Zpět na článek

Diskuze: Intel Core i9-10980XE otestován

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

bison
bison
Level Level
27. 10. 2019 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

testy pre tento procesor sú zbytočné, výkon ničím neprekvapil ani nezaujal. Podstatné je však, že AMD dlhé roky konkurovalo Intelu práve nízkou cenou , tým že sa Intel rozhodol pre ten istý krok, Lisa na pokojný spánok môže zabudnúť....

marek12
marek12
Level Level
27. 10. 2019 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison Je to tak. Intel nemá zlé CPU. To všeobecné "zdesenie" vládne iba preto, že intel už nemá "oveľa lepšie CPU". Jednoducho za tých desať rokov nadvlády CORE proti hocičomu čo AMD predstavilo si celý svet zvykol a teraz keď vidí, že AMD poľahky konkuruje Intelu po každej stránke, tak nikto nechápe, že čo sa deje. Intel je v pohode a aj keby ešte tri roky neprišiel s ničím novým, tak cez toto obdobie prepláva bez väčších ťažkostí. Stačí mu ak bude pozvoľna znižovať cenu. A keďže stále predá všetko čo vyrobí, tak to s tou cenou asi tiež nie je úplne aktuálne /okrem HEDT :-)/.

GogoX
GogoX
Level Level
28. 10. 2019 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek12 no jistě, nikdo nechápe ... pokud nechápeš ty, je to tvůj problém, nemyslím ale, že je to nějaký širší názor ... je to jednoduché, protože 14nm

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
28. 10. 2019 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek12 Koncovému zákazníkovy je jedno co má pod IHS, je to kus čehosi co ani není vidět v sestavě
Ale když už to chceš rozebírat.... ano z celkového hlediska je Ryzen lepší volba když vezmu v potaz výkon vs. cena

ale je docela směšný že pokročilá architektura a ještě navíc s dalšími 4 jádry musí být konkurencí pro i9-9900k
protože výkon jádro na jádro je u AMD mizerný viz Ryzen 3700x

PS: jsem nestranný vlastnil jsem Ryzen 1700 a ted mám nově Ryzen 3900X, stejně jako onu i9-9900k

snajprik
snajprik
Level Level
27. 10. 2019 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak 9900K ma v testu 5000 bodov a 18 jadro 8500 bodov, osobne som čakal 11000-12000 bodov a k AMD 12 jadro ma 7000 bodov ked pride to 16 jadro tak to vyzera na 9000 bodov a cena 750€
Tak že AMD ponuka vykonejši lacnejši a uspornejši čip. Nieže by to bol zly čip intelu, proti 2700X to bol konkurent ako sa patry, len AMD trošku viac vykonu prinieslo novou generaciou ako 3% čo sme boli zvyknuty od intelu :)

GogoX
GogoX
Level Level
28. 10. 2019 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik ty jednou větou napíšeš "keď príde, bude" a druhou "má, je" ... opravdu by ses měl vrátit do školy, Snajpere, ty nemáš problémy jen s i,y, už i s časy a vůbec se vším ohledně gramatiky a mateš a mateš ...

ferinok21
ferinok21
Level Level
27. 10. 2019 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten test je nejaký divný, mrknite na spotrebu systému a teplotu. Takmer rovnaká spotreba u 18jadrového 10980XE ako u 12jadrového 3900X. Teplotu v záťaži má Intel 10980XE 67st. C a Ryzen 3900X 83st. C

wendak
wendak
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
27. 10. 2019 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako není to špatný, obzvlášť s poloviční cenou, ale díky Jožkovi, který tu "hipoval", jsem čekal tak o 20-30% vyšší výkon.

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
27. 10. 2019 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak No intel se moc neukázal i desktop cpu amd mu dělá problém, je třeba upravit benchmarky jinak to threadripper 3000 zašlape do země. Ten je konkurence tohoto hedt cpu intelu, né nějaký r9

GogoX
GogoX
Level Level
28. 10. 2019 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas jasně, pořád slyším ty silácké řeči postpubertálních členů AMD fanklubu, jak AMD zašlapává Intel do země, po každém novém produktu tyto i na retardovaného divné řeči ... nic ve zlém, počkal bych si na řádné testy renomovanmých stránek, které to podají tak nějak ne po bolševicku ... vyjde nějaký slajd kdo ví odkud a "jak zašlapává, tak zadupává do země" Každý pablb ví, že Intel na 14nm žádný zázrak nepřinese, že vše musí řešit jen cenou a jak už někde někdo psal, benchmarky nejsou reálné použití, jsou to specifické testy, které sice naznačí, realita je ale často jiná ... to platí nejen pro AMD, ale i pro Intel ...

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
28. 10. 2019 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas :-) tak asi jsem členem amd fanklubu a mám cca 10let v pc intel. Koukám že někdo uvěřil intelu že benchmarky neodrážejí běžné použití,ale důležitý je výkon v excelu a wordu aby byla tabulka dříve. Já komentoval to že r9 není soupeř i9-10980XE ale až threadripper který má taky 4k řadič paměti atd.. Intel bude konkurovat cenou,jako že zlevní? A peklo už taky zamrzlo? Renomované testy koho třeba přes,sysmark?

GogoX
GogoX
Level Level
28. 10. 2019 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas to ale není o věření Intelu, nebo AMD, to je o realitě, praxi ... myslíš, že sedím u počítače a koukám na logo Intel a usmívám se? Tohle jsou takové kecy, bože ...

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
28. 10. 2019 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas ne,do zrcadla. Kde pózujete s nálepkou intel inside. Já kupuji podle poměru cena/výkon a karta se obrátila,do teď byl na koni intel,teď je jaksi amd. Intel už si nahrabal dost,sice tu máme některé kteří mají intel za modlu ale nemusí se dařit stále. No klidně si počkáme na testy kterým už uvěříte,ale dle mě néé,když bude mít nižší výkon zase bude mít výhodu,že se s tím v zimně bude dát topit. Tak počkáme teda na ty nezávislé testy když tento je pro vás evidentně falešný. A doufám že už bude stát hedt vs.hedt. Kecy jak pro koho ale já tu nejsem ten který má hodnocení komentářů v mínusu.

wrah666
wrah666
Level Level
27. 10. 2019 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak Plus je docela otázkou, jak moc se projeví/neprojeví ty 4 kanály ram. Záleží čistě na konkrétním využívaném programu. Někde mohou mít obrovský efekt, jinde zanedbatelný. A druhou otázkou je, o kolik bude propustnost ramek vyšší, než když k AMDčku narvete rozumné 4ghz nebo rychlejší moduly. A opět, nemám na mysli teorii, ale realitu.

GogoX
GogoX
Level Level
28. 10. 2019 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 však ty rychlé ramky narveš i k Intelu ... o čem?

peteb
peteb
Level Level
28. 10. 2019 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Asi vychází z toho, že AMD architektura Ryzen profituje v rychlejších RAM více než ta od Intelu. Rychlost 3600MHz je snad poslední před uplatněním děličky, takže si nejsem jist těmi 4000MHz u nich by se frekvence mohla vyměnit za ještě nižší latence (při 3600MHz).

pdsfab
pdsfab
Level Level
28. 10. 2019 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 3800/1900 1:1 limit

Reklama
Reklama