Zpět na článek

Diskuze: Alza(soft) prodán na Kypr?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Jirass
Jirass
Level Level
27. 9. 2008 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pche, čtyři měsíce na reklamaci??? To je sranda. Já čekal 10.měsíců !!! Na jedno hloupý BT sluchátko za 600,- Po deseti měsících mě konečně uznali reklamaci a vrátili peníze. Alzáč už nikdy více. Zlatej CzC !!!

kikloop
kikloop
Level Level
25. 9. 2008 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Suhlas, styl akym alza vybavuje reklamacie je doslova drzost najhrubsieho zrna.. Kupim si MP3 prehravac, na druhy den ho reklamujem pre vadu displeja s komplet obalom a prislusenstvom. Daju mi okamzitu vymenu, super..Dostal som stary, bez obalu, sluchatiek, navodu.. A ak niesom s vymenou spokojny aby som to zase siel reklamovat. Taky pristup k zakaznikovi ma jedine ALZA !! A toto sa v ALZE deje kazdy den, som o tom presvedceny...

Bomba
Bomba
Level Level
21. 9. 2008 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenom pro info, staci si projet jejich weby, alza zalozena 1996, alfa 1993..

Hrochy
Hrochy
Level Level
20. 9. 2008 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jste na to přišel? Je to fakt dotaz, mně to nedochází, proč.
Kromě toho, neřekl bych, že Alza je úplně prosperující společnost. Inu počkáme si na tiskovku, pokud bude.

Hrochy
Hrochy
Level Level
20. 9. 2008 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrochy Ještě něco, podívejte se na obchodní rejstřík, IČO 28385071. Název, sídlo, datum založení a vlastník. A z toho by již šla udělat zajímavá otázka na tiskovku.

wrah
wrah
Level Level
21. 9. 2008 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrochy Mě by u toho možná zaujal i předmět podnikání: pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb zajišťujících řádný provoz nemovitostí, bytů a nebytových prostor.

Ivo Mašek
Ivo Mašek
Level Level
20. 9. 2008 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžeš přece porovnávat lidi pohybující se na burze a lajckou veřejností, která si chce koupit nějaký ten kus hardwaru a pokud možno kvalitního a v mezích své mzdy. Laické veřejnosti je šuma fuk, komu patří jaká firma., pokud je spokojena s tím, co očekává od obchodu, nebude jí vůbec zajímat, kdo je skutečným majitelem. A pokud nebude spokojena, tak prostě přejde ke konkurenci.
Co by měli dělat chudáci švédové, kde každá lepší firma je zapsaná v zahraničí. Protože kdo má platit tamní nekřesťanské daně.
Já osobně u Alzy nekupuji, ne proto, že je špatná, nebo že je snad na Kypru., ale proto, protože jsem si kdysi vybral dvě jiné firmy a jsem u nich již stálým zákazníkem. A je mi šuma fuk, jestli jsou domácí, nebo nikoli., já jsem s jejich službami spokojený. Až nebudu, tak určitě nebudu řešit komu patří, ale přejdu jinam. Zaplať Pán Bůh, že tu ta možnost existuje.

Ivo Mašek
Ivo Mašek
Level Level
20. 9. 2008 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, tak. Zákazník přece nevybírá podle majitel firmy (z 90 procent to stejně nikdo přesně neví), ale vybírá podle jiných měřítek. A protože máme konkurenci, není odkázán jen na jeden "národní podnik", ale může si v konkurenci vybrat.
Nuž, tomuhle "znalec" říká arogance. Znalče, znalče., ty bys nejraději zase všechno znárodnil a zákazníka hnal do jednoho podniku pod národní kontrolou, viď? -:)))

wrah
wrah
Level Level
20. 9. 2008 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, alza mi tímto krokem začíná připomínat finet. (Pro neznalé, tato naprosto "finačně zdraváů společnost skončila nádherným krachem, snad všem dodavatelům dlužili desítky milionů, majitel se nikdy nenašel atd..) Jestli pan Zavoral nechce platit české daně, tak se mu nedivím, ale podobné čachry ve vlastnictví nedělají dobrou reklamu.

Bořík
Bořík
Level Level
20. 9. 2008 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s Tebou - dobrý obchodník se stará o své peníze a nevidím důvod, proč by měl kdokoli ze svých peněz zadarmo živit ten náš obrovský úřednický aparát. Rozumná firma by se měla našemu systému vyhnout co možná nejvíc. Protože jistota a stabilní právní řád je to poslední, co u nás může najít.
p.s.: Paroubka a Tupolánka nevolím, ale Ransdorfa ano.

Ivo Mašek
Ivo Mašek
Level Level
20. 9. 2008 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až budou realné mzdy na úrovni mezd, které jsou na západ od našich hranic, tak i ten průměrný čech bude více utrácet a koukat na kvalitu. Když na ní nemá, tak je fakt těžký.

ifreak
ifreak
Level Level
20. 9. 2008 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je divné na tom, že majitel převede svou firmu do destinace s menším daňovým zatížením? Sponzorovat tenhle bordel, co tady je, chce opravdu hodně sebezapření.

Ivo Mašek
Ivo Mašek
Level Level
20. 9. 2008 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifreak Přesně tak. A až se zase moci chopí socani, tak opět budou více brát poctivě pracujícím, aby měli co rozdat nemakačenkům a jejich voličům. V tomhle bordelu se fakt podnikat nedá.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
19. 9. 2008 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co jsem vzdycky zkoumal ceny, tak Alza byla jedna z nejdrazsich...v Alfe nakupuje bracha, pac studuje v Ostrave a naprosta spokojenost...

Fangorn
Fangorn
Level Level
19. 9. 2008 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli se nemylim, tak support na OEM se tyka vyhradne sestav, ke kterym dodavaji oem soft. Pri koupi oem softu bez sestavy se clovek stava sam sobe system builderem a tim i podporou.

Kojak84
Kojak84
Level Level
19. 9. 2008 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přesně tak jsem to myslel, jen blbě napsal

Boguš
Boguš
Level Level
19. 9. 2008 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.. je tu CC a Alfa ... :)

Kojak84
Kojak84
Level Level
19. 9. 2008 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém je v tom, že právě na OEM systeém Nemáš support.. proto to je OEM...Když chceš suppot, pořiď si krabicovou verzi...tim že si pořídíš OEM, tak si support děláš sám sobě...

Millisx
Millisx
Level Level
19. 9. 2008 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kojak84 Pleteš se. U OEM support máš, ale u výrobce tvé sestavy(prodejce), u tvého tzv. system buildera. Nemáš support od Microsoftu.

Necroman
Necroman
Level Level
19. 9. 2008 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to znamena, ze ceny zustanou stejne ci lepsi a zacne konecne fungovat i presmerovani alya.cy psane na qwertz klavesnici, tak jenom dobre :)

MuadDib
MuadDib
Level Level
19. 9. 2008 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A mohlo by byť takých viac. Je dobré vedieť, že sú to kapitalisti...

FilipZalud
FilipZalud
Level Level
19. 9. 2008 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

toto neni ceska specialta!!!

ScorpionSX
ScorpionSX
Level Level
19. 9. 2008 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne tak, Cyprus (Kypr) je daňový raj pre európana, takže celý tento "presun" vlastníka je úplne irelevantný. Alza ostáva Alzou ako doteraz ;)

wolf359
wolf359
Level Level
19. 9. 2008 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A můžeš, prosím, napsat, v jaké firmě pracuješ? Že bych věděl, kde raději nic nekupovat. Když ani neumíš pořádně česky......

vaseo
vaseo
Level Level
19. 9. 2008 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam zcela opacnou zkusenost a pri pohledu na tvuj pismeny projev nevzbuzujes zrovna velkou duveru.

Reklama
Reklama