Musím tento článek pochválit. Konečně někdo, kdo nekritizuje MS, neříká co by měl nebo neměl a jak by to měl dělat, ale analyzuje postup z širšího pohledu, díku čemuž nachází logiku věci. Bohužel, podle počtu reakcí něco takového asi příliš mnoho čtenářů neoslovuje, i přesto, že název článku je poněkud bulvární, ale díky obsahu a také díky tomu, že přitáhnul mou pozornost, mu to odpouštím.
...3G tak nějak skomírá, WiMAX občas nějaká zmínka a další (sice rychlejší) technologie, cenově by musela konkurovat současným Wi-Fi, aby se uchytila, ovšem do toho by operátoři asi nešli?
Asi podám nějaký podnět, aby MS odstranil z windows kalkulačku, mě tam zase vadí ona. A taky, proč tam jsou vlastně miny, když je tolik jiných her?! Se divím herním vývojářům, že si na to nestěžují.
Tohle se dalo pochopit v době vydání Win98 (r. 1997!), ale dnes, když je počítač bez internetu většině lidí k ničemu a jediné co umí dělat na počítači je spuštění prohlížeče a surfování? Copak jiné OS nemají intergrovaný prohlížeč?
Spojení Intelovského CPU, nvidia GPU a CELL procesoru. Tohle je zajímavá technologie, která zde zatím zůstala bez povšimnutí. Doufám, že brzy uvidíme nějaký test.
Vzpomeňte na začátky 3D akcelerátorů - 3dfx Vodoo. Byla to taky přídavná karta, ale netrvalo dlouho...
Sony PS3 má velice výkonný procesor obsahující několik jader na speciální úkony.
ATI a nVidia se chvástají, že jejich karty v CF respektivě SLI zvládají také fyzikální výpočty. A to je jen pár měsíců po uvedení Ageia karty.
AIseek taky nebude používat nějaký velice specifický procesor, ale něco co prostě efektivněji dokáže řešit tyto výpočty.
Konkurenční boj přinutí společnosti k použití jakékoliv technologie k tomu, aby ta "jejich" karta nebo hra měla to co jiné nemají.
Je jen otázkou času, kdy se tyto "karty" integrují do jednoho čipu. Podle mě žádné SLI, či přídavné karty nejsou řešením do budoucna. Zefektívnění a specializace jader v multicore procesorech by měla být ta správná cesta.