Zpět na článek

Diskuze: EA si patentuje systém pro dynamickou změnu obtížnosti her

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

langal
langal
Level Level
8. 4. 2021 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že z patentové přihlášky získali 3 patenty pro USA, ale co je zajímavější, že si podali sesterskou patentovou přihlášku pouze do Číny (čínským patentovým úřadem ještě nevyhodnocena) a zbytek světa nechali být. To jako Evropa/Kanada/Indie nejsou pro ně lukrativní trh? Divný.

P.S. Ještě mě napadá, že Evropský patentový úřad je hodně striktní, co se týče software metod, tak možná prostě jen nešli válčit předem nevýhodnou bitvu.

neverminde
neverminde
Level Level
8. 4. 2021 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase dalsi ojeb patent od EA jak vytahnout z lidi dalsi prachy z porad stejnych her a minitransakci a lootboxu.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
8. 4. 2021 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde A hlavně nezapomeň že ten systém se bude muset naučit styl hraní od lidí aby vůbec mohl vytvořit ty "škatulky" na roztřídění, to znamená že bude EA potřebovat sledovat aktivitu a postup hráčů
Na co narážím...?
Na tu paranoiu ohledně šmírování ze všech stran, nedávno jsem zde zmiňoval telemetrii Microsoftu
Z toho plyne že ten výmysl od EA nebude fungovat protože nebude mít dostatek relevantních dat

DiXiE
DiXiE
Level Level
9. 4. 2021 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Az zjistis co o tobe EA jiz davno vi a co ktera hra posila za udaje, tak si ucvrknes :-)

doriel
doriel
Level Level
9. 4. 2021 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Souhlas. Malé množství neustálých změn je používáno k trénování AI a predikci chování uživatelů. Lze to využit nejen ve hrách. Myslím že lidem unikají souvislosti. Už dávno to není o poskytování kvalitních produktů nebo služeb, všem jde jen o to, jak z Vás vytáhnout peníze a nenápadně Vás ohnout k tomu, co jste nečekal že uděláte.

Navíc prakticky nic už nefunguje tak jak má a čím víc je systém složitější, tím spíš jsou v něm chyby a díry. A pak to spíš obtěžuje a zdržuje.

Adaptivní obtížnost u her byla už v 90 kách, tohle je jen mnohem komplexnější a sbírá data o uživatelích. Vítejte v technorobokracii.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
12. 4. 2021 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 A co o mě vědí?
Že při hraní BF současně na druhém monitoru koukám na porno??
Booože, z toho si fakt ucvrknu

Dokud EA nezná číslo mé občanky a rodné číslo, aby si na moje jméno někdo vzal půjčku, tak je mi to jedno.
To stejné platí u FB, Mrkvosoftu a dalších, je mi to u zádele co o mě vědí

doriel
doriel
Level Level
12. 4. 2021 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 https://www.apple.com/privacy/docs/A_Day_in_the_Life_of_Your_Data.pdf

Souhlasím, asi je to jedno co o mě vědí, proč bych se měl stydět za to, kdo jsem. Ale tohle si přečti. Jak analytici skládají dohromady anonimizovaná data. A to je Apple, který tvrdí, že Vaše data jsou v bezpečí. Spojíš pár informací o navštívených místech, platební údaje a další data aplikací a vědí hodně. Proto není dobré dělat všechno na "chytrých" zařízeních.

Reklama
Reklama