Zpět na článek

Diskuze: Intel prozrazuje více: Intel Penryn a architektura Nehalem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

cml11
cml11
Level Level
2. 4. 2007 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děláš vývojáře počítačovejch her? Nebo na co potřebuješ "na tu práci co dělám" 8800GTX?Na tu práci co dělám já potřebuju barevně věrný LCD a co se týče grafiky, vesele si jedu na 7300LE a vůbec mě to netrápí:)

Scotland
Scotland
Level Level
21. 4. 2007 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cml11 Striham video a hraji Stalkera ;o) staci takhle?

Ivoss
Ivoss
Level Level
2. 4. 2007 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkna blbost, podívej se na internetové prodejce, podle těchto parametrů u žádného vyhledávání nefunguje.
Ale pokud tomu stále věříš, zařiď si prodejnu, dej zákazníkům co prý chtějí, a ovládni světovou distribuci.

mech13
mech13
Level Level
1. 4. 2007 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoro ve vsem s tebou souhlasim, ale v jedne veci se pletes: prave hry byvaji vetsinou to nejnarocnejsi a to hlavni co nuti upgradovat... jinak by vetsina z nas sedela P2 400 a psala si ve wordu a procesor by se tezce flakal... nerikam ze neni mozne vyuzit silnejsi HW u profesionalnich programu, ale drtiva vetsina domacich useru upgraduje prave kvuli hram...
a ti posahani vyvojari her se predhaneji kdo vymysli narocnejsi hru ktera 2 roky nikomu na normalnim HW nepojede. fakt demence

pegy
pegy
Level Level
1. 4. 2007 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm, nauc sa nielen citat po SK,ale tomu aj chapat, on nepisal ze ho pretaktujes len o 30 % ale on porovnaval X2 5200 a X6800 ze rozdiel vo vykone je max 30% a rozdiel v cene cca 22 ooo,- Sk, ano je jasne ze CD2 ma dobru taktovatelnost, ale on porovnaval nie celkom idealne, ale predcsa tie najvykonejsie riesenia oproti sebe, samozrejme ak neberes do uvahy FX 62, ktoru si dnes kupi len blbec... Nuz len uvidime ako dlho, ti to extremne nataktovanie, vydrzi, lebo vsetc vieme ako ma rad kremik vysoke hodnoty a teplo ;) Inak mas pravdu od "A to ze Intel zacal vyuzivat jine technologie nebo zacne je jen dobre. Aspon AMD zabere vyda neco lepsiho a zase pujdou ceny dolu. Jak ja rikam, at si kazdy koupi co chce :o) Sedi ti AMD kup si ho.. Dnes ma navrh Intel za mesic to muze byt AMD. A naopak..vzdyt jde o nic." ;)

pegy
pegy
Level Level
1. 4. 2007 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nuz to je pravda, ale FX 62 si dnes kupi len ozajstny blbec, ked je tu lacnejsia X2 6000 z rovnakym vykonom... Inak je pravda, ze AMD dnes moze konkurovat len v Low Ende a mainstreame.... pre high end je to proste uplne inde, ale co cakate od 4 roky starej architektury ;)

petr_
petr_
Level Level
31. 3. 2007 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby amd chtělo, bylo by možná zachovat 939 místo am2.Jen by si to vyžádalo změny paměťvého řadiče (podrora ddr i ddr2). potom bz to šlo stzle do staré desky nový cpu, opačně ale už ne.

snajprik
snajprik
Level Level
30. 3. 2007 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mysliš tieto? Ako o nich viem, už som o nich pisal tuva v January a už som aj videl testy, čo porovnavali terajšie dvojjadra AMD a tie čo by mali biť predstavené teraz, je to fakt brutalne :)
http://www.inet.sk/images/user/2007roadmap_desktop.png
http://www.inet.sk/images/user/2007roadmap_server.png

mech13
mech13
Level Level
30. 3. 2007 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik chlape vis ty co to je datasheet?! roadmapa je neco uplne jinyho

CeCo
CeCo
Level Level
30. 3. 2007 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podla mna ma Intel jedno plus a to je jeho cipova sada. V spolupraci s nou je Intel CPU podla mna momentalne jedno z najstabilnejsich rieseni pre klasicke PC/notasy. Tu ma AMD este co dohanat.

C

FilipZalud
FilipZalud
Level Level
1. 4. 2007 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CeCo AMD a ATI ma pro NB lepší řešení, ATI teda odjakživa, takže nevím o čem je řeč.

Boguš
Boguš
Level Level
30. 3. 2007 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobně se těší na FUsion ..... představte si výkon R600 jako normálně fungující součást CPU ....

ptipi
ptipi
Level Level
30. 3. 2007 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Boguš hodně naivní představa. teda časem určitě, ale to bude v době, kdy R600 by se výkonem neprodal pořádně ani v low-endu.
čipy integrované v procesoru prostě NIKDY NEBUDOU ANI VE VYŠŠÍM MAINSTREAMU, protože ve srovnání s grafickými kartami budou mít vždy ubohou paměťovou propustnost.
Vem si, co je nejvyšší možná propustnost v dnešních desktpech - 1200MHz paměti na 128-mi bitové sběrnici... na této laťce jsou karty nižšího mainstreamu. A to nesmíš zapomínat, že o takto relativně ubouhou propustnost se ta grafika musí dělit ještě s procesorem...
Já osobně doufám, že se Fusion a jeho obdoba u intelu dostane aspoň na hranici lowendu a mainstremu, ale výše pochybuji.

snajprik
snajprik
Level Level
30. 3. 2007 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počkaj na August, potom sa budeš až diviť, čo tie nové architektúri dokážu. Je pravda že AMD je pozadu z minijaturizaciou ale na druhej strane je v predstihu z integrovaným radičom, SSD4, L3, spotrebou a ma kopec ďalších vylepšení s čím intel prichádza rok či štyri po AMD.
Intel sa zase vybral cestou výkonu ale aj veľkej spotreby, zase bude na zakaznikovy sa rozhodnúť či kúpi o 40% drahší o 20% výkonejši, a s 50% väčšou spotrebou procesor od Intelu, alebo AMD čo nebude mať až taký veľký výkon, ale bude lacnejšie a úspornejšie. Podľa mňa to bude podobné ako dnes, či kúpiš AMD X2 za 3000 alebo Intel C2D za 6000 čo ma pri pretaktovaní o 20% vyšší výkon.
PC: už aspoň vieme prečo Intel a AMD tak rapidne zlacňujú CPU :)

X-COM
X-COM
Level Level
30. 3. 2007 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Intel má po přetaktování asi o 80% vyšší výkon!
http://www.x-computers.eu/recenze tam taktování

Ondra_1
Ondra_1
Level Level
30. 3. 2007 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X-COM pozor SPAM!

mech13
mech13
Level Level
30. 3. 2007 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik clovece kde zijes? pri srovnatelne cene dnes u obou vyrobcu dostanes srovnatelny vykon, ale s tim rozdilem, ze priblizit se s AMD na 3GHz je zalezitost pro chlapiky s tekutym dusikem ale intel jde taktovat mnohem vys a pri stejne frekvenci ma vyssi vykon... v praxi z nelevnejsiho BOXem chlazeneho E4300 dostanes vic vykonu nez z jakehokoli AMD at uz je chlazene vzduchem nebo dusikem.
zaspals dobu, P4 tu uz davno neni... zminovat ze Cedar Mill na tom uz byl se spotrebou a taktovatelnosti taky trochu jinak nez Prescot nema cenu...

Boguš
Boguš
Level Level
30. 3. 2007 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 jn ... kdo chce výkon jde po Intelu ...

Doufám ale že K8L mu to pořádně natře ..... :)

mech13
mech13
Level Level
30. 3. 2007 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 sice AMD nemusim ale doufam v to samy:) aby mel intel zase co dohanet a ceny sli jeste vic dolu:)

snajprik
snajprik
Level Level
30. 3. 2007 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 Kde žijem? tak my dokaž čo z môjho prispevku nieje pravda :)

mech13
mech13
Level Level
30. 3. 2007 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 cela druha polovina o vysoke cene, vysoke spotrebe a nizkem vykonu. C2D ma TDP 65W, s BOX chladicem na 1000rpm ma 40stupnu, a vykonem je na tom srovnatelne se stejne drahym AMD... dokud se ovsem nezacne taktovat, to je pak uplne jina liga... teda ono to neni ani moc jina liga, spis uz uplne jine sport

Boguš
Boguš
Level Level
30. 3. 2007 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 .. škoda že ti tu nemóžu hodit zvednutej paleček jako na iDNES ... :)

snajprik
snajprik
Level Level
30. 3. 2007 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 Tak že ja ti vysvetlim presne kde žijem :) Takže čisla AMD X2 3600 2GHz EE+ stoji 2300Sk a realna spoterba je pri zaťaži čo testovali 42W + najvykonejšie AMD X2 5200 EE+ čo som pozeral tak stoji 6300Sk a najvykonejši C2D X6800 stoji 29310Sk čo je rychlejši od X2 5200 o maximalne 30% ale rozdiel v cene je 6300Sk a 29310Sk určite to nieje 30% a k tomu tvojmu porovnaniu X2 5200 a C2D 4300 to sa da porovnať aj X2 3600 a C2D X6800 :) ešte vidiš v mojom prispevku nejaku somarinu čo som povedal sem s ňou :)

mech13
mech13
Level Level
30. 3. 2007 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 pletes jabka a hrusky, proti X6800 by to chtelo spis nejaky to FX ne?
a jak mi vysvetlis ze E4300 za 4,7k (pripadne E6300 za 5,1k) rozdrti FX-62 za 20 klacku? jinak AMD nema zdaleka jen X2 5200 ale je az do X2 6000 za 13 klacku...
nepopiram ze v low-endu ma AMD lechce navrch, ale od 4700,- se muze jit klouzat...
btw on i pretoceny celeron cedar mill za par drobaku temer dava naprdel FXku... jen v jednovlaknovych aplikacich teda

macher
macher
Level Level
30. 3. 2007 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 K bludom ohladne amd a intel, ktore tu pises, sa vyjadrovat nebudem. Skor sa zamysli nad sk gramatikou a celkovym pisanym prejavom...

mastermind
mastermind
Level Level
30. 3. 2007 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkné shrnutí.

Reklama
Reklama