profile-image

iceboss

ICEBOSS
Registrace 19. 6. 2003
ID 195235799
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Články

Doporučené PC sestavy - prosinec 2011 a Vánoce

Doporučené PC sestavy - prosinec 2011 a Vánoce

Vánoce jsou tady, což je další skvělá příležitost koupit si počítač. Rozhodně už déle neotálejte a PC si objednejte co nejdříve, abyste měli nový počítač včas pod stromečkem. Na druhou stranu klidně můžete PC pořídit i v lednu a nic hrozného se nestane.

19. 12. 2011 00:00
7
Doporučené PC sestavy - listopad 2011

Doporučené PC sestavy - listopad 2011

V průběhu minulého měsíce jsme mohli sledovat neštěstí, které postihlo Thajsko. Voda zaplavila řadu továren patřících např. Western Digitalu nebo Toshibě a ceny disků vyletěly prudce vzhůru, což zamíchalo naším koktejlem sestav. Dnešní díl je tak bojem o ceny.

21. 11. 2011 00:00
10
Doporučené PC sestavy - říjen 2011

Doporučené PC sestavy - říjen 2011

Ještě ani nenapadl první sníh a ceny sestav už letí nahoru, jakoby Vánoce byly už za dveřmi. Růst cen jsem musel lehce korigovat menšími úpravami sestav, nicméně se drží v podobných cenových relacích jako minule a výkon by neměl příliš utrpět.

17. 10. 2011 00:00
13

Komentáře

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
16. 11. 2016 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co tak pred kazdy nablbly elektromobil nekoho se zvoneckem?

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
11. 8. 2016 02:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nekdo tam stavi Dyson sphere :-).

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
21. 4. 2015 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepir Delat dve sestavy pro kazde pouziti je kravina, bud je lepsj jedno nebo druhe a hotovo. Zavdecovat se dvema taborum povede k chybam v integrite doporuceni samotneho. S grafikama ale souhlasim, kancl sestava mi prijde cenove prepalena jako prase. Ale jelikoz se jedna o DOPORUCENE sestavy, tak bych necekal, ze se budou doporucovat BOX chladice a hlucne grafiky. :-)

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
17. 11. 2013 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@llib 350W to takove sestavy je uplne v klidu, do kanclu, kde vim, ze se to nebude nikdy rozsirovat o grafiku, bych klidne flaknul i 300W kdyby nejaky slusny byl :)

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
17. 11. 2013 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@igor72 Svet se deli na hrace a nehrace. Hraci maji radi barvicky a v officu barvicky radi nemaj :D. Chapes? :D

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
17. 11. 2013 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi SSD disk je nejlepsi vec co jsem si kdy do PC koupil. Mam uz par let 120GB Intel 320 na system a programy a wearout je porad na 99/100.

Spis me zarari to, ze v kancelarske sestave je VUBEC nejaky normalni disk, jeste k tomu 1TB. Tam prece 1 SSD 120GB bohate staci :). Bohuzel je to cele pojate jako OFFICE/zaklad na doma, takze je to trosku kockopes. Do kanclu drahy (stacilo by levnejsi CPU, jenom SSD disk a 4GB RAM, levnejsi deska...), na doma zase nejsou potreba W7 Professional ale staci i levnejsi Home.

Docela rad bych se zeptal proc jsou pouzity disky WD RED s 5900 otackama, kdyz se jedna hlavne o disky pro 24/7 do NASu.

Sestava Home mi prijde jako snaha o politickou korektnost vuci AMD. Zminena sestijadrova Vishera se pere o sve misto na slunci s dvoujadrovym i3-3220. Video z dovolene dela asi tak 10% uzivatelu jednou nebo dvakrat za rok, ale hry na tom "doma" pojedou deti notabene skoro denne. Dost by mi vadilo, ze tam neni aspon obycejny freezer misto BOX chladice. V sestave za 18K bych to cekal a petikilo snad neni problem.

Co se tyka WD Red, tak konkurencni magazin ted otestoval celou modelovou radu WD a Red je proste pomaly - zejmena pristupova doba je strasna a o tu jde vic nez o sekvencni cteni/zapis, ktere ma RED v pohode - vylozene streamovaci disk. Pokud ho hodlam zapojovat do PC do RAIDu 1, tak bych radsi spis zapojil 2xWD Black do Raidu 0 a mel teda vykon. Pokud je WD Red myslen na zalohovani v PC, tak v tom nevidim smysl, protoze NASy jsou dneska za hubicky a sam planuju nakup tak cca 9TB v Redech :D.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
13. 10. 2012 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Je to celkem jednoduche. Pokud je nekdo gamer a chce se pc rypat a ladit ho, tak si koupi K. Do pracovnich stanic a pocitacu vylozene na praci bych sel do Xeonu. Normalnimu smrtelnikovi bude bohate stacit i vykon netaktovaneho procesoru bez K, 90% lidi stejne donese PC na stul, postavi a pak uz jenom 4-5 let pouziva nez ho vymeni za novy.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
11. 10. 2012 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Kdo netaktuje neni cech, hop hop hop... realne taktuje tak 10 procent lidi, ve svem okoli neznam jedineho cloveka, co by i5 taktoval. Kcka jsou super, ale pouze v pripade, ze clovek opravdu CHCE taktovat, jinak jsou to vyhozene penize.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
5. 10. 2012 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To opravdu neni nic mezi mizernou 24" se zastaralym FULL HD za desitku (to uz snad dneska tolik lidi nemuze chtit) a 30" za 30 tycek?

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
21. 10. 2012 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slamka Je dost malo levnych skrini, ktere maji USB 3.0 a v levne sestave hraje roli kazda stovka. Nicmene domaci sestava za dvacku by mohla byt uz v necem vyrazne lepsim za 1500 co uz USB 3.0 ma.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
23. 9. 2012 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb Souhlas. Kdyz projdu bezne nejprodavanejsi middletowery tady v clanku, tak nejlevnejsi je ponekud nevkusny (proste neelegantni) HAF za 1900 Kc. Osobne si myslim, ze takovy Centurion 534 je sice obycejka skrin, ale nevypada blbe, je normalne chlazena, stoji litr a sestavy do ceny kolem 20K si s tim bohate vystaci. Prijde mi to vybrane trosku bez ohledu na potreby lidi a realne nasazeni (cenovy pomer) v nejake bezne sestave. To stejne male skrine, cekal bych to trosku progresivneji odstupnovane a ne jen skrine za 1500 a vys. To si prece pro maly a levny pocitac koupi malokdo. Vyber co je tady je pouze pro male nabusene pocitace. Cekal bych, ze trh bude lepe zmonitorovan a budou doporuceny i beznejsi a levnejsi skrine. Obcas se na trhu najdou i levne perly, jako kdysi byly treba Yeong Yangy atd.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
25. 9. 2012 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby na to AMD melo penize, dela to taky :-). Nase Eurosocialisticka karikatura komise si proste potrebovala vydelat na dva mesice svyho provozu, tak pumpla soukromou firmu o nejakou tu milardu... co uz. Jedine vynikajici produkty od AMD jsou momentalne grafiky ATi :-). Osobne si myslim, ze AMD se uz na poli CPU nezvedne a Intel bude casem bojovat spis s Armem v mobilnich zarizenich. Byt dvojka na trhu je zatracene tezky, staci jeden spatnej krok a je to v haji. Zatim jsem nenasel ani jeden test, kde by treba FX8120 vylozene na hlavu porazilo byt jen obycejne i3, natoz i5 nebo nedejboze i7 nebo Eckove Xeony.

Jinak pokud zbude jenom Intel jako hlavni vyrobce procesoru, pak bud:
1. bude drzet relativne normalni ceny a vsechno bude pri starym
2. napali cenu procesoru, lidi je nebudou tolik kupovat, vyvoj se zpomali a priszpusobi tomu, ze jedno CPU ma clovek proste dlouho - podobne jako je to u konzoli.

Takze tak. :)

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
25. 9. 2012 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm Se zdrojem souhlasim :-), ale tohle je typicky sestava, kam si dite za rok a pul koupi "nabusenou" za par korun starsi grafiku. Nicmene 460kc mi neprijde jako luxusni chladic. Po zalmanu je to nejlevnejsi bezne dostupna vez. Jeste by mohl byt podobne drahy Xigmatek Loki...

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
23. 8. 2012 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj,
nebylo by lepsi pocitat misto prumerne ceny prodavanych monitoru radsi stredni hodnotu, aby se prave ty male excesy, ktere hyhou prilis moc s cenou eliminovaly?

A jinak mam pocit, ze je tu uplne opomenuty vyssi mainstream. V jedne kapitole jsou 24" za 12 tisic a v dalsi jsou 30" za 25 tisic. Celou vyplatu za LCD da malokdo, ale dost lidi si chce doprat uz dneska neco trosku lepsiho nez FUll HD. Imho by kategorie pomerne oblibenych 27" kolem 16 - 19 tisic nemusela byt uplne opomenuta.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
23. 8. 2012 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne bych se temhle hybridum vyhnul. Je to stejny jako si koupit auto, co umi i plavat... sice jakoze super, ale poradne to neumi ani jedno. Na nouzovku, kdyz uz zena spi mi staci USB tuner, ale poradnou velkou televizi ani 30" LCD za 30 tacu nenahradi.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
23. 8. 2012 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

120Hz je potreba na 3D pro tzv. hrace. Jako prilezitostnemu hracovi mi ale vyhovuje i muj IPS Dell. Dost me zaujal ten 27" ASUS pouze s full HD rozlisenim. Na hry a filmy super, nicmene mi prijde ponekud uzce zamereny a tak nizke rozliseni jako je full hd bych uz doma nechtel.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
23. 8. 2012 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD je sice levnejsi, ale k tomu se musi pricist o nejakou stovku drazsi chladic. AMD ziska naskok jenom pokud neco ty jadra vyuzije, protoze jadra AMD jsou mene vykonna. Tady je porovnani X4 965 s i3-2100 (ma o 200MHz min nez 2120 v clanku) - http://www.anandtech.com/bench/Product/102?vs=289 . Je videt, ze se jedna celkem o plichtu, takze jsme vzal ten, co se mi zda vice odpovidajici danemu nasazeni a je lepsi v provoznich vlastnostech.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
23. 8. 2012 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm Vyvoj sleduji, uvidime, jak se to priste zamicha :).

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
23. 8. 2012 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, jak jsem psal. Bud nekdo nehraje a pak je pro nej celkem vysoko taktovana G640 rychlejsi a lepsi volba. A nebo nekdo hraje a tam mu vykon graficke casti v AMD stacit nebude a stejne sahne po grafice zvlast. Nerikam, ze je to nepouzitelne nebo vylozene k nicemu, jenom bych si to proste osobne nevybral :-).

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
23. 8. 2012 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ahoj,
hodnoty 400-500mb/s pri zapisu jsou jenom na papire. Crucial doporucuji, jelikoz v praktickych testech je obvykle celkem na spici a za super cenu.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
22. 8. 2012 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm Vim o ni. Clanek je chystany lehce v predstihu a karta ted za tu dobu o 2 kila spadla, takze priste urcite bude :-).

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
22. 8. 2012 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpaceExplo O firmach se nekde v clanku zminuju. Pokud pocitace vylozene vydelavaji penize, je dobre zvazit hotovou znackovou sestavu. Pokud nekdo pujde do skladaneho pocitace na praci - protoze to precjen vyjde lepe, musi mit doma jeste jednu zalozni sestavu (no to ma snad skoro kazdej) a nejake technicke znalosti nebo musi byt muj kamarad :-D.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
22. 8. 2012 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm TOP sestava se pohybuje na cenove hranici, kde se patrne zastavi clovek s poslednimi zbytky pricetnosti. Tahle sestava neni o serazeni ceniku top-down a namlaceni nej veci do jednoho.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
21. 8. 2012 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thymallus Vetsina vyrobcu dela univerzalni drzaky. Freezer 7 je prapuvodem ale inteli zalezitost pro socket 775.

ICEBOSS
ICEBOSS
Level Level
21. 8. 2012 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Urcite zajimava volba, sveho casu byla v sestavach i mezi doporucenyma. Ve skrini pak doporucuju pritomnost alespon jednoho 12cm vyfukoveho ventilatoru a vhodne perforovanou bocnici. Coz nas dostava o dalsi 2 kila dal. Dost jsem spis uvazoval nad nasazenim 7770, ale kvuli cene jsem od ni upustil.

Reklama
Reklama