Galerie 55
Boj o PCIe: Radeon X850XT PE vs. GeForce 6800 Ultra
Recenze Grafiky a hry GeForce GeForce 8 (G80 a G90) ATI

Boj o PCIe: Radeon X850XT PE vs. GeForce 6800 Ultra | Kapitola 10

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

45

Seznam kapitol

1. Boj o PCIe: Radeon X850XT PE vs. GeForce 6800 Ultra 2. ATi Radeon X850XT Platinum Edition 3. nVidia GeForce 6800 Ultra PCIe 4. Syntetické testy - 3DMarky 5. Syntetické testy - Fillrate, Pixel a Vertex Shader 6. Direct3D - Far Cry
7. Direct3D - Half-Life 2 8. Direct3D - UT2004, Splinter Cell 9. OpenGL - Doom 3 10. OpenGL - Call of Duty, Wolfenstein ET, Serious Sam SE 11. Tváří v tvář - Radeon X850XT PE a GeForce 6800U 12. Přetaktování a závěr

Od ATi Technologies nám v lednu přišel nejsilnější zástupce portfolia této kanadské společnosti, Radeon X850 XT PE. Tato bestie je první dvouslotovou grafickou kartou ATi a je určena pro novou sběrnici PCI Express. Neváhali jsme a postavili proti nejsilnějšímu Radeonu kartu GeForce 6800 Ultra. Jak souboj dopadl?

Reklama

Na této poslední stránce s herními testy se podíváme na zbylé hry postavené na rozhraní OpenGL. Patří k nim válečná hra Call of Duty, multiplayerová nadstavba RTCW Wolfenstein: Enemy Territory (Quake III engine) a chorvatská střílečka Serious Sam: The Second Encounter.

Call of Duty

Boj o PCIe: Radeon X850XT PE vs. GeForce 6800 Ultra


Graf 30 - Call of Duty (mp_dawnville) - 4xFSAA, 8xAF

Pořadí je zde prakticky stejné jako u Dooma 3, což jen potvrzuje schopnosti GeForce 6800 Ultra v OpenGL. Až na GeForce 6800 v 1600x1200 se všechny karty dostaly přes 100 fps.

Wolfenstein: Enemy Territory

Boj o PCIe: Radeon X850XT PE vs. GeForce 6800 Ultra


Graf 31 - Wolfenstein: Enemy Territory (radar) - bez FSAA, AF

Ve hře Wolfenstein, kterou jsme testovali na časovém demu z mapy radar, dopadly obě vlajkové lodě prakticky stejně, něco málo na ně pak ztrácí Radeon X800XT a poslední je jako obvykle GeForce 6800.

Serious Sam: The Second Encounter

Boj o PCIe: Radeon X850XT PE vs. GeForce 6800 Ultra


Graf 32 - Serious Sam SE (The Grand Cathedral) - 4xFSAA, 8xAF

Poslední hra v našem testu nedopadla nijak výrazně odlišně od ostatních, takže jen připomenu, že v OpenGL se nVidii prostě daří.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama