Zpět na článek

Diskuze: Rozhovor: CZC.cz chce být do dvou let v každém okrese

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
4. 10. 2012 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No snad to k něčemu bude. Dotace jsou v komerční sféře většinou kontraproduktivní.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
4. 10. 2012 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já tam taky kdysi koupil myš, ale hned jsem ji obratem reklamoval s důvodem, že tlačítka má úplně naprd a špatně se s ní hraje. Bez reptání si ji vzali a já si koupil druhou od jiného výrobce.

pidalin
pidalin
Level Level
4. 10. 2012 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak doufam že budou nabírat hodně novej lidí. :-)

tesla15
tesla15
Level Level
2. 10. 2012 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem zaskočen. Neumím si představit, jak tato firma může radit / něco jiného je doporučovat / v oblasti TV. Ku př. v nabídce jsem nenašel TV od Panasonicu. Konkrétně : Panasonic TX- L42DT50, TX-P42GT50. Televizor přitom patří jako jeden z mála výrobků který jde SOUČASNĚ porovnávat. Udělat si vlastní představu doplněnou odborníkem. To by měla být samozřejmost v kameném obchodě. Lze stále vylepšovat.

MarBen
MarBen
Level Level
1. 10. 2012 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nakupoval jsem v CZC mnohokrát. Celkově bych mohl říci spokojenost. Až na jednu výjimku - objednávka, ve které byly dvě ze tří věcí fyzicky poškozené (osobní odběr). Jednotlivé obaly nejevily známky poškození, takže jsem si toho všiml až při pokusu tyto věci použít. Vyreklamovat tyto věci se mi nepodařilo, přestože jsem byl dlouholetým zákazníkem CZC. Chápu, že dokazování toho, že jsem se na poničení těch věcí nepodílel je ve své podstatě nemožné, ale očekával jsem, že se přihlédne snad i k předchozím nákupům. Samozřejmě, že to mou důvěrou v tento obchod otřáslo, ale spíše mě doteď mrzí ten přístup, nejde mi až tak o ty peníze.
Co se musí nechat, tak bych řekl, že mají jeden z nejlepších webů počítačových e-shopů a

Petroman
Petroman
Level Level
1. 10. 2012 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím uznat, že mají ze všech asi nejlepší web. To si zaslouží pochvalu. Když něco hledám, tak se dívám k nim. Ale nakupoval jsem u nich teda jen jednou. Nejsem Pražák :)

Arkan
Arkan
Level Level
3. 10. 2012 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petroman Už nie, nejlepší bol ten ich starý.

zjs
zjs
Level Level
1. 10. 2012 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CzC bych jen vytkl, že přestali skládat počítače zdarma. Když tak dobře prosperují, tak toto je rozhodně nerujnovalo a bylo to pro zákazníka další plus. S partnerským programem se zdá, že je vlastní rozvoz na pobočky levnější než jakákoliv přepravní služba pošta/PPL, která by taky bodla zdarma třeba nad tři tisíce.

Zdeněk Michálek
Zdeněk Michálek
Level Level
1. 10. 2012 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zjs Že přestali skládat počítače zdarma? To bude asi nějaké nedorozumění - CZC počítače zdarma skládá! Říká to i pan Matějka v rozhovoru.

zjs
zjs
Level Level
1. 10. 2012 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Michálek Nepozorně jsem četl. Díky za info.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
4. 10. 2012 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zjs Sakriš, připravit se o tu radost si ho poskládat sám? NIKDY!! :)

Luk Skywalker
Luk Skywalker
Level Level
1. 10. 2012 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem s CZC.cz spokojený, zatím jsem tam nakupoval dvakrát a včera potřetí. Sice vždy to byla spotřební elektronika (PC komponenty jsem tam nenakupoval) a měl jsem jasnou představu, co chci, ale takový přístup razím i u jiných prodejců již několik let.
Co se týče reklamace, tak s nimi zkušenost nemám, ale přijde mi divné, že by tolikrát posílali špatný výrobek, jak píše xls v dnešní době, kdy se sice s lidmi "vyjebavá", ale na druhé straně se jinde ptají, zda vyměnit či vrátit peníze a konkurence je velká.

JiVy
JiVy
Level Level
1. 10. 2012 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Web CzC nabízí unikátní možnost sestavy si virtuálně "poskládat" na jejich stránkách a uložit včetně komentářů a zdůvodnění k celé sestavě i k jednotlivým komponentám.
Takováto sestava může být "soukromá", tj. vidím ji jenom já sám, nebo "veřejná", kdy si ji mohou prohlédnout všichni přihlášení. Ke každé sestavě je pak možná diskuse, kde je možné probrat jednotlivé detaily jak s ochotnými "kolemjdoucími", tak i s pracovníky CzC.
Tohle jsem nikde jinde neviděl.
Navíc je samozřejmě možné se nechat inspirovat sestavami jiných uživatelů. U každé komponenty lze nalézt odkazy na veřejné sestavy ve kterých už byla tato komponenta použita.

mikeczcom
mikeczcom
Level Level
1. 10. 2012 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy jediný háček to má v nutnosti registrace, což ne každý potenciální zákazník rád udělá, když ani neví jestli tam nakoupí.... už je to dlouho co jsem tam sám do diskuzí psal (de facto od zavedení nové verze eshopu- starší byl prostě lepší), ale pokud se nic nezměnilo, tak u rad pracovníků czc nemá člověk o co stát...

JiVy
JiVy
Level Level
1. 10. 2012 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom Já jsem na starý web chodil pravidelně ;-) Na nový jenom sporadicky. Web se zlepšil, ale nějak se tam vytratila atmosféra, pro kterou jsem tam chodil. Možná je to ale jenom tím, že jsem ztratil denní kontakt, nevím.

tech7
tech7
Level Level
1. 10. 2012 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom Na starém webu to hlavně žilo, nový je mrtvý, komunita je v čudu. Podle mě z několika důvodů jako nižší přehlednost, nezobrazování příspěvků u produktů podle data ale (nejspíš) náhodně, zrušení ohodnocení za příspěvek do diskuze, nahrání obrázku apod. Navíc je jim to evidentně jedno, protože tržby stejně jdou nahoru tak co by řešili. Už to prostě není ten starý dobrý snaživý internetový obchod.

mikeczcom
mikeczcom
Level Level
3. 10. 2012 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom Já vím, však si Vaši přezdívku pamatuji mezi nejlépe hodnocenými diskutéry..... je to přesně jak říkáte, na novém prostě už ta komunita není jak byla dřív, nehledě na tu přehlednost a podobně. V době "betaCZC" bylo psané ať lidi píšou názory a tak, ode mě dostali mailem slušný sloh... do uvedení plné verze se nic z toho nezměnilo ;-) předpokládám to radši rovnou mazali a dělali furt podle sebe.... nj moderní nepřehlednost vládne světu... kam se ta nová verze hrabe na starou, roky vypilovanou...

xls
xls
Level Level
1. 10. 2012 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím uznat, že mají asi nejlepší web, ale zbytek bohužel kulhá. Jednak mají ve srovnání s konkurencí o dost vyšší ceny, druhák už nikdy nebudu opakovat zkušenost s tím, jak vyřizují reklamace. Koupíte (značkový) šmejd, po pár měsících zabalit a poslat na reklamaci, pak 30 dnů čekat, pošlou nový exemplář... po pár měsících zabalit a poslat na reklamaci, pak 30 dnů čekat, pošlou nový exemplář ... po pár měsících zabalit a poslat na reklamaci, pak 30 dnů čekat, pošlou nový exemplář... a takhle by to šlo místo vrácení peněz za nepoužitelný výrobek až dodnes, kdybych měl chuť pořád běhat na poštu a platit poštovný. Ať si buzerují někoho jiného.

zjs
zjs
Level Level
1. 10. 2012 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xls Vyšší ceny oproti hlavnímu konkurentovi nemají. Oproti jiným je mít budou. Reklamační postup je v pořádku, jak jste ho napsal. Po třetím vrácení už máte nárok na vrácení peněz.

Hadejkoho
Hadejkoho
Level Level
1. 10. 2012 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xls To o vyšších cenách bývala pravda někdy dávno. Dnes oproti hlavní konkurenci jsou naopak levnější. Hlavně tam na mě nevalí obrovským písmem ceny bez DPH aby to vypadalo hezky a když se podívám do košíku, vidím cenu i s poštovným. Hlavně nemají tak odpornou reklamu. Od té doby co všude béká ta zelená zrůda už u emzáků nenakupuju.

Petroman
Petroman
Level Level
1. 10. 2012 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hadejkoho No ta zelená potvora je na zabití. Jako chápu, že díky své debilnosti si to lidi dobře zapamatují. Ale to nemají v Alze soudnost? To je pomalu jako dávat houno jako reklamu s tím, že to se taky dobře pamatuje :)

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
4. 10. 2012 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hadejkoho A nebo jako ALZA, která mě už štvala s tím, že všude dává popisky 20% sleva, 30% sleva a podobně, přičemž to jsou běžné ceny jako u jiných obchodníků. Když jsem je na to upozornil, že to není zrovna slušné takhle klamat, tohle byl výsledek:

"Dobrý den, zajímalo by mě, proč u některých produktů uvádíte běžné ceny, které jsou nesmyslně vysoké a rozhodně se nerovnají běžným cenám u ostatních obchodníků? Z ní poté vytvoříte cenu po slevě, která je oproti udávané prodejní ceně výrazně nižší, byť tahle cena je standardní prodejní cena, za kterou se zboží běžně prodává! Tyhle praktiky nejsou zrovna korektní a působí na mě velmi negativně. Podobně jako úžasné slevy na letácích z Tesca. Divím se tomu, že se taková úspěšná firma uchyluje k takovým praktikám... "

"Dobrý den,

Vážený pane XXX, je možné, že některé ceny u našich produktů jsou vyšší než u konkurence, ale je dobré si prověřit zda ostatní prodejny udávají ceny s DPH, které u dražších přístrojů cenu řádně zvednou. "

Takže jsem podle nich debil, který neumí číst ceny...pak už jsem to radši nekomentoval...

tech7
tech7
Level Level
4. 10. 2012 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hadejkoho Tak CZC naštěstí tyto slevy praktikuje jen na "letákové nabídce", vezme se produkt a připíše se k němu "Běžná cena", kterou sami popisují jako doporučenou maloobchodní cenu výrobku dle výrobce (pravděpodobně pro kamenné obchody).

pidalin
pidalin
Level Level
4. 10. 2012 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hadejkoho Tohle už jsem jednou taky řešil a docela mi to vadí, ale co naděláme. Stejně tak mi vadí že se nestaraj o dlouhodobý zákazníky, mam tam na učtě utracený desetitisíce (používá ten účet víc lidí) a furt nic, žádná výhoda, žádná sleva, prostě nic.

tech7
tech7
Level Level
1. 10. 2012 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xls Poštovné při reklamaci platí prodávající, jen si o něj musíte říct. Ale je to zas práce navíc, to je fakt. A s tou neustálou reklamací, vemte to s té lepší stránky, po každé výměně za nový kus nabíhá nová záruka takže prakticky máte výrobek s nekonečnou zárukou :)

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
4. 10. 2012 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xls Já u nich reklamoval jen jednou pevný disk. Začínal se srát a přibývaly na něm poškozené sektory. Donesl jsem jim ho a ani ne za týden jsem dostal zprávu, že pro mě mají nový kus.

tief
tief
Level Level
1. 10. 2012 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, vzhledem k tomu, že CZC má prodej hotových sestav až na druhém místě, tak se ani nemůžete divit. Pokud chcete hotové sestavy, tak je lepší se poohlédnout po Dell apod.

Reklama
Reklama