Zpět na článek

Diskuze: Kapacita baterií v telefonech se za 10 let zvýšila 2×, v lednu přijde 7500 mAh

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
dnes 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výcuc (bez pomoci AI shrnutí)
"Před 10 lety......bla bla bla...3000mAh...bla bla bla... Samsung
....dnes .......Realme GT7 se 7000mAh ...2026..7500mAh"

Po přečtení nadpisu jsem si říkal co je to zase za blbost, no a ono jde o průměrnou kapacitu akumulátorů na trhu.
Zrovna ten Samsung se nepřetrhne, když nacpal do frontové S-kové řady 4800mAh (25 Ultra) a základní model 3800mAh (moje S22 3600mAh). Takže tohle asi bude dno té statistiky, že ? 🤣
Panečku, to je evoluce.

Dlouhé roky hloubám a dloubám 😅do temných skulin různých internetů, ale nikde není relevantní odpověd proč se Samsung drží tak při zemi. Že by pozůstatek aféry #Note7Gate ?????

Vidím tam hodně silnou pararelu, Note 7 byl uveden na trh 2016 a jako vrcholný telefon měl kapacitu baterie 3500mAh,
Na to jak je to už dlouho, tak v podstatě žádný progres a pokud se kapacita zvedla, tak ne kvůli technologiím a pokroku, ale kvůli velikosti telefonu a díky tomu se do nich vejde větší baterie.
Dokonce i Jabko nemá kapacitu dvojnásobnou, zvedla se jim o cca +90%, ale i to je víc než mrzkých +37% Samsungu

snejdy
snejdy
Level Level
dnes 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

baterie 7500+ jsou sice super, ale dokud se někdo v EU nechytne za rypák a neupraví limit na Wh na jeden článek, stále nám se budou posílat telefony osekaný pro EU trh s kapacitou 5400mAh (viz. aktuální vlajky Vivo, Xiaomi...) .

thegrid89
thegrid89
Level Level
dnes 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy Vždyť stačí udelat dvojčlánek ne pokud vím.

akulacz
akulacz
Level Level
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
dnes 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thegrid89 Buď nebo to poslat lodí a připlatit si za dopravu "nebezpečného" nákladu z přístavu, obaly/speciální přepravní bedny, certifikáty. A někteří se na to pak radši výbornou.

Ono by to neměla být záležitost pouze EU ale celkově pravidel mezinárodní přepravy, hlavně té letecké.

Reklama
Reklama