Kde je alpha blending v DirectX 9?
Aktualita Grafiky a hry ATI

Kde je alpha blending v DirectX 9?

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

Manažer ATi, David Nalasco, odpověděl na otázku, kam se ztratí alpha blending u DirectX9 ve formátu barev 10:10:10:2: „Použití alpha blendingu v koncové fázi je vzácné. Ve 3D hrách se alpha blending provádí v renderovací úrovni. Při standardním formátu 8:8:8:8 je promrháno osm bitů, protože ne všechny hry alpha blending potřebují. Použitím formátu 10:10:10:2 se barevná paleta změní z 16 milionu na více než miliardu barev, což zvýší kvalitu obrazu.“ Více odpovědí naleznete zde.

Reklama

Manažer ATi, David Nalasco, odpověděl na otázku, kam se ztratí alpha blending u DirectX9 ve formátu barev 10:10:10:2: „Použití alpha blendingu v koncové fázi je vzácné. Ve 3D hrách se alpha blending provádí v renderovací úrovni. Při standardním formátu 8:8:8:8 je promrháno osm bitů, protože ne všechny hry alpha blending potřebují. Použitím formátu 10:10:10:2 se barevná paleta změní z 16 milionu na více než miliardu barev, což zvýší kvalitu obrazu.“ Více odpovědí naleznete zde.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama