Zpět na článek

Diskuze: AMD FSR 3.1: zvýšení kvality obrazu, změna u funkce generování snímků

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rizecek
rizecek
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
2. 4. 2024 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by mě zajímalo, jak by dnešní hry za poslední 2 roky fungovali nativně ve 1440P na RTX 4090, protože mi příjde, že zachvíli budeme asi kupovat jen grafické karty, aby jsme rozjeli tyhle všemožný AI kraviny co na nás ten šikmookej ze zelenýho společnosti sype. Generace FPS se zvýšeným input lagem a ořezaným obrazem na hry, které čím dál více pohání nefunkční Unreal Engine 5, který vypadá kolikrát, jak z roku 2015.
Battlefield V - Metro Last Light / Exodus - Crysis 3 to vše byly hry, které fungovali nativně a v pohodě a na 10x slabším pc.

Reklama
Reklama