Zpět na článek

Diskuze: Intel: proč přestala růst pracovní frekvence procesorů?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

darksicek
darksicek
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
28. 2. 2018 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...je to vlastne o tom, ze pokud dosahneme rozdeleni delsi operace do vice taktu, Musi se i nadale pocitat seriove, protoze je neumi zpracovat paralelne.

lladik
lladik
Level Level
25. 2. 2018 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chtel bych jen upozornit na fakt, ze prilozene obrazky neznazornuji superskalarni architekturu, ale pouze skalarni

Kubajz27
Kubajz27
Level Level
24. 2. 2018 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý článek, jen bych byl pro opravu informace o prvním procesoru pro PC 1GHz. Tím byl AMD Athlon.

maiki
maiki
Level Level
23. 2. 2018 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, je to smutné, že se píše rok 2018 a nemáme 10 GHz ani náhodou. O to smutnější je ale fakt, že se namísto optimalizace programů pro zvýšení výkonu stále používá metoda upgrade hardware. Více RAM, více jader, rychlejší disky atd. Nic se od dob Prescott nezměnilo.

congi
congi
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
23. 2. 2018 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maiki ano, protoze se zaroven s vykonem zveda i narocnost. Takhle jak jsi to napsal to pusobi, ze kvalita stagnuje a programatori si jen rok od roku vice komplikuji kod. Tady se hodi spise srovnani napr(muj pripad) FPS ve hre Assassins Creed Syndicate vs. GTA V/COD:WWII/KingdomCome...ackoliv je Asssassin vicemene stejne stary/starsi jako tyto tituly, vizualni kvalita je podobna, ale hw narocnost je u nej uplne jinde. Tam kde mi Assassin na max jede 2FPS mi aktualni novinka KingdomCome jede na max 20FPS(GTA a COD 45+FPS) a o tom je optimalizace

madPav3L
madPav3L
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
23. 2. 2018 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@congi U AC:O je to pravděpodobně dáno debilní ochranou a asi Vám už to nezvládá procesor.
Já to mám ve skutečnosti naopak. Jakoukoliv hru jsem do této chvíli mohl hrát na max. 3440x1440 v 60+fps, ale KC:D jede jenom 35-75 fps v 3440x1440, vysoké detaily a něco jen na střední.
Ani 1080 Ti nedá v KC:D stabilních 60+ fps v 1080p pokud se něco neomezí, přitom to nevypadá o nic lépe než ostatní hry, to je pak něco spatně...

congi
congi
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 2. 2018 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@congi nepisu o AC:O, ale o predchozim dilu, btw procesor ma vykonu stale dostatek...tak to porovnejte s 10let starou hrou Crysis - https://youtu.be/Hn7K0K41zE8?t=199

busy
busy
Level Level
25. 2. 2018 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maiki Ano, to je velmi smutne. Ale je to (zial) dane dnesnou konzumnou dobou, ked je ovela lacnejsie kupit vykonnejsi HW nez lepsie zoptimalizovat SW.

Nastastie ale stale existuju oblasti kde sa dba o optimalizaciu SW. Jednou takou oblastou je demoscena, kde sa programatori snazia pisat programy optimalne, lebo jednym z ich cielov je vyzmykat z daneho HW co najvecsi vykon :)

thegrid
thegrid
Level Level
23. 2. 2018 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám takový pocit, že ten článek je hodně zjednodušený z Viktoriiny myšlenky

Reklama
Reklama