Zpět na článek

Diskuze: Bruselu se asi nelíbily výsledky studie o vlivu pirátství, nikdy ji nepublikoval

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

henryok
henryok
Level Level
3. 10. 2017 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro autora: Naučte se česky. Používáte nespisovné a taky gramaticky nesprávné výrazy. To nemáte žádné korektury? Pozoruji to delší dobu nejen na tomto webu.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
3. 10. 2017 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@henryok A můžete mi prozradit, co konkrétně je tedy špatně?

mmmjack
mmmjack
Level Level
25. 9. 2017 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi těžko... když už byly zaplaceny té firmě co tu studii dělala snad ne???

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
25. 9. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mmmjack To ano a ten výsledek skončil v šuplíku. Přeneseně tam tedy skončily i ty peníze.

odb
odb
Level Level
25. 9. 2017 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zavery museli byt jasne kadzemu s urcitym prehladom v danej problematike. Bolo vopred jasne, ze budu rozdiely medzi niektorymi krajinami ale na celkovy vysledok to nebude mat vplyv.Je to aj krasna ukazka kvlaity nielen EU politiky.
Stale plati Churchilova legendarna veta.

V0174
V0174
Level Level
25. 9. 2017 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb Studii jsem sice nečetl, jen článek, ale mně třeba závěry překvapují. Za dvacet let, co má skoro každý doma internet, klesly příjmy z hudby o polovinu, viz třeba:
https://www.digitalmusicnews.com/2014/08/26/music-industry-1973-2013/

Co se filmů týče, dřív se sice taky kopírovaly videokazety a DVD, ale pořád si je velké množství lidí kupovalo, nebo půjčovalo v půjčovnách. Dnes v mém okolí znám možná tak 10 % lidí, co za filmovou produkci platí (mimo občasnou návštěvu kina).

Ze své vlastní zkušenosti bych tedy řekl, že kdyby pirátství neexistovalo, příjmy by byly opět nahoře. Čímž rozhodně nechci obhajovat nějaké další pravomoce státu.

BlackRider
BlackRider
Level Level
26. 9. 2017 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V0174 Ne, za propad zisku nemuze piratstvi, ale neschopnost hudebniho prumyslu jit s dobou.
V sedmdesatych letech se objevily Walkmany a tak lidi prestali kupovat LP a presli na MC. Hudebni prumysl samozrejme reagoval opozdene a to mu snizilo zisky.
Kolem roku 2000 se objevili mp3 prehravace a misto aby hudebni prumysl reagoval otevrenim online prodejen mp3, tak zacal vymejslet "ochrany" proti kopirovani, ktere vetsinou znemoznili pouziti CD a tak lidi CD prestali kupovat.
Dalsi vec je ze trh je kompletne presycen a kvalita silne zaostava za kvantitou, coz prodejum taky vubec nenahrava.
To plati i o filmech. Proc by dneska nekdo chodil do kina nebo pucoval BR/DVD, kdyz ma k dispozici stovky nekdy i tisice TV kanalu, kde furt neco davaj...

V0174
V0174
Level Level
26. 9. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V0174 Jasně, neschopnost jít s dobou je bohužel vlastní hudebnímu, filmovému i jiným mediálním průmyslům.

Kvantita u hudby zásadně vzrostla, s tím souhlasím, s kvalitou bych nesouhlasil, mám osobně opačný dojem, ale to je věc názoru a žánru, kde se člověk pohybuje.

Jen se mi opravdu nezdá, že kdyby pirátství najednou z nějakého důvodu "přestalo fungovat" (např. by riziko z něho bylo pro naprostou většinu neakceptovatelné), tak že by zisky z hudby/filmů nešly nahoru. Lidé, co znám, pirátí většinou z pohodlnosti, možná začnou poslouchat méně hudby a sledovat méně filmů, ale nepřestanou úplně.

Jinak jde možná o mou sociální bublinu, ale většina lidí, co znám, nesleduje TV vysílání. A když už sledují, tak jen pár kanálů. Kabelovku má málokdo, většinou jen jako vedlejší produkt balíčku s Internetem. Na TV podle mě dneska koukají už jen starší lidé a maminy na mateřské...

ZipX
ZipX
Level Level
24. 9. 2017 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

10 milionov kč za 300 stran :D tie musia byt asi zo zlata jkjk

T_xy
T_xy
Level Level
24. 9. 2017 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZipX Informační hodnota s rozsahem nijak zvlášť nesouvisí.

Aros
Aros
Level Level
26. 9. 2017 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZipX Kdyby si na těch 300 stran napsal co si myslíš o pirátství, nebo třeba jak sis celý týden připravoval večeře, bylo by to drahých 300 stran. Ale to, co se na té studii platí, není ten člověk co sedí a píše ten text, ale ten výzkum samotný.

Mě naopak přijde docela fajn, že nizozemská společnost (tj. dobře placení lidé) si za to vzala jen 10M korun. Čekal bych více...

Reklama
Reklama