Zpět na článek

Diskuze: AMD i NVIDIA mají ovladače pro Battlefield V, ray tracing zatím není

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Marcel_1
Marcel_1
Level Level
9. 11. 2018 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No RTX ON by mělo vyjít v tyhle hře při releasu pokud vím, takže asi 20. pokud to nezměnili

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
9. 11. 2018 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcel_1 Doufejme. Už by to chtělo vědět, jak na tom ray tracing výkonnostně opravdu je.

snajprik
snajprik
Level Level
9. 11. 2018 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek ray tracing si určite zapne každy rad, veť hrať na karte za 1500€ na fullHD monitore s ledva 60fps je sen kazdeho gamera :D

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
9. 11. 2018 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Tak muze zapnout RTX bez raytraycingu a natrhne to celou pascal/volta radu i ve 4k ....tady uz zalezi hodne i n podpore ze strany NV s tou jejich slavnou AI ...zatim to vypada ze sice znacne zvysuje vykon ale zaroven degraduje kvalitu (cehos si clovek pri hrani ani moc nevsimne)...zapnout RT na pascalu tak se to nebude hybat ani v SD kvalite :)

stapor
stapor
Level Level
9. 11. 2018 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcel_1 Jen si dovolím doplnit, že zrovna Battlefield, kde se jedná o postřeh a pokud možno co nenižší detaily, aby se v rozhledu nepletlo žádné smetí, tak tam teda zrovna ten RTX má opravdu opodstatnění :-) Samozřejmě myšleno ironicky a pro mulťák. V singlu se klidně kochej odrazem tramvaje v kaluži :-)

komplikatornemamozek
komplikatornemamozek
Level Level
9. 11. 2018 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcel_1 Bude kulové, protože jim potom padá hra a jsou šílené fps dropy. Nvidia-Ray-Tracing je pičovina na entou a pro gaming absolutní zbytečnost.
Něco takového nachází uplatnění v profisféře, kde si designer potřebuje vymodelovat objekt do pokud možno nejvyšších detailů etc.
Pro hry je to absolutní zbytečnost. Největším hitem jsou teď open world tituly jako série GTA, Far Cry, AC, takže místo hraní teď budeme ke hrám a grafickým kartám dostávat ještě lupu, abychom mohli obdivovat stébla trávy a detaily kuličky brouka hovnivála.

wrah666
wrah666
Level Level
9. 11. 2018 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplikatornemamozek Pravý RT s dostatečnou výpočetní silou podle mě bude fajn. Tomu dnešnímu sice pomáhá AI určit, kam tu trochu výkonu co má k dispozici zaměřit, ale výkon prostě chybí. Na druhou stranu, myslím že za pár let to bude použitelné. AI se vylepšují rok od roku, výpočetní výkon též obrovsky roste.. Navíc nastupuje éra 7nm procesu a slepenců. Podle mě je jen otázkou času, kdy k nim začnou přecházet i grafiky. Přičemž grafická karta se vlastně hodí mnohem víc než procesor. U GK je obrovská paralelizace, není problém zpracovat víceméně neomezený počet vláken.

Reklama
Reklama