Galerie 2
Fujitsu Siemens Computers spouští program Collect & Return
Aktualita Ostatní Siemens

Fujitsu Siemens Computers spouští program Collect & Return

Marek Štelčík

2

Společnost Fujitsu Siemens Computers od ledna 2008 dále zlepšuje své servisní podmínky. Ti již s produktem zakoupeným po tomto datu nemusí vůbec osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u zákazníka nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi. Společnost se tak přiklání ke konkurenci, která (například Acer) službu Collect & Return taktéž poskytuje. Společnost Siemens se snaží evidentně více zaměřit na spokojenost zákazníků, v loňském roce totiž spustila program garance nulových vadných bodů u vybraných LCD panelů a garantovanou opravou notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne. Zdroj: TZ Siemens

Reklama

Společnost Fujitsu Siemens Computers od ledna 2008 dále zlepšuje své servisní podmínky. Ti již s produktem zakoupeným po tomto datu nemusí vůbec osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u zákazníka nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi.

Fujitsu Siemens Computers spouští program Collect & Return

Společnost se tak přiklání ke konkurenci, která (například Acer) službu Collect & Return taktéž poskytuje. Společnost Siemens se snaží evidentně více zaměřit na spokojenost zákazníků, v loňském roce totiž spustila program garance nulových vadných bodů u vybraných LCD panelů a garantovanou opravou notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne.

Zdroj:

TZ Siemens


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama