Zpět na článek

Diskuze: GeForce 7 nevyhovuje Shader Modelu 3.0

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
22. 10. 2005 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Tiscali ten článek obšlehlý je, jen je upraven nadpis, a to navíc nepravdivě. Autor je "cappy", který mnohokrát dokázal, že grafickým kartám nerozumí, a tady vyvozuje závěry, aniž by o tématu něco věděl. Doporučuji si pročíst několik technologických témat na fóru www.beyond3d.com, kam píšou největší odborníci co se týče programování v shaderech. Já se snažím tyto informace zhustit do jednoho článku, který není jen překladem zdroje, a kvůli tomu jsem nařčen z neobjektivity. Možná to nebude až tak chyba na mojí straně, nemyslíte?

dodoCC
dodoCC
Level Level
26. 10. 2005 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Objektivita mi na Vasich clankoch nechyba. Skor tie komentare citatelov su zbytocne vasnive a zda sa mi, ze casto (mozno aj nechtiac) zaujate. Clanky su urcite prinosne.

samboush
samboush
Level Level
22. 10. 2005 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Si nemaj co vycitat, byl tu i clanak kdy Nvidia hanela CF vs rozliseni a ted ATI hani NVIDII pres PS30. Ja myslim , ze to je v poradku. Je sice pravda ze se to kazdemu libit nemusi. Ale neni to otazka pro redaktora ale pro ATI/NVIDIA. Pravdepodobne nekdo kdo si pude koupit kartu na prodejnu a zacne hazet nesmysle nikdo ho nebude povazovat za specialistu. Krom toho kazda informace se hodi. A rozumnej clovek si to prebere sam.

MuadDib
MuadDib
Level Level
25. 10. 2005 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@samboush Asi tak nejako...
Ja sa na tom smejem do popuku, ROTFL doslovne... Sú fakt ako malé deti. Ale veď tí ľudia z PR sú predsa na to, tam vyslovene musia byť samí nadržaní úchyláci, ktorí si raz za čas musia urobiť orgie a takto sa vyblázniť! Tí musia doslova čakať na to, kým dostanú povolenie na "útok", kým budú mať muníciu a kým dostanú zbrane! Do vydania Radeonu X1000 to však urobiť nemohli, lebo ešte nemali "zbrane", aj keď "muníciu" - čiže informácie o tom, že to tak je, mali už veľmi, veľmi dlho. Myslím, že už od raných štádií návrhu. A tak im stačilo pripraviť prezentáciu... a čakať...
Ale to patrí "k tomu" - nech nikto nezostane na pochybách, že "ten 2." nemá invenčných ľudí v PR a že nemajú rovnako hrošiu kožu!

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
21. 10. 2005 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to bych rád věděl, jak mohli testovat na nVidii HDR s AA, když to GeForce 6/7 nepodporují :) Teď si sice nejsem jistý, jestli by to fungovalo se SuperSamplingem, ale i kdyby náhodou ano, tak by byl dopad na výkon pořádně velký. Takže mi ten test přijde trochu mimo.

Edit: Tak jsem mluvil s pár lidmi a HDR jde realizovat prakticky na každém hardwaru s podporou DirectX 9.0 a je jen na programátorech, jaký způsob implementace zvolí. Proto se neobjevily žádné hry s HDR pro Radeon 9700 a nyní byl problém s MSAA a HDR na GeForce 6/7. Realizovat to ale prý jde.

ShanDo
ShanDo
Level Level
21. 10. 2005 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dam 120 kto da menej:D
ale nie je na tom pravda ale ak niekto propaguje svoje vyrobky na zaklade toho ze ma PS3.0 a ono ho to vlastne nema tak je to trosku nefer.
Tak ci tak mne je to jedno hlavne nech je dobra hratelnost:D

ShanDo
ShanDo
Level Level
21. 10. 2005 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShanDo teda nie ze nema ale v danom teste nepodporuje PS3.0
a to by fakt aj mna zaujimalo preco neurobili testy na hrach alebo nevyskusali aj ine testy.
Kazdopadne ja by som 7800GTX ale ani x1800XT nevyhodil:D

DavesMan
DavesMan
Level Level
21. 10. 2005 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TEX ne-e!:

texldl (Vertex Shader)

--------------------------------------------------------------------------------

Sample a texture with a particular sampler. The particular mipmap level (LOD) being sampled has to be specified as the fourth component of the texture coordinate.

Syntax

texldl dst, src0, src1

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
21. 10. 2005 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se omlouvám za "strašení lidí", už mám trochu posunuté vnímání a musím si uvědomovat, že píšu i pro laiky. Takže tu poznámku na konec článku dám, protože takhle by to opravdu pro někoho, kdo neví, o co jde, mohlo být zavádějící.

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
21. 10. 2005 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Co tohle dělá u normálních článku?" Vždyť je to normální článek, to téma mi přišlo poměrně zajímavé, abych ho rozebral.
"s pompézním nadpisem poškozujícím výrobce" - nadpis konstatuje obsah článku a nepřijde mi ani trochu pompézní
"obšlehnuto z Inquireru" - ach pardon, příště si těch osm 36-hodinových testů projedu sám, abych došel ke stejnému výsledku
"kde je sakra nějaká objektivita?" - nevidím na tom nic neobjektivního. Na začátku máte, co tvrdí ATi, co tvrdí nVidia. Dále je tam důkaz, že nVidia má mezery v PS3.0. A pokud za objektivitu považujete nezvýhodňování jedné či druhé strany, tak jasně píšu, že ATi také není žádný svatoušek (kampaň proti nVidii, chybí podpora vertex texturingu).

Reklama
Reklama