ATi R420 bez podpory Pixel a Vertex Shaderů 3.0?
Aktualita Grafiky a hry ATI

ATi R420 bez podpory Pixel a Vertex Shaderů 3.0?

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

Podle informací, které přinesl německý server 3DCenter.de nebude nová generace grafických čipů ATi, R420 a R423, podporovat DirectX 9.0c, tedy Pixel a Vertex Shadery 3.0. Zdroj uvádí, že se chce společnost soustředit raději na slušný výkon v shaderech verze 2.0 než přidávat novinky. Pokud by ovšem NV40 od nVidie obsahovala podporu této verze API, získala by kromě náskoku v mikroarchitektuře (viz NV40 a 16 pipeline) také náskok marketingový. Říkám marketingový, protože v současné chvíli ani nemáme příliš her využívajících shadery verze 2.0, natož aby pak vývojáři přecházeli na novější API. Uvidíme za pár týdnů, R420 se má objevit někdy v dubnu nebo v květnu.

Reklama

Podle informací, které přinesl německý server

3DCenter.de

nebude nová generace grafických čipů ATi, R420 a R423, podporovat DirectX 9.0c, tedy Pixel a Vertex Shadery 3.0. Zdroj uvádí, že se chce společnost soustředit raději na slušný výkon v shaderech verze 2.0 než přidávat novinky. Pokud by ovšem NV40 od nVidie obsahovala podporu této verze API, získala by kromě náskoku v mikroarchitektuře (viz

NV40 a 16 pipeline

) také náskok marketingový. Říkám marketingový, protože v současné chvíli ani nemáme příliš her využívajících shadery verze 2.0, natož aby pak vývojáři přecházeli na novější API. Uvidíme za pár týdnů, R420 se má objevit někdy v dubnu nebo v květnu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama