensimu namahani a opotrebeni. Moc dobre si pamatuju jaka uleva byla prejit z mikrospinacovych klavesnic na membranovy. Tenhle pokus zpenezit zastaraly technologie mne fakt dokaze rozesmat...
Blikani obrazu u OLED muze byt napriklad kvuli snizeni spotreby nebo kvuli snazsimu nastaveni jasu nez v pripade zmeny napeti. Kazdopadne tohle OLED muze blikat klidne v radu MHz cili nic co by clovek dokazal jakkoli rozeznat...
Koukni na: http://en.wikipedia.org/wiki/Oled OLED tahne hlavne Sony, ktera prodava 11" TV asi za $2000, ale ma i 27" kterou zatim asi neprodava a planuje 40". Jinak maly OLED uz sou dost bezny u mp3 prehravacu a mobilnich telefonu (treba moje Motorola U9).
Nechci ti kazit iluze, ale u CRT dochazi ke zhorseni ostrosti vzdy prave proto, ze nevyuziva nativni rozliseni svyho rastru. O ztratach ve VGA kabelu a na D/A prevodnikach nemluve...
U LCD nejvic zere podsvetleni, coz u OLED odpada uplne a ta logika tam zrejmne nebude tak slozita jako u LCD, ktery melo ze zacatku obrovsky problemy nez se to povedlo jakz takz vyladit. OLED bude podle me jasnej vitez diky jednoduchosti vyroby. Proste tam je jeden prvek co sviti plus logika. Nic vic. U LCD to je krome logiky jeste prvek co sviti (zarivka nebo LED), prvek kterej rozvede svetlo pokud mozno roznomerne po cely plose, prvek co stini (krystal) a prvek kterej odstanuje nezadouci svetlo (polarizacni filtr). U SEDu je krome logiky jeste potreba zdroj vysokyho napeti, elektrody ktery vytvorej elktronovej vyboj a luminofor. Plasma mela sanci jen v jedny oblasti displayu a tam se uchytila jen proto, ze to byla jedina technologie ktera umoznovala delat velky displaye, ale to uz dnes neni pravda a tak taky ustupuje. To plati i pro SED moh by se mozna prosadit u TV a Stolnich monitoru, ale tezko uz u notebooku, mobilnich telefonu, fotaku atd. prave kvuli tomu vysokymu napeti. Jediny co muze v cemkoli prekonat OLED budou podle me uz jen laserovy a holograficky projektory.
Tak sorry, blbe sem te pochopil. Slovo vyvojar(developer) sem neslysel v oblasti IT pouzit jinde nez vyvojar SW, tak me nenapadlo, ze mluvis primo o displayich. V tyhle oblasti se da neco asi opravdu jen v asii. Jinde je maximalne vyzkum samotnych technologii na technickych univerzitach.
Vyvojar je delnik, najde uplatneni kdekoli. To, ze to je jinde lepsi, si myslelo spousta lidi a vetsina z nich uz je zpatky. Pokud de o zobrazovaci technologie, tak jediny misto kde se kolem toho neco deje je Taiwan... Rict ze v CR neni vyvoj zobrazovacich technologii je jako rict, ze na Taiwanu nemaj Karluv most a tak tam chcip pes...