Trochu škoda, že na provoz elektromobilu počítáte výrobu elektřiny a na výrobu benzínu a nafty nikoliv. Přitom na uvedených 7 litrů na 100km je to cca 3,5 kWh.
Tohle má Škoda (výkon vozu) nastaveno opravdu nešťastně. Vlastním elektrické Hyundai a tam dochází k omezení výkonu až někde kolem 20% nabití baterie. Do té doby to jede pořád stejně. A ten pokles je takový, že si jej člověk témeř nevšimne.
A kolik % nehod naopak zapříčinili? I z osobní zkušenosti - člověk v klidu jede, před vámi někdo odbočuje , zkušenost a odhad velí ani nepřibrzdit, ale auto si vzpomene, že je to možné riziko a šlápne na brzdu a to dost razantně. Ten za Vámi to prostě nečeká - není důvod brzdit. Tohle se mě stalo několikrát a naštěstí to ten za mnou vždy dobrzdil, ale čekám, kdy to prostě nestihne. Občas ten systém bere i zábradlí na mostkách, cyklistu v zatáčce a pod. Vždy je to hodně nepříjemné.
Hltám zprávy tohoto typu kolem Webbova teleskopu. Víc pozitivních zpráv v této pokřivené době. Držím jim palce, aby vše vyšlo a nebyla žádná porucha. Moc se těším na první snímky z teleskopu