Zpět na článek

Diskuze: GeForce GTX295 - nejlepší grafika současnosti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

P5ych0
P5ych0
Level Level
21. 2. 2009 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Este by som sa rad tymto sposobom spytal, preco v ziadnych testoch grafik nikto nezahrnie hru Supreme Commander:Forged Alliance. Lebo som velky nadsenec tejto hry a musim povedat ze je pekelne narocna nielen na grafiku ale aj na celkovy system. Mam ju na strednych detailoch a ked som so pustil najvacsiu mapu s max poctom AI tak hra zaberala 1.65GB RAM a bohvie kolko este swapoval. Som zvedavy ci si toto niekto vsimne a do testov novych graf.kariet zahrnie aj tuto skvelu hru. :)

P5ych0
P5ych0
Level Level
20. 2. 2009 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doteraz som bol vzdy spokojny s ATI a podla mna boli, su aj vzdy budu vykonnejsie ako nvidie. Avsak po zhliadnuti tohoto testu som skoro spachal samovrazdu lebo si idem uz coskoro kupovat komplet novy PC a chcel som tam dat 4870X2. Kartu o ktorej si myslim ze je stale najlepsia na trhu. Keby som si necital prispevky v diskusii tak som skoro sa nechal prehovorit ...

karo1
karo1
Level Level
7. 2. 2009 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dal by sa vymenit ten maly ventilatorik na dvojcipovych kartach za nieco vykonnejsie a tichsie?

liborc
liborc
Level Level
6. 2. 2009 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě, jak snadno půjde chladič zbavit prachu. ;-)

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
31. 1. 2009 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na 30" je AA k uzitku...nikdy neplati rozsirena fama o tom, ze ve vysokem rozliseni jako je toto neni treba anti-aliasing... vetsi plocha a vetsi pocet pixelu to doklada jasne...na malinkem displeji 15.4" s rozlisenim 1280 nebo dokonce 1440 je jeho prinos take jasne patrny.

Bennie
Bennie
Level Level
30. 1. 2009 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.... přece jen HD4870X je stále různě upravená 2900XT ... nebo spíš Xenos...

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
30. 1. 2009 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie Nemate pravdu ... je to novy cip ... to ze vychazi a kombinuje dve predesle architektury z nej nedela ten stejny pripade jako u G200.

Bennie
Bennie
Level Level
30. 1. 2009 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Domníval jsem se, že G200 je spíš podobná G92/94/96 než G80... Všude se píše, že G200 jsou v podstatě 2 G92 slepené dohromady.

Nebo NV zahodila celou G9x architekturu a znovu se vrátila při tvorbě G200 zpět ke G80 arhitektuře?

V tom případě se omlouvám, protože to mi úplně uniklo.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
30. 1. 2009 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek To mate pravdu, ale u G92 byly provedeny spise optimalizace nez by to byl novy cip.

jardik2003
jardik2003
Level Level
30. 1. 2009 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkuste pokud máte, NV kartu třeba Mirrors Edge nebo Cryostasis. Uvidíte sám.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
30. 1. 2009 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1680x1050 neni adekvatni pro pomerovani .... mate Ferrari a je jasne, ze ve meste ho naplno nevyuzijete...vykonova rezerva je zrejma. Chapete co tim myslim? Podivejte se na 2560x1600.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
30. 1. 2009 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je dobré odlišit situace, kdy jsou obě karty vyrovnané kvůli limitaci ze strany CPU a kdy je Radeon skutečně stejně výkonný.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
30. 1. 2009 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

9.1 fakt nešly ... nemám to jako full-time job:), Další testy budou na 9.1 už samo.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
30. 1. 2009 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč ne? Zdá se vám, že je Radeon výkonnější?

tomasjerry
tomasjerry
Level Level
30. 1. 2009 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Mne sa zda, ze za tie prachy by som si radsej kupil 4870 X2 a za par supiek vodne chladnenie. Inak nieje vykonnejsia, treba si uvedomit, ze aj 4870 X2 sa da pretaktovat, bohuzial musim konstatovat, ze tento clanok je skor reklama ako recenzia. Donedavna som mal vzdy NVidiu (ako jeden z mala na slovensku som mal ako prvy 8800 GT), ale podla toho co vidim (hlavne chladica), je chladenie tejto karty nedostatocne. Naozaj by som uvytal teploty v idle a burn (tak po 2 hod zataze).

mastermind
mastermind
Level Level
30. 1. 2009 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se, že tuto výtku píši do diskuze, ovšem nenašel jsem na těchto stránkách email na autora:

1. "Výroba této karty by byla s plnou 512-bitovou sběrnicí pravděpodobně vysoce náročný"
2. "přetkování"
3. "vychtávek"
4. "zburus"
5. "a lyší se "
6. "Potenciál pro přetaktování(je/není?)tak veliký jako v případě samostatných karet..."

Prosím, používejte alespoň automatickou kontrolu pravopisu.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
30. 1. 2009 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mastermind Opraveno, bohužel članek neprošel korekturou a byl dokončen relativně pozdě v noci.

weiss1987
weiss1987
Level Level
30. 1. 2009 06:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde sú tie kvalitné recenzie od SvetHardware z minulosti, kde boli merané aj iné (veličiny, spotreba, hluk, ...)? Ale keď už nie, tak aspoň nejaké shrňujúce grafy by bodli.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
30. 1. 2009 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@weiss1987 Spotřeba systému je jistě dalším grafem, ale je to podobné jako měřit spotřebu u Porsche...potenciálního majitele nezajímá. Hluk vidím jako přínosný, ale bohužel nemám podmínky na to, jak ho efektivně změřit, aby nevychazely hlouposti.

Reklama
Reklama