Galerie 2
Hewlett-Packard spouští globální marketingovou kampaň
Aktualita Ostatní HP

Hewlett-Packard spouští globální marketingovou kampaň

Jan Vítek

Jan Vítek

1

Společnost Hewlett-Packard spustila globální marketingovou kampaň s názvem "What do you have to say?" pro region EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Tato kampaň poslouží zákazníkům (a v důsledku samozřejmě i firmě) k tomu, aby se seznámili s novou technologií Print 2.0 - stane se tak prostřednictvím venkovních panelů, obchodů a internetu. Tváří celé akce se stala návrhářka Gwen Stefani. O Print 2.0 jsme přinesli informace již zhruba před měsícem. Nyní se však otevřel nový webový portál, kde mohou lidé volně stahovat designy Gwen Stefani a tisknout si je jako pohlednice, CD obaly a vůbec cokoliv, co je napadne. Jedná se tedy o webovou službu pro vytváření tisknutelného obsahu. Dále HP plánuje rozšířit své webové služby o HP Print Studio, kde budou nabízeny šablony a návrhy pro pohlednice, hlavičkové papíry, vizitky, pozvánky a další. "Lidé už nemusí spoléhat jen na to, co mají v PC. Místo toho využijí digitální zařízení k tvorbě a sdílení obsahu přes internet," řekla viceprezidentka pro marketing,

Reklama

Společnost Hewlett-Packard spustila globální marketingovou kampaň s názvem "What do you have to say?" pro region EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Tato kampaň poslouží zákazníkům (a v důsledku samozřejmě i firmě) k tomu, aby se seznámili s novou technologií Print 2.0 - stane se tak prostřednictvím venkovních panelů, obchodů a internetu. Tváří celé akce se stala návrhářka Gwen Stefani.

Hewlett-Packard spouští globální marketingovou kampaň

O Print 2.0 jsme přinesli

informace

již zhruba před měsícem. Nyní se však otevřel nový

webový portál

, kde mohou lidé volně stahovat designy Gwen Stefani a tisknout si je jako pohlednice, CD obaly a vůbec cokoliv, co je napadne. Jedná se tedy o webovou službu pro vytváření tisknutelného obsahu. Dále HP plánuje rozšířit své webové služby o HP Print Studio, kde budou nabízeny šablony a návrhy pro pohlednice, hlavičkové papíry, vizitky, pozvánky a další.



"Lidé už nemusí spoléhat jen na to, co mají v PC. Místo toho využijí digitální zařízení k tvorbě a sdílení obsahu přes internet,"

řekla viceprezidentka pro marketing, divize IPG, HP EMEA Rebekah O´Flaherty.

"Naším záměrem je inspirovat uživatele k novým myšlenkám a poskytnout jim nezbytné nástroje k tomu, aby si vytvořili, namixovali a publikovali svou vlastní jedinečnou tvorbu online."

Zdroj:

HP


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama