Seznam kapitol
Vlajkovou lodí grafických karet společnosti Nvidia je bezesporu GeForce GTX Titan X. Jaký výkon a jaké provozní vlastnosti nám tato grafická karta nabízí? To je obsahem právě dnešního článku.
Thief
Thief je v metodice díky možnosti měření Mantle. Thief je FPS hra založená na hodně modifikovaném engine Unreal Engine 3 a vytvořená vývojovým studiem Eidos Montreal. Hra spadá do programu Gaming Evolved a obsahuje podporu pro Mantle. Ve hře je obsažen vlastní benchmark, který měříme pomocí FRAPS a délka testu je 72 sekund.
Rozlišení 1920x1080
	
	
	- pro zvětšení klikni na obrázek -
	
	- pro zvětšení klikni na obrázek -
Rozlišení 2560x1440
	
	
	- pro zvětšení klikni na obrázek -
	
	- pro zvětšení klikni na obrázek -
V počítačové hře Thief byl výsledek Titan X oproti GTX 980 lepší o
20 %
v rozlišení 1920x1080 a v rozlišení 2560x1440 pak o
23 %
. Graf vytížení grafických karet vykazuje místní propady vytížení, které se u Titan X projevují ve vyšší míře, zvláště v rozlišení 1920x1080. Nicméně troufáme si tvrdit, že k nějaké vážnější limitaci ze strany procesoru, která by měla nějak významný vliv na výkon Titan X, zde nedošlo.
Titan X byl pak oproti Radeonu R9 390X výkonnější o
27 %
v rozlišení 1920x1080 a o rovných
25 %
v rozlišení 2560x1440. Zajímavostí je, že využití Mantle se na výsledku v tomto testu nijak neprojevilo.