Zpět na článek

Diskuze: Doom Eternal: příkladná optimalizace id Tech 7

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

pidalin
pidalin
Level Level
22. 3. 2020 03:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je optimalizovaná výborně, ale bohužel platí i to co u ostatních id tech her - nastavení grafiky nemá vubec žádnej vlvi na výkon, jeslti tam dam low nebo ultra je uplně jedno, jediný co má vliv na FPS je rozlišení a variabilní rozlišení, ale to tady nefunguje tak dobře jako v předchozim doomovi, vypadá to že to variabilní rozlišení je omezený tak na 90% takže ve 4K i v náročnějších scénách se obraz nijak výrazně nerozpixeluje a nejde to nastavit, takže to FPS moc nevylepší. Na druhou stranu ale na RTX 2070 Super i ve 4K to FPS málokdy padá pod 60 FPS takže takhle funkce ani moc neni potřeba. Všiml jsem si že v nejnovějšim id tech enginu neni input lag ani při menšim FPS, konečně se ty hry začínaj technickym zpracovánim dostávat zase tam kde byly kolem roku 2005 - tenkrát jsem nepotřeboval 100 FPS abych se zbavil input lagu, u dnešních her to tak bohužel je, jsem rád že id tech engine tohle konečně zase řeší. Současnej id tech a xray engine (stalker) jsou jediný enginy u kterejch neni input lag při menšim FPS.
Textury mam nastavení na nightmare a využití grafický paměti je kolem 6,9 GB z 8 GB takže pohoda. Narozdíl od předchozích id tech her už tady neni vidět žádný doskakování textur, ale taky to může bejt tim že mam teď "trochu" lepší grafiku. :-D

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
20. 3. 2020 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On už předchozí DOOM byl hodně v pohodě. Na RX 580 8GB to tahalo 60 fps i v 1440p (na max detaily a Vulkan API) a to nejela grafika na max...prostě paráda. Takhle nějak by to mělo být u všech her a byl by klid :-)

Hnizdo
Hnizdo
Level Level
21. 3. 2020 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cemada No ona je ta grafika z technickeho hlediska dost predpotopni. Minimum stinu nebo dynamickeho osvetleni, eye candy barvicky.... Kdyz to srovnam s Doom3 s dynamickym svetlem/stinem, atmosfera je uplne jinde. Tohle je sportovni horde vyvrazdovacka s hezkym umeleckym vizualem, ovsem bez stare desive atmosfery. Dead Space nebo Prey je atmosferou, pribehem, tecchnologiemi i hratelnosti uplne nekde jinde.

tombominos
tombominos
Level Level
22. 3. 2020 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hnizdo Doom byla vzdycky "mindless" strilecka. Doom 3 byla vyjimka, ktera do ostatnich dilu vubec nezapadala.

pidalin
pidalin
Level Level
23. 3. 2020 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hnizdo tak tam je ale evidentní že děsivá atmosféra nebyla účel, čeho by se tak doom slayer měl bát?

stigma
stigma
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
20. 3. 2020 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V grafem má tech Power Up RX 5600 XT 8 GB, nemá tam být náhodou 6 GB? :-)

wrah666
wrah666
Level Level
20. 3. 2020 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stigma Mě by spíš zajímalo, proč má 1080ti psaných o pár fps méně než 1080. Dost divný výsledek.

stigma
stigma
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
20. 3. 2020 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 1920x1080: 1080 - 136.2 FPS, 1080Ti - 175.2 FPS,
2560x1440: 1080 - 92.6 FPS, 1080Ti - 120.2 FPS,
3840x2160: 1080 - 50.5 FPS, 1080Ti - 65,2 FPS.
Kde vidíš rozpor?

mittar
mittar
Level Level
20. 3. 2020 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 se asi prehlidl s tou 1070Ti

wrah666
wrah666
Level Level
20. 3. 2020 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Jo, přehlédl. Zéral jsem na 1070ti a ta má o několik fps méně zcela po právu. Díky za upozornění. (a já se divil, protože logicky by to musel být bug)

Reklama
Reklama