Zpět na článek

Diskuze: Crysis 2: srovnání výkonu DX9 vs. DX11

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rafan
Rafan
Level Level
28. 7. 2011 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předně uznání za odvedenou práci.Pokud jde o úvahu co předvede Battlefield 3 nebo Modern Warfare 3 tak očekávání na zpracování Battlefielda 3 rozumím ale co autor očekává od Modern Warfare 3 opravdu nevím.

Bunik
Bunik
Level Level
28. 7. 2011 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Joo tesalace je fajn. Musí se ale nejdřív správně namapovat textury. Všimněte si u druhého příkladu (cihlová zeď s oknem), jak je levá hrana zdi podivně rozbitá kvůli posunuté textuře cihly...

Jo a u POM, kde je ta podsvětlovací lama? Nikde ji nevidím. Crysis jsem hral a žádné lamy jsem tam nepotkal. Žeby nějaký easteregg? :P

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 7. 2011 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bunik měla tam být lampa:)

pidalin
pidalin
Level Level
28. 7. 2011 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bunik Chce to zkusit multiplayer, tam je lam dost. :-D :-D

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 7. 2011 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Crysis 2 je graficky velmi povedenou hrou, ale jak říkáte jsou tam chybky někdy ... u toho počátečního intra je DOF využit beze zbytku, ale ve hře už holt ne:). Stejně tak bych čekal trošku lepší textury, to dvojnásobné rozlišení čtyřnásobná velikost moc poznat nejdou. To už opravdu stačilo vyměnit pouze výběrové textury (viz. fotky, značky a podobně) a vyšlo by to na stejno.

zjs
zjs
Level Level
28. 7. 2011 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek No já bych řekl, že grafický skok od jedničky je sakra znát. Jen si to chce pánové přiznat. Grafická vylepšení v budoucnu bude ještě těžší vidět. Myslím, že důležitější je vylepšovat design levelů, což je důvod, proč se vám jednička může zamlouvat více. Chce to využít tento engine méně pro grafické dokonalosti, ale více pro zajímavější prostředí. V této rychlé akci si nemáte čas moc všímat detailů, ale při pomalém zkoumání je to rozhodně grafická pastva pro oči.

pidalin
pidalin
Level Level
28. 7. 2011 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zjs Souhlasim, leveldesign je důležitější než pár bezvýznamnejch efektů, ale bohužel čim dál víc her je typu cod. :-( Jinak ty moderní efekty jako motion blur, to rozmazání okolí při zamíření a podobně to okamžitě vypínam, to fakt nesnášim tyhle efekty.

Reklama
Reklama