Propána, kdopak má ten vzhled webů na svědomí? Žeby nový mladý webdesigner? Na mém stolním kompu mně přijde font u titulků článků v hlavním přehledu až moc velký a tučný a pro změnu hned pod tím je autor a datum příšernou kurzivou, která tahá za oči a blbě se čte. A to mám už nastavenou velikost zobrazení na 90%. V pravém sloupci (komentáře, nejčtenější) je text daleko příjemnější, přestože je menším písmem.
A dopr... Šel jsem se podívat na digimanii a (sakra práce) - přestože jsem stále přihlášený na svethardware, musím si na digi taky obnovit přihlašovací údaje!! To budu muset udělat na všech vašich webech? V tom případě čau...
toto musím konstatovat po XX pokusech o upgrade, kdy se těch 3GB opakovaně stahovalo (zbytečně nedomyšlená zátěž serverů MS a přenosových linek). Pak opakovaně otravné plánování, kdy se má upgrade provést, včetně neschopnosti upgradu zjistit, že stažené soubory na lokálu nejsou (několikrát jsem je mazal). Windows Update pak nebyl schopen tahat další záplaty a vyžadoval restart k provedení upgrade na w10 (a stejně nic neprovedl), aby po rebootu byl ve winUpdate opět požadavek na restart. Dosud všechny pokusy o upgrade končí ve třetí fázi, kdy se mají nabootovat win10 k dokončení instalace (chyba C1900101-40017 SECOND_BOOT) a upgrade obnoví předchozí systém (u mne 8.1). Ještě že návrat je bezproblémový. Tento zádrhel s bootováním je pro mne od MSoftu nepochopitelná nedbalost, protože nemám žádný extra hardware, dva roky starý komp s CPU i5 na MB Gigabyte Z77-D3H, starší MSI grafika, Samsung SSD na systém a HD na data. Důkazem nedostatku inteligence upgrade je to, že instalace win10 z USB na čistý SSD mi projde v pořádku. Toto ale nechci, přeju si zachovat instalované aplikace. Takže asi budu muset počkat s desítkama do podzimu, pokud mne do té doby netrefí šlak z neustále obtěžujícího plánovače upgrade.
Když už na českém webu ASUSu k nim nic není, hodilo by se dát vědět taky, že tyhle děla nejsou žádné drobky. 17" a skoro 4 kila. Aspoň ten numerický blok na obrázku jakž takž vidět je. Bral bych.
Jojo, zase bezcenný produkt, to většinou ztrácím zájem. Připadá mi to vždy jako nefér přístup k zákazníkovi. Třeba v obchodě: A kolik to stojí? - Prodavač: No to vám nemůžu říct!
Taky jsem marně pátral. Navíc - dnes začala říjnová Expertiáda a pokud si neskočíte na hlavní stránku (třeba klep na logo), tak se o ní vůbec nedovíte. Aspoň mně se při otevírání www.svethardware.cz zobrazovaly přímo Aktuality.