Až 60% nárůst výkonu Pixel Shaderu 2.0 v DirectX 9.1 u karet nVidia
Aktualita Grafiky a hry NVIDIA

Až 60% nárůst výkonu Pixel Shaderu 2.0 v DirectX 9.1 u karet nVidia

Martin Štěpánek

Na stránkách francouzského internetového deníku PC Impact se objevila zajímavá zpráva, která mluví o nové verzi DirectX 9. Přesněji se jedná o DirectX 9.1. Pokud se ptáte co je na tom zajímavého, odpověď je následující. Microsoft ve spolupráci s firmou nVidia upravil kód tak, aby GPU této firmy dosahovaly lepší kvality obrazu a hlavně vyššího výkonu. Výkon se zvedne především v Pixel Shaderech 2.0, kde také byla vylepšena preciznost 32bitového modu. Díky těmto úpravám by se nVidia měla stát opět konkurenceschopnou ve hře Half-Life 2 (po nedávném fiasku, kdy se Valve rozhodli pro spolupráci s ATI a řekli, že výkon karet nVidia byl nedostatečný). Podle dostupných informací se zrychlyla práce Pixel Shaderů 2.0 až o 60%. Osobně si ale počkám a dokud toto tvrzení nebude podložené výsledky testů, zdržím se komentáře. Zdroj: PC Impact

Reklama

Na stránkách francouzského internetového deníku PC Impact se objevila zajímavá zpráva, která mluví o nové verzi DirectX 9. Přesněji se jedná o DirectX 9.1. Pokud se ptáte co je na tom zajímavého, odpověď je následující. Microsoft ve spolupráci s firmou nVidia upravil kód tak, aby GPU této firmy dosahovaly lepší kvality obrazu a hlavně vyššího výkonu. Výkon se zvedne především v Pixel Shaderech 2.0, kde také byla vylepšena preciznost 32bitového modu. Díky těmto úpravám by se nVidia měla stát opět konkurenceschopnou ve hře Half-Life 2 (po nedávném fiasku, kdy se Valve rozhodli pro spolupráci s ATI a řekli, že výkon karet nVidia byl nedostatečný).

Podle dostupných informací se zrychlyla práce Pixel Shaderů 2.0 až o 60%.

Osobně si ale počkám a dokud toto tvrzení nebude podložené výsledky testů, zdržím se komentáře.


Zdroj: PC Impact


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama