Mě šokovaly ceny her na steamu a to při letních slevách. To, že v současnosti jsou na steamu hry dražší než v obchodech, je asi strategie, jak prodávat mimo steam více, a asi je výnosnější dát podíl kamenným obchodům než steamu. Asi si nebude steam říkat za prodej málo. Dorazilo mě však to, že při letním slevách her na steamu stále nebyly kdovíjak výhodné ani po velké slevě oproti kamenným obchodům. // A nejvíce mě doráží všeobecný rozdíl cen po světe, kdy v USA a Anglii stojí hry, software obecně, o 1/3 méně než u nás. Myslím, že by bylo fajn, kdyby někdo napsat článek na toto téma, co způsobuje tento velký rozdíl cen. Proč se vyplatí dát bohatším velkou slevu a chudším to pořádně napálit.
Simulace barev tabletu nebo mobilu jde to dost proti logice. Viděl by to správně jenom jeden zákazník toho jednoho zařízení, protože tablet nebo telefon nemáte kalibrovaný, takže ostatní uvidí něco jiného. Naopak Tablet nebo telefon kalibrovat na standard sRGB nebo Adobe už smysl dává. Pak bych chtěl ještě podotknout, že problematika softwarové kalibrace je mnohem větší, složitější, to by bylo na samostatný článek.
CzC bych jen vytkl, že přestali skládat počítače zdarma. Když tak dobře prosperují, tak toto je rozhodně nerujnovalo a bylo to pro zákazníka další plus. S partnerským programem se zdá, že je vlastní rozvoz na pobočky levnější než jakákoliv přepravní služba pošta/PPL, která by taky bodla zdarma třeba nad tři tisíce.
Na začátku byla skříň a pak už jen spousta lepších a dražších chlazeních, které mají dostat to teplo ze skříně. Napadlo vás někdy vykašlat se na tu skříň? :-) Vsadím se že ne, protože skříň to je modla, bez té to nejde. Jenomže bez skříně odchází teplo samo, chlazení pak neřešíte http://www.jantac.net/nonecase/nonecase.htm
Super, vždycky jsem chtěl číst recenze na co nejmenší skříně a toto opravdu splňuje nejmenší velikost při zachování velkých komponent. To pomocné chlazení procesoru přes zdroj je dobrý i špatný nápad. Zdroj může pomoc odčerpat teplo od procesoru - o větrák méně, ale samotný zdroj pro nízkou spotřebuje je třeba držet chladnější, tedy toto řešení je špatné. Prach neprach, v malých bednách musíte mít bočnice proděravěné a tady to řešení pro grafickou je to nejlepší - grafika si nasaje vzduch z venku sama a vytlačí ho zadním otvorem ven. Zbývá jen odčerpat teplý vzduch od procesoru, kde v malé bedně narazíte na problémy. Výrobci by se měli zaměřit na jednoduché řešení jako v případě grafiky, kdy přes heatpipes jde teplo k chladiči, který je přímo u proděravěné stěny skříně a ventilátor vyfoukne teplý vzduch ven. Bohužel dosáhnout tohoto řešení lze jen při dobré stavbě skříně a ventilátoru, který můžete nasměrovat do všech stran a to bohužel standard není. Ideálně aby se výrobci domluvili a udělali kompletní řešení - skříň i chladič na procesor. Existuje výborné rešení na chlazení základní desky dokonce i s procesorem s pořádných i pasivním chladičem. 20-25cm větrák na vrcholu skříně, který bude blížeji (tedy chladič na procesoru musí být do šířky než výšky) a ten pod tlakem odvětrá všechno teplo do stran viz. funkční řešení skříně skeleton. Bohužel kvalitní 20cm větrák nekoupíte, musel by být součástí skříně.
Sláva, tak konečně s tím někdo začal. Kéž by se to stalo standardem. Přeci už dlouho nemůže být problém přijít s nějakým poloautomatizovaným řešením rychlé kalibrace ve výrobě. To že to nakonec udělal výrobce, který se nezabývá profi monitory, je smutný, nakonec ale on si pomůže, když takto z nejlevnějších panelů vytáhne maximum.
Nové Metro postrádá úplně logiku na osobních počítačích. Už z názvu Windows je jasné, že systém byl založen na oknech. Při práci v systému jste si otevřeli více oken podle potřeby, měli jste tak náhled do více programů a rychleji a přehledněji se vám data přesunovali mezi okny. Obzvláště LCD s velkým rozlišením vám umožní pracovat s více okny velice přehledně bez neustálého přepínání. Třeba vlevo píšete nový článek a napravo máte web prohlížeč. Metro na displeji s velkým rozlišením udělá to, že ten jednoduchý obsah roztáhne na celý displej. Chcete přepisovat informace z jednoho okna do druhého? Přepínat se v ovládacích panelech mezi jednotlivým nastaveními v různých oknech? Zapomeňte. V Metro nezmáčknete tlačítko zpět, aby jste se vrátili v ovládacích panelech. Zatímco z okna se dostanete do metra, naopak už to nejde. Prostě musíte začít klikat od začátku. To propojení je naprosto nesmyslné. Měl by být jen operační systém Metro 3.11 a Windows 8. Jejich propojení nyní nefunguje smysluplně. Složitost naklikat vypnutí počítače mluví úplně za vše!
Takže konverzní kabel z USB2 na USB3 neexistuje - to fungovat nemůže? Stará zařízení do nového USB3 prostě nepřipojíme? Odpovědi na tyto základní otázky mi v článku chybí.
S USB flash disky jsem skončil před několika lety. Stačí špatný nastrčení do USB slotu (špatný elektrický výboj) a vaše data jsou v prachu. Musíte formátovat. 2,5 palcový harddisk naproti tomu kromě třísknutí o zem (pád přežije) vydrží a o data jsem ještě ani jednou nepřišel.
Koukám, že SSD je považován za stále něco unikátního a drahého. Ty sestavy v dnešní době jsou nesmysl bez SSD. Nic tak nezrychlí systém v současné době jako SSD, který se dá pro systém a všechny programy co jen potřebujete koupit za 2,5 tisíce (64GB). Rozhodně užitečné i pro kancelářské stroje! Bych autorovi doporučil si jeden levnější! pořídit a v dalších sestavách bude všude :-).
Další velká kraksna s prominutím. Kéž by výrobci dělali tak kvalitní skříně i malé. Já mám nejmenší možnou Coolmaster Elite 342. Mechaniku, dva disky, SSD, 6950 a ještě tam zbylo hafo místa. Chladí to taky v pohodě. Jen je proudění vzduchu hlasitější. To mi ale nevadí. Tak bych si rád koupil skříň malého provedení jako tady recenzovanou, ale není...
Tak lidé, co při práci čumí do noťase a vyrábí si hrb, tak to je přesně produkt pro ně. :-) Místo malé nekvalitní obrazovky, budou mít obrovskou stejné kvality, která je pro práci a psání taky na houby a hrbit se mohou nadále. :-)
V Crysis jsou nejhezčí levely v druhé části, takže nesmysl srovnávat s Far Cry, když jste hru ani nedohrál. Grafika Crysis je daleko jinde než Half-life 2. Pokud si umíte grafiku nastavit, dát pokročilé stínování v Crysis, což bude záhul na tu vaší grafiku, tak Half-life 2 vypadá hodně uboze.
Tak já mám teď herní skříň MiniTower CoolMaster, stabilní, místo na dva disky, dvě mechaniky, herní grafická a stejně je ta skříň ještě zbytečně velká, i když nejmenší MINI. Fakt nejsem fanda těchto BigTowers. Zabírá to místo a představa to stěhovat je otřesná.
Tak přeci se toto téma vyplatilo. A jsme všichni zase chytřejší. Jen si stačilo počkat. Děkujeme. Copy, paste - až se zase příště bude toto téma rozebírat jinde.
Jak autor sám píše, nechápu tuto zastaralou hloupou konstrukci sluchátek. Buď udělám sluchátka tak velká, že zakryji uši a dotýkají se hlavy nebo použiji podobnou konstrukci třeba Koss Porta sluchátek. Neříkejte, že Koss sluchátka to své know-how mají tak chráněný, že to nikdy jiný vyrábět nemůže. Chápu, že jsou lidé, kteří si zvyknout, ale proboha proč? Proč jít na ruku výrobcům, když už je něco lepšího, pohodlnějšího! Pokud sluchátka na uších nejsou pohodlné, tak si myslím, že už ani nemá cenu testovat zbytek. :-)
Zkoušel jsem hrát demo a ta hratelnost je stejně dětinská jak hra Avatar. Takže když jste otestovali hardware na této hře, jak vám připadá hra samotná? Mě teda začátek unudil.
Konečně skříň, kde výrobce zaregistroval, že jsou tu už 2,5" SSD. Když výrobci dělají tolik děr do těch skříní, ještě by mohli na ně vymyslet zavírání, aby si každý lehce zvolil proud vzduchu. Hlavní mínus této skříně pro mě je, že je strašně velká! Neherní PC mám v MicroTower 8102 a ještě tam zbylo spoustu místa. Výrobci dělají 1000 druhů skříní a všechny jsou stejný. Recenzovaná a ta mnou uvedená micro, to jsou první dvě zajímavosti po dlouhé době a hlavně za rozumnou cenu!
Mě naštvala diplomacie. Je stejně mizerná jako všechny hry před tím. Vyhrát hru technickým pokrokem už je ohrané a tady vůbec už nezajímavé. Jak zvítězit obchodem jsem dosud nepochopil a stejně nakonec začnete válčit ve velkém, aby jste se nenudili. Prostě Call To Power byla jedinečná ve stavění pod vodou a ve vesmíru. Musím pochválit, že je výborně vyvážená síla jednotek a dobře vymyšlené dobývání měst, dokonce můžete hrát na vyšší obtížnost a máte stále dobrou šanci, je to hratelné.
Viděl jsem videa a dlouho porovnával, ale nevidím zatím na tom nic úžasného. Rozdíl je sice viditelný, ale zanedbatelný! Alespoň pro mě. V rychlé FPS jestli budu mít objekty s teselací nebo bez, podle mě na kráse zatím moc nepřidává. Když přišly HDR efekty, byl to tedy větší odvaz.